Lopss Napisano 29 Sierpień 2005 Napisano 29 Sierpień 2005 Witam wszystkich!! Po długiej nieobecnosci postanowilem wreszcze sie czyms zajac, bedzie to scenka przedstawiajaca domek w górach. Mam zamiar połączyć przyjemne z pożytecznym i nauczyć sie mental reya. Przedstawiam pierwszy render. ps. auto to toyota z modeli zamieszczonych na max3d
Pinki Napisano 29 Sierpień 2005 Napisano 29 Sierpień 2005 Witam.. domek nawet fajny.. ale musisz popracowac nad texturkami.. fundamenty, kolumny i wszsytko z parteru/piwnicy jest na jedno kopyto.. ps. skad masz ten samochodzi ?? :>
Kronos Napisano 29 Sierpień 2005 Napisano 29 Sierpień 2005 No zapowiada się ładna scenka. Modele mi sie podobają chociaż nie wiem czy te kolumny utrzymałyby taki ciężar, proponowałbym je pogrubić i dodać jakąś podstawę. Co do materiałów to są w porządku, ale wszystkie materiały na toyocie (wg. mnie) są do poprawy. powodzenia i pozdrawiam
Lopss Napisano 29 Sierpień 2005 Autor Napisano 29 Sierpień 2005 autko tak jak pisalem wziolem z modeli na max3d :) a kolumny w oryginale byly drewniane :D podobny domek jest w zakopanym jak sie idzie na wodospad siklawa kiedys jak bylem to zrobilem sobie zdjecie bo mi sie podobal i ta dobudowka trzymala sie na belach
tweety Napisano 29 Sierpień 2005 Napisano 29 Sierpień 2005 definitywnie do poprawki materiały. proponuję drewnianie wszystko :) co do autka to odpada. IMHO bardziej by tu pasował wóz drabiniasty a wszystko umiejscowione na przesiece leśnej. modeling w maxie czy w czymś innym?
wizz Napisano 29 Sierpień 2005 Napisano 29 Sierpień 2005 oj chłopie te okna na dachu to porażka , znajdz jakąś fote i zobacz jak to dokladnie wydląda ;/
hkropinski Napisano 29 Sierpień 2005 Napisano 29 Sierpień 2005 praca przeciętna, zwłaszcza tekstury. domek może być, jednak popracuj nad oknami. mało szczegółów, pozmieniałbym gdzieniegdzie tilling zwłaszcza na słupkach, nie widać bumpa ( a jest? ) przydałby się uvw. pozdr
hcpiter Napisano 30 Sierpień 2005 Napisano 30 Sierpień 2005 bryła domu moze byc ale textury... i render nie wyglada na MR.
JunioR Napisano 31 Sierpień 2005 Napisano 31 Sierpień 2005 domek nawet ładny ale textury ojjj, kiepskie.
Lopss Napisano 28 Wrzesień 2005 Autor Napisano 28 Wrzesień 2005 Witam. Kolejny render jest taki. Co do materialow na aucie to nie chce ich zmieniac gdyz jak pisalem wczesniej model jest zciagniety z tej strony i ja nie jestem jego autorem, a niewiem czy autor zyczyl by sobie abym cos w nim zmienial. Napiszcie co sadzicie.
Huter Napisano 29 Wrzesień 2005 Napisano 29 Wrzesień 2005 Dziwnie mi wyglądają rośłinki na ziemi ... i w ogóle ubogość ziemi ... do tego, w paru miejsach wydaje mi się, że tektura jest zbyt rozciągnięta ... ale ogólnie coraz lepiej :) ... powodzenia :]
3d_kaczka Napisano 29 Wrzesień 2005 Napisano 29 Wrzesień 2005 lepiej lepiej nawet mi sie podoba tylko zastosuj v ray albo chociaz light tracer:]
Lopss Napisano 4 Październik 2005 Autor Napisano 4 Październik 2005 Witam indirect illumination mam wlaczone. Ustawienia jak ponizej. ps. dlaczego jak zmieniam ilosc fotonow i energie w zakladce global light prop. to nie widze zadnej roznicy w zrenderowanym obrazie?
tweety Napisano 4 Październik 2005 Napisano 4 Październik 2005 włącz Final Gather :) i wyzeruj ilość fotonów kaustyki. nie obliczasz kaustyk więc ci one nie potrzebne. pozdrawiam
Koniu_PL Napisano 4 Październik 2005 Napisano 4 Październik 2005 EEEE a co to jest kaustyka??!! Brakuje mi trawy za tym domkiem. Ale ogólnie to może fajnie wyjść na koniec. Powinieneś zmienić jednak te kwiatki sprzed domku. A najlepiej w ich miejsce dać trawę;)
tweety Napisano 4 Październik 2005 Napisano 4 Październik 2005 na samym dole masz podane: Caustic Photons=10000, efekt kaustyki: http://www.mentalimages.com/4_5_special_features/divine/divine-4.html czyli te jasne plamy światła powstające przy załamaniu światła przez szkło :] Pozdrawiam
Lopss Napisano 4 Październik 2005 Autor Napisano 4 Październik 2005 Zobacze jak to bedzie wygladalo bez tulipanow, a tam za domem tez cos wymyslę - moze jakies drzewka. Tweety nie wlaczalem final gather bo dom wygladal jak by promieniowal swiatlo z kazdej strony, i w zaden sposob nie moglem tego zmienic. Jutro wrzuce render
tweety Napisano 4 Październik 2005 Napisano 4 Październik 2005 oki to może opisz chociaż jakie światła użyłeś i pokaż ustawienia tych świateł. Pozdrawiam
Lopss Napisano 4 Październik 2005 Autor Napisano 4 Październik 2005 ok. uzylem dwa mr area omni. pierwsze do imitacji slonca drugie do lekkiego rozjasnienia cieni ustawienie tj na rys a wszystko zamkniete planem i swera
tweety Napisano 4 Październik 2005 Napisano 4 Październik 2005 w tym wypadku postawił bym raczej na mrAreaSpot. a co do poświaty całego domku to może za dużo energy jednego z omni robi takie cuda?
Lopss Napisano 4 Październik 2005 Autor Napisano 4 Październik 2005 render ponizej jest przy wlaczonym final gather, zmniejszylem energie swiatla jednego i nic nie pomoglo potem drugiego i tez nic, dalej wyglada jakos dziwnie. zmniejszalem i zwiekszalem promienie sampli i tez nic niewiem moze wy cos tu doradzicie.
Vorek Napisano 4 Październik 2005 Napisano 4 Październik 2005 proponuję użyć światła skylight, bo chyba nie masz go w scenie, omni do słońca się nie nadaje, użyj directa albo mrspota. w final gather ustaw sobie sample na ok 50-60 i daj radius max na 30 min na 10 (zależy od skali sceny, musisz zobaczyć) bedzie się szybciej renderować. Skylight lekko niebieski a direct pomarańcz/berz, chociaż zależy to od pory dnia, podobnie nasilenie obu świateł, musisz popróbować Pozdrawiam
Lopss Napisano 5 Październik 2005 Autor Napisano 5 Październik 2005 kolejne rendery zmienilem swiatlo na skylight jak radzil Vorek i faktycznie jest o niebo lepiej co dac w to puste pole za autem pole ze zborzem czy las?
Koniu_PL Napisano 5 Październik 2005 Napisano 5 Październik 2005 las Fajnie wyjdzie na koniec.... Wiesz,co jakos mi tak czegos brakuje przy tym domku... Daj jakies bale...ulozone w stos... I będzie fajnie ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się