Skocz do zawartości

Reklamy - prasa, tv itp. DYSKUSJA


max_1989

Rekomendowane odpowiedzi

Ta reklama mnie rozbraja:) Jak znajde plik w necie to dam link...a narazie kilka ogólnikowych informacji

 

 

Chipita wzmacnia wizerunek marki 7Days - pierwszy projekt Agencji G7 2006.04.11

 

 

Agencja reklamowa G7 przygotowała nową kampanię marki rogalików 7Days firmy Chipita Poland. Celem realizowanych działań reklamowych jest odświeżenie i wzmocnienie wizerunku marki oraz chęć wyróżnienia jej na tle kategorii przekąsek. Reklama skierowana jest do ludzi młodych, którzy w natłoku codziennych zajęć szukają produktów, które szybko zaspokoją głód. Bohaterami animowanych filmów reklamowych zrealizowanych przez studio postprodukcyjne Platige Image są składniki produktu, czyli czekolada oraz mąka z margaryną. Działania reklamowe zaplanowano na kwiecień br., regularną kampanię opartą na spotach TV, outdoorze i citylightach poprzedził etap teaserowy. Za media odpowiada Optimum Media OMD. (MKS) (Źródło: Media i Marketing Polska: 2006-04-11)

Celem kampanii jest odświeżenie i wzmocnienie wizerunku znanej już na polskim rynku marki.

 

Kampania skierowana jest do ludzi młodych, którzy w natłoku codziennych zajęć szukają produktów, które szybko zaspokoją głód, ale też dodadzą energii, siły na cały aktywny dzień.

 

Bohaterami animowanych filmów zrealizowanych przez Platige Image są składniki produktu, czyli czekolada oraz mąka z margaryną.

 

Celem kampanii było wyróżnienie marki 7Days na tle całej kategorii, jaką jest kategoria przekąsek.

 

1 kwietnia wystartował pierwszy teaser’owy etap kampanii. Od 7/04 będzie można zobaczyć kolejne odsłony i przygody głównych bohaterów.

 

Zespół agencji G7:

Kreacja: Joanna Leszczyńska & Andrzej Błachut

Dział obsługi Klienta: Aleksandra Wiśniewska & Marek Karwowski

 

Produkcja: Studio Platige Image

Przedstawiciel Klienta: Alina Baniecka Dyrektor Marketingu

 

Media: citi lighty, outdoor, TV.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 157
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość muzyn

Siema !!

Ma ktoś może linka do Polskiej edycji reklamy Domestosa???

Z góry Dziękuje :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, czy zwróciliscie uwage na reklame ryżu, która zaczyna się od pokazania dnia wspólczesnej bizneswoman...:

"Wstajesz rano, budzisz dzieci, martwisz się, że mąż staje się coraz grubszy a Ty coraz piękniejsza, w pracy pracownik patrzy na ciebie pokazując wyraźnie niezaowolenie, ze jego szef to szefowa, wracasz do domu, jestes zmęczona..."

No i pada to najgłupsze zdanie: "zastnawiamy się, czy w takim życiu jak twoje jest miejsce na nasz ryż...?"

 

Moim zdaniem to jest antyreklama. Może nasze forumowe kobiety się tu wypowiedzą, ale póki co uważam, że poruszanie tematu tak powaznych bolączek wspólczesnych kobiet generuje oczekiwanie na ofertę jakiegos remedium na nie. Kiedy pojawia sie słowo "ryż', pierwszym uczuciem jest wówczas rozczarowanie, a nie radość z zaspokojenia oczekiwań...

 

Dla porównania ułozyłem wersję dla nas, facetów:

Wstajesz rano, robisz śniadanie, martwisz się, ze na skroniach mnożą sie siwe włosy i sylwetka już nie jest taka, jak za czasów studenckich, jedziesz do pracy, szukasz pół godziny miejsca do zaparkowania, później przez cały dzień szef znowu podwaza Twoje kompetencje, przy czym wiesz, ze płaci ci za mało by za to wyżyć, wracasz zmęczony do domu, i (odwrotnie niż było kiedyś) pies podaje ci kapcie a żona szczeka, nie masz czasu na gazetę, bo trzeba wyrzucić śmiecie i załatwic dziesiątki innych spraw, a gdy wieczorem idziesz spać zonę znów boli głowa. Zastanawiamy się, czy w takim zyciu jak Twje jest miejsce na nasze klucze do kół samochodowych. Oczywiście! W koncu jutro znów musisz sobie wywalczyc miejsce na parkingu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Shogun, model "kobiety zawodowo aktywnej", nawet tej urobionej, zmęczonej odpowiedzialnością, jest jeszcze ciekawą alternatywą dla kobiet w Polsce;-) To, co dla faceta jest codzienną przewidywalną i czasami frustrującą orką, dla kobiety moze być atrakcyjnym modelem życia.

Gdybyś w perspektywie miał 30 lat siedzenia w domu, prania, gotowania, sprzątania i niańczenia dzieci przypuszczalnie z radością przyjąłbyś posadę kierownika w korporacji, nawet ze stadem niekompetentnych podwładnych.

Dlatego wydżwięk tej reklamy niekoniecznie musi być pejoratywny;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest imho kiepska reklama, ale

 

- Pokazuje kobietę sukcesu i łączy ją z ryżem, ty Shogunie pokazujesz faceta o nieciekawym życiu. Gdybym taką reklamę zobaczył pomyślałbym sobie "tylko looserzy używają tych kluczy do kół" ;) Nie wiem czy aktywność zawodowa i szefowanie facetom to jest akurat bolączka współczesnych kobiet, raczej większość chciała by tak sobie ułożyć życie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reklama ryżu jest kiepska mimo tego że go kupuje:

1. Pokazuje życie które w zasadzie jest nędzne, bo wszędzie otaczają ją sępy (mąż, który ma dobre lata za sobą, praca w której jest traktowana jak wróg totalny, itd)

2. Sugeruje Ryż, który ma być pewnego rodzaju rekompensatą ale ryż reprezentuje wyrzeczenie, oszczędność, świadome samoograniczenie.

 

Ale mam inne jeszcze uwagi a propos reklam.

 

Aparat słuchowy - widział ktoś te siatkę głowy. Koszmarna. To samo dotyczy reklamy odchudzania (jakieś zioła czy coś tam) i maść przeciwbólową. Pytanie, kto to robił bo aż o pomste do nieba się prosi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności