CzAk1 Napisano 26 Kwiecień 2006 Napisano 26 Kwiecień 2006 Ta reklama mnie rozbraja:) Jak znajde plik w necie to dam link...a narazie kilka ogólnikowych informacji Chipita wzmacnia wizerunek marki 7Days - pierwszy projekt Agencji G7 2006.04.11 Agencja reklamowa G7 przygotowała nową kampanię marki rogalików 7Days firmy Chipita Poland. Celem realizowanych działań reklamowych jest odświeżenie i wzmocnienie wizerunku marki oraz chęć wyróżnienia jej na tle kategorii przekąsek. Reklama skierowana jest do ludzi młodych, którzy w natłoku codziennych zajęć szukają produktów, które szybko zaspokoją głód. Bohaterami animowanych filmów reklamowych zrealizowanych przez studio postprodukcyjne Platige Image są składniki produktu, czyli czekolada oraz mąka z margaryną. Działania reklamowe zaplanowano na kwiecień br., regularną kampanię opartą na spotach TV, outdoorze i citylightach poprzedził etap teaserowy. Za media odpowiada Optimum Media OMD. (MKS) (Źródło: Media i Marketing Polska: 2006-04-11) Celem kampanii jest odświeżenie i wzmocnienie wizerunku znanej już na polskim rynku marki. Kampania skierowana jest do ludzi młodych, którzy w natłoku codziennych zajęć szukają produktów, które szybko zaspokoją głód, ale też dodadzą energii, siły na cały aktywny dzień. Bohaterami animowanych filmów zrealizowanych przez Platige Image są składniki produktu, czyli czekolada oraz mąka z margaryną. Celem kampanii było wyróżnienie marki 7Days na tle całej kategorii, jaką jest kategoria przekąsek. 1 kwietnia wystartował pierwszy teaser’owy etap kampanii. Od 7/04 będzie można zobaczyć kolejne odsłony i przygody głównych bohaterów. Zespół agencji G7: Kreacja: Joanna Leszczyńska & Andrzej Błachut Dział obsługi Klienta: Aleksandra Wiśniewska & Marek Karwowski Produkcja: Studio Platige Image Przedstawiciel Klienta: Alina Baniecka Dyrektor Marketingu Media: citi lighty, outdoor, TV.
Gość muzyn Napisano 2 Luty 2007 Napisano 2 Luty 2007 Siema !! Ma ktoś może linka do Polskiej edycji reklamy Domestosa??? Z góry Dziękuje :D
Shogun 3D Napisano 2 Luty 2007 Napisano 2 Luty 2007 Nie wiem, czy zwróciliscie uwage na reklame ryżu, która zaczyna się od pokazania dnia wspólczesnej bizneswoman...: "Wstajesz rano, budzisz dzieci, martwisz się, że mąż staje się coraz grubszy a Ty coraz piękniejsza, w pracy pracownik patrzy na ciebie pokazując wyraźnie niezaowolenie, ze jego szef to szefowa, wracasz do domu, jestes zmęczona..." No i pada to najgłupsze zdanie: "zastnawiamy się, czy w takim życiu jak twoje jest miejsce na nasz ryż...?" Moim zdaniem to jest antyreklama. Może nasze forumowe kobiety się tu wypowiedzą, ale póki co uważam, że poruszanie tematu tak powaznych bolączek wspólczesnych kobiet generuje oczekiwanie na ofertę jakiegos remedium na nie. Kiedy pojawia sie słowo "ryż', pierwszym uczuciem jest wówczas rozczarowanie, a nie radość z zaspokojenia oczekiwań... Dla porównania ułozyłem wersję dla nas, facetów: Wstajesz rano, robisz śniadanie, martwisz się, ze na skroniach mnożą sie siwe włosy i sylwetka już nie jest taka, jak za czasów studenckich, jedziesz do pracy, szukasz pół godziny miejsca do zaparkowania, później przez cały dzień szef znowu podwaza Twoje kompetencje, przy czym wiesz, ze płaci ci za mało by za to wyżyć, wracasz zmęczony do domu, i (odwrotnie niż było kiedyś) pies podaje ci kapcie a żona szczeka, nie masz czasu na gazetę, bo trzeba wyrzucić śmiecie i załatwic dziesiątki innych spraw, a gdy wieczorem idziesz spać zonę znów boli głowa. Zastanawiamy się, czy w takim zyciu jak Twje jest miejsce na nasze klucze do kół samochodowych. Oczywiście! W koncu jutro znów musisz sobie wywalczyc miejsce na parkingu...
Wielka_Siostra Napisano 19 Luty 2007 Napisano 19 Luty 2007 Shogun, model "kobiety zawodowo aktywnej", nawet tej urobionej, zmęczonej odpowiedzialnością, jest jeszcze ciekawą alternatywą dla kobiet w Polsce;-) To, co dla faceta jest codzienną przewidywalną i czasami frustrującą orką, dla kobiety moze być atrakcyjnym modelem życia. Gdybyś w perspektywie miał 30 lat siedzenia w domu, prania, gotowania, sprzątania i niańczenia dzieci przypuszczalnie z radością przyjąłbyś posadę kierownika w korporacji, nawet ze stadem niekompetentnych podwładnych. Dlatego wydżwięk tej reklamy niekoniecznie musi być pejoratywny;-)
arcade Napisano 19 Luty 2007 Napisano 19 Luty 2007 To jest imho kiepska reklama, ale - Pokazuje kobietę sukcesu i łączy ją z ryżem, ty Shogunie pokazujesz faceta o nieciekawym życiu. Gdybym taką reklamę zobaczył pomyślałbym sobie "tylko looserzy używają tych kluczy do kół" ;) Nie wiem czy aktywność zawodowa i szefowanie facetom to jest akurat bolączka współczesnych kobiet, raczej większość chciała by tak sobie ułożyć życie.
Kulki Napisano 19 Luty 2007 Napisano 19 Luty 2007 Jedna z najlepszych kampani w polsce byla ta reklamujaca Redsa (cos pseudo majowie - macku pićku, tez jedna z nich dziala sie w japoni ... bylo tam troche grafiki.
Gordy Napisano 19 Luty 2007 Napisano 19 Luty 2007 Reklama ryżu jest kiepska mimo tego że go kupuje: 1. Pokazuje życie które w zasadzie jest nędzne, bo wszędzie otaczają ją sępy (mąż, który ma dobre lata za sobą, praca w której jest traktowana jak wróg totalny, itd) 2. Sugeruje Ryż, który ma być pewnego rodzaju rekompensatą ale ryż reprezentuje wyrzeczenie, oszczędność, świadome samoograniczenie. Ale mam inne jeszcze uwagi a propos reklam. Aparat słuchowy - widział ktoś te siatkę głowy. Koszmarna. To samo dotyczy reklamy odchudzania (jakieś zioła czy coś tam) i maść przeciwbólową. Pytanie, kto to robił bo aż o pomste do nieba się prosi.
hkropinski Napisano 22 Luty 2007 Napisano 22 Luty 2007 hmm... a ja mam pytanie... czy ktos sie orientuje czy do reklamy sony ps2 o ktorej byla mowa kilka postow wyzej powstal jakis making oF? pozdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się