Gość Połki Napisano 1 Lipiec 2003 Napisano 1 Lipiec 2003 Zrobiłem kiedyś taką animację, jak metro przejeżdża przez tunel:) Ciekawe co na to powiecie.... Jest w dziale galeria na mojej stronie : www.grafika3d.tk LINK: http://gansta.breezeland.com/galeria/metro.avi
Gotham Napisano 1 Lipiec 2003 Napisano 1 Lipiec 2003 Coś nie działa... Strona mi się przestała ładować w 50% ściągania animy... Teraz nie chce mi się nawet sama strona wyświetlić.
Gość Połki Napisano 3 Lipiec 2003 Napisano 3 Lipiec 2003 Czasami to nie działa, bo serwer jest od jakiegoś czasu atakowany przez hackerów i stąd te problemy. Ale w czasie spokoju, to mi szybciej chodzi niż max3d.pl:). W takim razie wrzucę to jeszcze w inne miejsce. BTW: Dałem linka do strony, a nie od razu do .avi , bo się czepiają, jak jest mało wejść na stronę, a transfer duży:/
Gith Napisano 3 Lipiec 2003 Napisano 3 Lipiec 2003 Ogolnie nie zle, tylko zrob cos z ta kamera bo strasznie sztywno sie przesuwa... I przydaloby sie minimalnie rozswietlic scene, zeby nie bylo tak ciemno na poczatku, chociaz z drugiej strony klimacik lepszy :) Pozdrawiam Gith
Gotham Napisano 3 Lipiec 2003 Napisano 3 Lipiec 2003 Eeeee, no porządna anima :). Oczywiście że można się wielu rzeczy czepiać ale ogólnie jest fajna.
Gość Połki Napisano 3 Lipiec 2003 Napisano 3 Lipiec 2003 Dzięki! Bałem się, że mnie wyśmiejecie[lol] W sumie to ta animacja, jest bardzo low poly, ale chyba aż tak tego nie widać.. Wagon metra, to trochę poekstrudowany box, bez tekstur i wnętrza (Tylko 2 stronny materiał). Tunel to połowa tuby, i box jako podłoże:) Oczywiście jest to kolejny nieskończony projekt:P Miał to być wstęp do animacji o stworze żyjącym w tunelach nowojorskiego metra:) Nie będę już z tym nic robił, chyba, że zupgraduję kompa, to może coś dorobię. Rendering, oczywiście w scanlinie:D Praca pochodzi z początku grudnia 2002. BTW: Może jeszcze coś powrzucam, bo mam zrenderowane jakieś 20000 klatek różnych animacji:D A może więcej[hmmm]
leander Napisano 3 Lipiec 2003 Napisano 3 Lipiec 2003 Wow, super! Tak malo srodkow a klimat jest naprawde niezly. Tak mi sie spodobalo, ze chyba zaraz sprobuje zrobic wlasna wersje \"wydarzen\" ;) Ostatnia animacje robilem w 3ds studio 3.0 (jeszcze pod dos) wiec az sie boje o efekt ;)
Gość Połki Napisano 4 Lipiec 2003 Napisano 4 Lipiec 2003 Spoko[piwo] Hehe 3dstudio pod dosem to tylko widziałem, ale nigdy w nim nie pracowałem. Środków w tej animacji musiało być mało, bo mam słaby sprzęt:) Masz może tą swoją animację?
leander Napisano 5 Lipiec 2003 Napisano 5 Lipiec 2003 Mam :) Ale niestety mam tez problem z zamiana starego formatu (.fli) na .avi. Probowalem Premiere 6.0, ale gubi klatki, reszta tez sobie kiepsko radzi. Jesli ktos zna jakis dobry konwerter to please let me know. Tomek
kulexy Napisano 5 Lipiec 2003 Napisano 5 Lipiec 2003 wow... niezla animka... mogl byc jeszcze zrobic jakies ujecie kamery z dachu metra, albo z perspektywy maszynicyy, lub od przodu) Pomysk nad tym...
Pablo Napisano 5 Lipiec 2003 Napisano 5 Lipiec 2003 Animka jest fajna...ma swoj klimacik...ale jak sie przyjrzysz w czasie zblizania pocaogu to widac niedorobki materialu np. podloza no i low-pooly model :))) ale i tak ql :)) pozdr
Gość Połki Napisano 8 Lipiec 2003 Napisano 8 Lipiec 2003 Chciałem zrenderować tą animację jeszcze raz, ale w Brazilu. Po pomnożeniu liczby klatek przez czas renderingu jednej klatki, wyszło 30dni:| To chyba wina świateł, bo jest ich 32, a faców ~82000, głównie za sprawą podkładów kolejowych:)
Sharp Napisano 9 Lipiec 2003 Napisano 9 Lipiec 2003 82000 face\'ow...to mój robot ma 30 000 ale tych robotow bedzie z 30 jednoczesnie renderowanych(z GI w brazilu)-nawet nie chce liczyc ile to bedzie...hehe... i kto jest lepszy?[cfaniak]
Gość Połki Napisano 9 Lipiec 2003 Napisano 9 Lipiec 2003 hehe, ja nie chcę się ścigać kto zrobi więcej faców:D Ja poprostu nie moge zrobić więcej, bo by mi się to renderowało trzy lata:) A chodziło mi o to, że czas renderingu nie byłby długi przy tej ilości faców, lecz przy tych 30 światłach:) To dla mojej maszyny[killer] zbyt dużo[lol]
Sharp Napisano 9 Lipiec 2003 Napisano 9 Lipiec 2003 no tak...oczywiście ze bardzo duzo zalezy nie od ilosci face.ow tylko od oswietlenia...tez z GI dUUUzo dluzej sie renderuje niz normalnie ale efekt za to...bez porownania
illy Napisano 24 Lipiec 2003 Napisano 24 Lipiec 2003 Jedyny mankament dla mnie to ruch kamery w prawo reszta super no i jakosc filmiku ale rozumiem
Tregarth Napisano 18 Sierpień 2003 Napisano 18 Sierpień 2003 calkiem przyjemne to metro... jak juz wczesniej wiele osob wspominalo - klimatyczne jak na tak mala ilosc srodkow mily efekt miejmy nadzieje ze wkrotce pojawi sie jeszcze jakas animacja twojego autorstwa pozdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się