pawest Napisano 22 Wrzesień 2005 Share Napisano 22 Wrzesień 2005 Witam! Dodajac ponizsza grafike przylaczam sie do bitwy 3D w kategorii "Bitwa 3D: Maszyny bojowe". Kazdy misja szpiegowska to wyprawa w nieznane. Nigdy nie wiesz, co czeka Cie na terenie wroga. Musisz byc gotowy na kazda ewentualnosc. Nie udaloby sie wykonac takich zadan, gdyby nie odpowiednie maszyny, ktore kierowane ludzka reka sa w stanie przedostac sie w najdalsze zakatki niezbadanego terenu. Szpiegowska maszyna bojowa sprawia, ze to jest mozliwe... pozdrawiam pawest Ostateczny render Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leru Napisano 22 Wrzesień 2005 Share Napisano 22 Wrzesień 2005 pawest -> pokaż postęp pracy, siatki, szkice, próbne rendery, tekstury. Udokumentuj, że jest to Twoja praca, zobacz jak i co robią inni w całym tym dziale, na jakich zasadach oparta jest rywalizacja w tym konkursie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leleń Napisano 22 Wrzesień 2005 Share Napisano 22 Wrzesień 2005 ale jesli jest to Twoja pracka (i jesli pokazesz to o co Leru prosi) to jest naprawde extra, troszke ten statek sie rozni od otoczenia, nie pasuje chyba za duzego blura na nim wykorzystales, i daj tez z wieksza rozdzialka pracke. pozdr ps. te cysterny mistrzowsko wygladaja^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DraB Napisano 22 Wrzesień 2005 Share Napisano 22 Wrzesień 2005 Hmm mysle ze wystarczy jezeli pokazesz jakiegos Printscreena ;), a model tego heli est troske za bardzo rozmazany, i lekko ni epasuje do reszty Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawest Napisano 23 Wrzesień 2005 Autor Share Napisano 23 Wrzesień 2005 Ponizej zamieszczam renderingi przedstawiajace siatke oraz oteksturowanie cystern do mojej grafiki. W nastepnym poscie zamieszcze renderingi maszyny bojowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dariusz Napisano 23 Wrzesień 2005 Share Napisano 23 Wrzesień 2005 witam. zastanawiam sie, dlaczego nie przylaczyles sie wczesniej, tylko teraz startujesz z "gotowcem":D maszyna bojowa za bardzo odstaje od obrazka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawest Napisano 24 Wrzesień 2005 Autor Share Napisano 24 Wrzesień 2005 Witam! Na poczatku chcialbym sie odniesc do kilku postow. Prace zamiescilem gotowa, poniewaz doszedlem do wniosku, ze to pozwoli mi na zebranie kilku uwag od Was i pozniejsza poprawe grafiki. Natomiast postepy z pracy jaka wykonalem bede zamieszczal co jakis czas. Mamy wiec tu pewnego rodzaju odwrocenie kolejnosci. Jedni zamieszczaja najpierw etapy i ewentualnie koncowe dzielo. Ja natomiast zaczalem od zamieszczenia efektu koncowego i w kolejnych postach przedstawiania postepow pracy jaka musialem wykonac. Odnoszac sie do Waszych sugestii odnosnie intensywnego uzycia blur'a na maszynie bojowej, poprawilem grafike usuwajac ten efekt. Poprawiona prace zamieszczam ponizej. Tym samym ponizsza grafika staje sie grafika koncowa. Zamieszczam rowniez screen'a sceny przed zrenderowaniem: Ponizej przedstawiam kilka rzutow na maszyne bojowa: Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
araneus Napisano 24 Wrzesień 2005 Share Napisano 24 Wrzesień 2005 Niezle, tylko maszyna na pierwszym planie słabo sie wyróżnia z tła. Dodaj może jakąś perspektywe powietrzna i zmniejsz głębie ostrości. Albo rozjasnij troche maszyne a przyciemnij tło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leru Napisano 24 Wrzesień 2005 Share Napisano 24 Wrzesień 2005 pawest -> umieść jeszcze resztę modeli ze sceny w wątku tak samo jak zrobiłeś w swoim ostatnim poście z pojazdem #1. Jeśli będziesz brał udział w następnej Bitwie to zalecam włączenie się do rywalizacji wraz z chwilą rozpoczęcia prac nad pomysłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawest Napisano 26 Wrzesień 2005 Autor Share Napisano 26 Wrzesień 2005 Witam ponownie, tym razem zamieszczam kolejny element sceny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawest Napisano 30 Wrzesień 2005 Autor Share Napisano 30 Wrzesień 2005 Witam Jeśli wasze bystre oko zdążyło zauważyć, to na obrazku model maszyny posiada uzbrojenie w postaci kilku rakiet. Model jednej z tych rakietek przedstawiłem poniżej. Tekstury do tego modelu jak i do pozostałych elemnentów sceny wykonałem sam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Archangel Napisano 30 Wrzesień 2005 Share Napisano 30 Wrzesień 2005 Nie podobaja mi sie 3 rzeczy: 1. kadr...oddalilbym troszke pojazd tak zeby byl widoczny w calosci i odlonil troche tla 2. motion blur - zdecydowanie bym go zmniejszyl lub nawet calkiem zlikwidowal. Przydalby sie natomiast na obracajcym sie wirniku silnika. 3. kolorystyka - troszke za agresywna...moze np dym wydobywajacy sie z dysz troche by to wszystko uspokoil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Archangel Napisano 30 Wrzesień 2005 Share Napisano 30 Wrzesień 2005 łups sorki nie zauwazylem drugiego obraka ;) punkt drugi opada :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawest Napisano 30 Wrzesień 2005 Autor Share Napisano 30 Wrzesień 2005 Witam Jesli chodzi o oddalenie maszyny tak, aby ją ująć w całości, to uważam za nie najlepszy pomysł. Dlaczego? Otóż model jest zbudowany symetrycznie i jeśli nawet nie widać kawałka wirnika to nie jest to tragizm. Uważam że nie ma sensu katować obserwatora grafiki obiektem, który jest z prawej i lewej strony taki sam, lepiej właśnie przyciąć strone i przybliżyć model aby uchwycić jego wiekszą szczegółowość. Nie zapominaj, że w tej bitwie maszyna jest głównym tematem, natomiast tło jest tylko uzupełnieniem, dlatego byłoby troche bezsensowne odsłanianie tła kosztem pojazdu. Jesli chodzi o kolorystyke, no to jest kwestia jaką kto woli. Dym z dyszy byłby dobrym pomysłem, gdyby ten pojazd miał wirnik spalinowy, natomiast ten pojazd jest napędzany wodorem tak że czysciutkie spalinki idą. Można by wydobyć z dyszy cząsteczki, które symulowały by efekt nagrzanego powietrza natomiast to też by nie zmieniło kwesti kolorystyki. Mimo wszystko fajnie, że tylko te dwie rzeczy ci sie nie podobają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Archangel Napisano 30 Wrzesień 2005 Share Napisano 30 Wrzesień 2005 Jesli chodzi o kwestei kadrowania to nie chodzilo mi oto ze jest ona niepoprawna...najwazniejesze elementy znajduja sie w 1/3 szerokosci i wysokosci obrazka czyli zgodnie z zasadami tej sztuki. Uciecie obiektu, moze poza rakietami po lewej stronie nie drazni i dodatkowo nadaje dynamiki scenie, ale tak jaskrawa i zroznicowania kolorystyka oraz zblizenie sylwetki samolotu sprawiaja ze w natloku elementow ciezkko jest odnalezc glowny temat o ktorym sam pisales, a wzrok wedruje po obrazku skupijac sie na najbardziej jaskrawych elementach (beczki, lampy itp) a przeciez nie oto chodzi.... Jest to oczywiscie moja prywatna opinia i mozesz sie z nia niezgadzac. Tak czy inaczej zycze powodzenia ! Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawest Napisano 1 Październik 2005 Autor Share Napisano 1 Październik 2005 Witam Poniżej przedstawiam ostateczny render do nominacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dariusz Napisano 1 Październik 2005 Share Napisano 1 Październik 2005 za bardzo maszyna sie z tlem zlewa. trzeba jej szukac po obrazku:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KoMic Napisano 1 Październik 2005 Share Napisano 1 Październik 2005 ladnie, bardzo ladnie, swietny start i zarazem koniec, Oczywiscie mozna by sie burzyc i wszczac awanture o szczegol jakim jest pelne branie udzialu w bitwie i bojach a nie jedynie podtrzymywanie na koncu sztandaru zwyciestwa, ale niema co kruszyc kopji. Leru ma racje nastepnym razem wusz z zwszytkimi do natarcia: ]. Odnosnie pracy stonowal bym kolory, bo teraz wyglada ladnie, ale bardziej jak intro do jakiejs gry. wszytko jest troszeczke zasterylne, nie ma tu brudu rdzy i zycia. Podoba mi sie koncept maszyny jest ciekawa, choc moze zrezygnowal bym z tych silnikow z tylu ktore wygladaja jak nogi : ](byc moze taki byl cel: ]), ale mi bardzaiej bez tego by si epodobalo. jednym slowem kawal dobrej pracy. pozdrawiam.: } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Scrapek Napisano 2 Październik 2005 Share Napisano 2 Październik 2005 Spróbuj jeszcze jak to będzie wyglądać jak maszynę wyraźną zostawisz a lekko rozmażesz resztę :P Ogólnie spoko pracka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawest Napisano 2 Październik 2005 Autor Share Napisano 2 Październik 2005 Witam Słusznie KoMic zauważyłeś, że coś z tyłu wygląda jak nogi, bo to są tylnie koła. Ustawienie kamery, które zastosowałem dało taki efekt, który powoduje, że te "nogi" stanowią jakby całość i nie odstają od maszyny. Nie przedstawiłem wcześniej etapów startu, dlatego teraz to robię. Poniższe linki włączą krótkie animacje przedstawiające start maszyny i wszystko wyjaśnią na temat tylnich "nóg". Aviki zajmują tylko po 260 i 140 KB i są na standardowych kodekach. http://www.doctoranim.republika.pl/max3d/start.avi http://www.doctoranim.republika.pl/max3d/start2.avi Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nocny drwal Napisano 2 Październik 2005 Share Napisano 2 Październik 2005 maszyna sie zlewa, bo to misja szpiegowska, no nie;]? a tak na powaznie, to dopiero na modelu bez textury wyczailem, gdzi szyba, gdzie kokpit i co jest co. model naprawde wymiata, tylko textury zbyt bajkowe. wiecej brudu, dymu. postarz to i owo. w koncu to teren przemyslowy! tu nie moze byc mowy o sterylnosci. moze troche mgly? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nocny drwal Napisano 2 Październik 2005 Share Napisano 2 Październik 2005 juz wiem! cienie! czemu nie ma cieni? przykladowo plot gdyby rzucal wyrazny cien ( bo niby cos tam jest, ale czy to odbicie na mokrym terenie czy cien; trudno powiedziec), wygladalby to bardziej naturalnie. troszke mroku nie zaszkodzi i gry swiatel. acha, a co oswietla pojazd, ze jest tak dobrze widoczny na tle mocno oswietlonego terenu? on sam swiatel nie posiada, leci nad swiatlami skierowanymi w dol i swieci sie jak po czernobylu;] pelnia ksiezyca pewnie;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawest Napisano 2 Październik 2005 Autor Share Napisano 2 Październik 2005 Nocny drwalu nie tylko pełnia księżyca ale przede wszystkim ciecz ze zbiorników, o których pytałeś na forum - pomoc - modeling. Widocznie zbiorniki same się napełniły, ciecz zaczęła świecić i oświetlać przy okazji moją scenę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nocny drwal Napisano 2 Październik 2005 Share Napisano 2 Październik 2005 wcale nie, bo nad moja ciecza ciagle pracuje;] a jest to tylko moja konstruktywna uwaga... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
-Pa6L0- Napisano 4 Listopad 2005 Share Napisano 4 Listopad 2005 kadr jest do bani..uciołeś silnik tak ze obrazek wydaje się być niekompletny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi