Napisano 29 Sierpień 200519 l Witam wszystkich!! Po długiej nieobecnosci postanowilem wreszcze sie czyms zajac, bedzie to scenka przedstawiajaca domek w górach. Mam zamiar połączyć przyjemne z pożytecznym i nauczyć sie mental reya. Przedstawiam pierwszy render. ps. auto to toyota z modeli zamieszczonych na max3d
Napisano 29 Sierpień 200519 l Witam.. domek nawet fajny.. ale musisz popracowac nad texturkami.. fundamenty, kolumny i wszsytko z parteru/piwnicy jest na jedno kopyto.. ps. skad masz ten samochodzi ?? :>
Napisano 29 Sierpień 200519 l No zapowiada się ładna scenka. Modele mi sie podobają chociaż nie wiem czy te kolumny utrzymałyby taki ciężar, proponowałbym je pogrubić i dodać jakąś podstawę. Co do materiałów to są w porządku, ale wszystkie materiały na toyocie (wg. mnie) są do poprawy. powodzenia i pozdrawiam
Napisano 29 Sierpień 200519 l Autor autko tak jak pisalem wziolem z modeli na max3d :) a kolumny w oryginale byly drewniane :D podobny domek jest w zakopanym jak sie idzie na wodospad siklawa kiedys jak bylem to zrobilem sobie zdjecie bo mi sie podobal i ta dobudowka trzymala sie na belach
Napisano 29 Sierpień 200519 l definitywnie do poprawki materiały. proponuję drewnianie wszystko :) co do autka to odpada. IMHO bardziej by tu pasował wóz drabiniasty a wszystko umiejscowione na przesiece leśnej. modeling w maxie czy w czymś innym?
Napisano 29 Sierpień 200519 l oj chłopie te okna na dachu to porażka , znajdz jakąś fote i zobacz jak to dokladnie wydląda ;/
Napisano 29 Sierpień 200519 l praca przeciętna, zwłaszcza tekstury. domek może być, jednak popracuj nad oknami. mało szczegółów, pozmieniałbym gdzieniegdzie tilling zwłaszcza na słupkach, nie widać bumpa ( a jest? ) przydałby się uvw. pozdr
Napisano 28 Wrzesień 200519 l Autor Witam. Kolejny render jest taki. Co do materialow na aucie to nie chce ich zmieniac gdyz jak pisalem wczesniej model jest zciagniety z tej strony i ja nie jestem jego autorem, a niewiem czy autor zyczyl by sobie abym cos w nim zmienial. Napiszcie co sadzicie.
Napisano 29 Wrzesień 200519 l Dziwnie mi wyglądają rośłinki na ziemi ... i w ogóle ubogość ziemi ... do tego, w paru miejsach wydaje mi się, że tektura jest zbyt rozciągnięta ... ale ogólnie coraz lepiej :) ... powodzenia :]
Napisano 29 Wrzesień 200519 l lepiej lepiej nawet mi sie podoba tylko zastosuj v ray albo chociaz light tracer:]
Napisano 4 Październik 200519 l Autor Witam indirect illumination mam wlaczone. Ustawienia jak ponizej. ps. dlaczego jak zmieniam ilosc fotonow i energie w zakladce global light prop. to nie widze zadnej roznicy w zrenderowanym obrazie?
Napisano 4 Październik 200519 l włącz Final Gather :) i wyzeruj ilość fotonów kaustyki. nie obliczasz kaustyk więc ci one nie potrzebne. pozdrawiam
Napisano 4 Październik 200519 l EEEE a co to jest kaustyka??!! Brakuje mi trawy za tym domkiem. Ale ogólnie to może fajnie wyjść na koniec. Powinieneś zmienić jednak te kwiatki sprzed domku. A najlepiej w ich miejsce dać trawę;)
Napisano 4 Październik 200519 l na samym dole masz podane: Caustic Photons=10000, efekt kaustyki: http://www.mentalimages.com/4_5_special_features/divine/divine-4.html czyli te jasne plamy światła powstające przy załamaniu światła przez szkło :] Pozdrawiam
Napisano 4 Październik 200519 l Autor Zobacze jak to bedzie wygladalo bez tulipanow, a tam za domem tez cos wymyslę - moze jakies drzewka. Tweety nie wlaczalem final gather bo dom wygladal jak by promieniowal swiatlo z kazdej strony, i w zaden sposob nie moglem tego zmienic. Jutro wrzuce render
Napisano 4 Październik 200519 l oki to może opisz chociaż jakie światła użyłeś i pokaż ustawienia tych świateł. Pozdrawiam
Napisano 4 Październik 200519 l Autor ok. uzylem dwa mr area omni. pierwsze do imitacji slonca drugie do lekkiego rozjasnienia cieni ustawienie tj na rys a wszystko zamkniete planem i swera
Napisano 4 Październik 200519 l w tym wypadku postawił bym raczej na mrAreaSpot. a co do poświaty całego domku to może za dużo energy jednego z omni robi takie cuda?
Napisano 4 Październik 200519 l Autor render ponizej jest przy wlaczonym final gather, zmniejszylem energie swiatla jednego i nic nie pomoglo potem drugiego i tez nic, dalej wyglada jakos dziwnie. zmniejszalem i zwiekszalem promienie sampli i tez nic niewiem moze wy cos tu doradzicie.
Napisano 4 Październik 200519 l proponuję użyć światła skylight, bo chyba nie masz go w scenie, omni do słońca się nie nadaje, użyj directa albo mrspota. w final gather ustaw sobie sample na ok 50-60 i daj radius max na 30 min na 10 (zależy od skali sceny, musisz zobaczyć) bedzie się szybciej renderować. Skylight lekko niebieski a direct pomarańcz/berz, chociaż zależy to od pory dnia, podobnie nasilenie obu świateł, musisz popróbować Pozdrawiam
Napisano 5 Październik 200519 l Autor kolejne rendery zmienilem swiatlo na skylight jak radzil Vorek i faktycznie jest o niebo lepiej co dac w to puste pole za autem pole ze zborzem czy las?
Napisano 5 Październik 200519 l las Fajnie wyjdzie na koniec.... Wiesz,co jakos mi tak czegos brakuje przy tym domku... Daj jakies bale...ulozone w stos... I będzie fajnie ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto