Kedzior Napisano 27 Sierpień 2005 Napisano 27 Sierpień 2005 WITAM!. analogicznie jak w przypadku poprzednim ucze się dalej komponowania obiektow 3d w ciekawej sceneri. tym razem za tlo poszlo zdjecie z jednej z darmowej kolekcji "stocks" dostepenej w sieci. a ja staralem sie dopasowac jak najlapiej samochod ( przeróbka lekka istniejącego u mnie juz w kolekcji modelu) by wyglądał jakby był tam rzeczywiscie co wyszlo jak widac. Licze na wiele komentarzy ,szczegolnie w cenie bedą konstruktywne krytyki, za ktore z gory wszytkim "wielkie dzieki". http://www.kedzierskiwojtek.republika.pl/images/s2.jpg
wizz Napisano 27 Sierpień 2005 Napisano 27 Sierpień 2005 Nie znam sie za bardzo na wozach ale myślę tak 1. wiekszy chamfer bo nie ciekawie to wyglada :/ 2. tragiczne te odbicia, przez to nic nie widać prawie :/ 3. ten concept nie należy chyba do udanych :D
miwt Napisano 27 Sierpień 2005 Napisano 27 Sierpień 2005 no mnie tez sie zbytnio nie podoba:)...ale daj inne rendery to sie zobaczy:>
Bubu Napisano 27 Sierpień 2005 Napisano 27 Sierpień 2005 Hmm chyba troszkę jeszcze skopana perspektywa, no i te odbicia w laierze też chyba coś nieteges.
DraB Napisano 27 Sierpień 2005 Napisano 27 Sierpień 2005 REnder - tragedia. Model - pokaz to sie zobaczy :)
xeav Napisano 27 Sierpień 2005 Napisano 27 Sierpień 2005 tło - lepiej nie mówić, wygląda jakby przób lewitował.
tweety Napisano 27 Sierpień 2005 Napisano 27 Sierpień 2005 dodam tylko że ujęcie i tło tego miasta zupełnie nie pasi. popracuj nad samą sceną. popatrz na prezentacje innych aut, popracuj może nad uliczką i kamieniczkami.
hkropinski Napisano 28 Sierpień 2005 Napisano 28 Sierpień 2005 źle. tekstury bardz słabe, tło też, nic nie widać... jak mozesz to daj samo autko bez tekstur, szare. zobaczyłbym również tył,, siatkę. słabo, nie wygląda najciekawiej, może przez textury, więc proszę o szary model bez tła, pozdr
Kedzior Napisano 1 Wrzesień 2005 Autor Napisano 1 Wrzesień 2005 prosilem o krytyke to mam;). -odbicia od mapy hdri, wydawaly mi sie ok,ale popracuje nad nimi -tlo poszlo dowolne, ujecie pi * drzwi, to tylko szkoleniowa pracka -jakie tekstury?! nie uzylem ani jednej, dzieki za komentarze. pozdrawiam
Bubu Napisano 1 Wrzesień 2005 Napisano 1 Wrzesień 2005 Hmmm text?? Chodzi chyba o materiał jakiego użyłeś :)
Kedzior Napisano 1 Wrzesień 2005 Autor Napisano 1 Wrzesień 2005 ciemna ze mnie masa, przywołuje sie do porządku :)
papaVader-książe zabawek Napisano 1 Wrzesień 2005 Napisano 1 Wrzesień 2005 co jest tematem, pojazd czy miasto?
Kedzior Napisano 5 Wrzesień 2005 Autor Napisano 5 Wrzesień 2005 dokladam siatke, model bez materialów i render bez tla i mapy hdri. nowa krytyka sie prosi a za juz istniejącą wielki dzięki. dzieki i pozdrawiam
hkropinski Napisano 6 Wrzesień 2005 Napisano 6 Wrzesień 2005 kurcze, ostatni render z teksturami bardzo, bardzo fajny! co prawda jest dość duż błędów, ale i tak jest fajnie, pozdr ps. otoczenie rób od nowa, albo jakieś studyjne
Kedzior Napisano 6 Wrzesień 2005 Autor Napisano 6 Wrzesień 2005 ciesze ze sie teraz podoba. w sumie to cos jeszcze podziubałem i dalej mogę podziubać ale miało być "finiszed łorks" a nie "łork in progres", ale moze za jeszcze jeden render nikt sie nie obrazi. dzieki za komentarze i pozdrawiam
rudylew Napisano 17 Wrzesień 2005 Napisano 17 Wrzesień 2005 Wiekszą uszczelkę dałbym do lamp przednich... :D jeszcze mocniej podkreśli charakter..auta.. bravo
Rekomendowane odpowiedzi