Jump to content

Metro...


Guest Połki

Recommended Posts

Guest Połki

Czasami to nie działa, bo serwer jest od jakiegoś czasu atakowany przez hackerów i stąd te problemy. Ale w czasie spokoju, to mi szybciej chodzi niż max3d.pl:). W takim razie wrzucę to jeszcze w inne miejsce.

 

BTW: Dałem linka do strony, a nie od razu do .avi , bo się czepiają, jak jest mało wejść na stronę, a transfer duży:/

 

Link to comment
Share on other sites

Ogolnie nie zle, tylko zrob cos z ta kamera bo strasznie sztywno sie przesuwa...

 

I przydaloby sie minimalnie rozswietlic scene, zeby nie bylo tak ciemno na poczatku, chociaz z drugiej strony klimacik lepszy :)

 

Pozdrawiam

Gith

Link to comment
Share on other sites

Guest Połki

Dzięki! Bałem się, że mnie wyśmiejecie[lol]

W sumie to ta animacja, jest bardzo low poly, ale chyba aż tak tego nie widać.. Wagon metra, to trochę poekstrudowany box, bez tekstur i wnętrza (Tylko 2 stronny materiał). Tunel to połowa tuby, i box jako podłoże:) Oczywiście jest to kolejny nieskończony projekt:P Miał to być wstęp do animacji o stworze żyjącym w tunelach nowojorskiego metra:) Nie będę już z tym nic robił, chyba, że zupgraduję kompa, to może coś dorobię. Rendering, oczywiście w scanlinie:D Praca pochodzi z początku grudnia 2002.

 

BTW: Może jeszcze coś powrzucam, bo mam zrenderowane jakieś 20000 klatek różnych animacji:D A może więcej[hmmm]

Link to comment
Share on other sites

Wow, super! Tak malo srodkow a klimat jest naprawde niezly. Tak mi sie spodobalo, ze chyba zaraz sprobuje zrobic wlasna wersje \"wydarzen\" ;) Ostatnia animacje robilem w 3ds studio 3.0 (jeszcze pod dos) wiec az sie boje o efekt ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Połki

Spoko[piwo] Hehe 3dstudio pod dosem to tylko widziałem, ale nigdy w nim nie pracowałem. Środków w tej animacji musiało być mało, bo mam słaby sprzęt:) Masz może tą swoją animację?

Link to comment
Share on other sites

Mam :) Ale niestety mam tez problem z zamiana starego formatu (.fli) na .avi.

Probowalem Premiere 6.0, ale gubi klatki, reszta tez sobie kiepsko radzi.

Jesli ktos zna jakis dobry konwerter to please let me know.

 

Tomek

Link to comment
Share on other sites

Guest Połki

Chciałem zrenderować tą animację jeszcze raz, ale w Brazilu. Po pomnożeniu liczby klatek przez czas renderingu jednej klatki, wyszło 30dni:| To chyba wina świateł, bo jest ich 32, a faców ~82000, głównie za sprawą podkładów kolejowych:)

Link to comment
Share on other sites

82000 face\'ow...to mój robot ma 30 000 ale tych robotow bedzie z 30 jednoczesnie renderowanych(z GI w brazilu)-nawet nie chce liczyc ile to bedzie...hehe... i kto jest lepszy?[cfaniak]

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Guest Połki

hehe, ja nie chcę się ścigać kto zrobi więcej faców:D Ja poprostu nie moge zrobić więcej, bo by mi się to renderowało trzy lata:) A chodziło mi o to, że czas renderingu nie byłby długi przy tej ilości faców, lecz przy tych 30 światłach:) To dla mojej maszyny[killer] zbyt dużo[lol]

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy