Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

WITAM!. analogicznie jak w przypadku poprzednim ucze się dalej komponowania obiektow 3d w ciekawej sceneri. tym razem za tlo poszlo zdjecie z jednej z darmowej kolekcji "stocks" dostepenej w sieci. a ja staralem sie dopasowac jak najlapiej samochod ( przeróbka lekka istniejącego u mnie juz w kolekcji modelu) by wyglądał jakby był tam rzeczywiscie co wyszlo jak widac. Licze na wiele komentarzy ,szczegolnie w cenie bedą konstruktywne krytyki, za ktore z gory wszytkim "wielkie dzieki".

http://www.kedzierskiwojtek.republika.pl/images/s2.jpg

  • Odpowiedzi 16
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie znam sie za bardzo na wozach ale myślę tak

1. wiekszy chamfer bo nie ciekawie to wyglada :/

2. tragiczne te odbicia, przez to nic nie widać prawie :/

3. ten concept nie należy chyba do udanych :D

Napisano

no mnie tez sie zbytnio nie podoba:)...ale daj inne rendery to sie zobaczy:>

Napisano

Hmm chyba troszkę jeszcze skopana perspektywa, no i te odbicia w laierze też chyba coś nieteges.

Napisano

tło - lepiej nie mówić,

wygląda jakby przób lewitował.

Napisano

dodam tylko że ujęcie i tło tego miasta zupełnie nie pasi. popracuj nad samą sceną. popatrz na prezentacje innych aut, popracuj może nad uliczką i kamieniczkami.

Napisano

źle. tekstury bardz słabe, tło też, nic nie widać... jak mozesz to daj samo autko bez tekstur, szare. zobaczyłbym również tył,, siatkę. słabo, nie wygląda najciekawiej, może przez textury, więc proszę o szary model bez tła, pozdr

Napisano
  • Autor

prosilem o krytyke to mam;).

-odbicia od mapy hdri, wydawaly mi sie ok,ale popracuje nad nimi

-tlo poszlo dowolne, ujecie pi * drzwi, to tylko szkoleniowa pracka

-jakie tekstury?! nie uzylem ani jednej,

dzieki za komentarze. pozdrawiam

Napisano
  • Autor

dokladam siatke, model bez materialów i render bez tla i mapy hdri.

nowa krytyka sie prosi a za juz istniejącą wielki dzięki.

4sp.jpg

 

2sp.jpg

 

3sp.jpg

 

1sp.jpg

 

dzieki i pozdrawiam

Napisano

kurcze, ostatni render z teksturami bardzo, bardzo fajny! co prawda jest dość duż błędów, ale i tak jest fajnie, pozdr

 

ps. otoczenie rób od nowa, albo jakieś studyjne

Napisano
  • Autor

ciesze ze sie teraz podoba. w sumie to cos jeszcze podziubałem i dalej mogę podziubać ale miało być "finiszed łorks" a nie "łork in progres", ale moze za jeszcze jeden render nikt sie nie obrazi.

 

dzieki za komentarze i pozdrawiam

Napisano

Wiekszą uszczelkę dałbym do lamp przednich... :D jeszcze mocniej podkreśli charakter..auta.. bravo

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności