Skocz do zawartości

[postać] Doom3 Concept (Head)


Hindus

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

baza tego gostka w silo i potem pod maxa i tam takie pirdoły bo niemogłem znlezc połowy bajerów :] ale baza to tylko okolice oczu reszta to zbrush :P pokaże pozniej jak skoncze render interiorka bo własnie testuje shaderki ;) niemogee załapać tego texturowania w zb :/ dziex :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo ZBrush jeśli chodzi o texturowanie to raczej się nie nadaje... (przynajmniej takie jest moje odczucie...)

Z drugiej strony moge się nie znać (w 3D nie robie praktycznie nic)... ściagnąłem tylko demo, zeby zobaczyć cóż to takiego jest ten ZBrush...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

**** jak ja nie lubie zbrusha !!! :/ Jedno wielkie oszustwo, wiadomo tez trza umiec sie tym poslugiwać i daje on ladne efekty ale to *** :) Hindus ale cos okolice nosa leżą moim zdaniem i texturki a tak to ujdzie

 

ps. nie sluchajcie mnie bo sie nie znam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie tam oszustwo ulatwienie poprostu :) tablet + zbrush ma moc i w dzisiejszych czasach poprostu ten program trzeba umiec tak samo jak trzeba umiec sie zalatwiac ;)

 

Jak wyjdzie nowy zbrush z mozliwoscia rigu i innych bajerow to chyba 90% ogragniki bedzie z niego zjezdzalo ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ZBrush jest jak MaxWell... ale ja juz wiecej nie napisze bo zaraz mnie tu zjada. ;)

Mordka fajna, ale mogles dodac pare tych charakterystycznych w nowym doomie wytlaczanych z plastiku czy metalu dodatkow. I te wciecia na sruby potem... miod. :)

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności