Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. To juz czwarty dzien nauki w maxie :D no i chcil=alem pokazac co stworzylem sam... prosze o krytyke bo wiem ze nie wszystko jest fajne. z goory dzieki za komentarze.

P.S.

Jak juz bedziecie pisali co moznaby bylo fajnie zrobic to piszcie odrazu jak to zrobic albo gdzie moge znalesc tutka dot. tego.

 

Pozdro

  • Odpowiedzi 24
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

na tym etapie nic nie można zbytno dużo powiedzeć. Chętnie bnym zobaczył jego gałki oczne i jakieś usta by sie też przydały.

Proponuje jeszcze abyś zmienił sposób prezentacji, zamiast materiału który odbija śwatełka u góry, nadał bym matowy materiał i prostego GI. A żebym nie zapomniał zadaj siateczke to wtedy też zobaczymy jak to wszystko naoprawde wygląda.

 

GI - poprosu wchodzisz w zaawansowane opcje świateł i zaznaczasz Radiocity albo Light Tracer. (wybacz jeśli kopnołem się w pisowni) - jak co to wal maila [email protected] do mnie to ci to wszstko wytułmacze w mailu. Pozdrowienia.

Napisano

Oczu nie ma bo nie zrobilem, ale beda i beda bardziej przymkniete jak zrobie powieki :],

narazie wstawiam updejty :D tzn. lepsze rendery i siatke.

Napisano

Nie no wporzo co do ust, ale może popracuj nad połączeniem twarzy. Spróbuj zrobić to za pomoca modyfikatora symmetry. Zaznacz przy tym opcję flip, jeśli dobrze pamiętam. Pozdro.

Napisano

ale ta twarz jeszcze nie jest polaczona bo mam zamiar ja jeszcze modelowac, chce zrobic jeszcze detale, a to sa 2 poloowki, jak robie cos na jednej to na drugiej to samo sie dzieje. Chyba ze miales na mysli cos innego?? [jezeli tak to wyjasnij co robi modyfikator symetry??]

Napisano

O. K. wytłumaczę :)

Symmetry działa w ten sposób, że po jego uzyciu i odpowiednim ustawieniu twarzy mozna dalej pracowac na jednej połówce po kliknięciu edit. poly. A kiedy po dokonanych zmianach klikniesz ponownie symmetry w zakł. modyfikatorów pojawi się druga połowa twarzy ustawiona, tak jak to zrobiłeś wcześniej razem z dokonanymi zmianami. Pozdro ;)

Napisano

ok, kolejne rendery, zminilem calkowicie rogi, dodalem pasek na srodku glowy i powieki... wiem ze cos z nimi jest nie tak ale chyba lepiej nie potrafie narazie. [te "oczy" to tylko tak zeby zapelnic dziury]. Aha i jezeli macie jakies tutki dot. tworzenia galek ocznych to dajcie znac bo znalazlem jednego w max3d.pl ale to dla mnie zbyt ogoolnie napisane zebym uzyskal pozadany efekt.

Napisano

no chcialem zeby mial te powieki takie troche przymkniete... bo chyba o to ci chodzi z tym nie wyspal sie.... A co do rogoow to poozniej chce na nie wrzucic bumpa [chyba takto sie nazywa] wiec sie troche odchudza... ale chyba sa lepsze od poprzednich nie??

Napisano

Oooooooo kurczę upieczonę!!! Ale bydlak wyrósł!!! Jak on zasadzi petardę to się nie będzie mozna podnieść!!! Hehehehe proponuję pozostać przy takiej wielkości rąk, ale zrobić jakieś mięśnie do tego. Pozdro.

Napisano

Hieheihie narazie wyglada jak zaspana mrowka :D Musisz duzo studiowac anatomie ciała.. w/ierze w ciebie ale sadze ze lepiej do nauki wybrac cos latwiejszego niz dopakowanego diabla. Organika jest jest niestety trudna i wymaga dobrego opanowania siatki ( oczywiscie zawsze trzeba nad nia panowac :) , ale rob rob zobczymy co z tego wyjdzie.

Ja na Twoim miejscu popracowalbym jeszcze nad glowa. Nadal jej jakis konkretny ksztalt i wyglad.

 

Pozdrawiam serdecznie

Napisano

przeciez glowa ma konkretny ksztalt, bardzo konkretny.... nie rozumiem co z nia jest nie tak niby...ale juz mam pomysl na textury :D mysle ze bedzie nie najgorzej :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności