Skocz do zawartości

Maszyny bojowe: "Misja szpiegowska"


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Dodajac ponizsza grafike przylaczam sie do bitwy 3D w kategorii "Bitwa 3D: Maszyny bojowe".

 

Kazdy misja szpiegowska to wyprawa w nieznane. Nigdy nie wiesz, co czeka Cie na terenie wroga. Musisz byc gotowy na kazda ewentualnosc. Nie udaloby sie wykonac takich zadan, gdyby nie odpowiednie maszyny, ktore kierowane ludzka reka sa w stanie przedostac sie w najdalsze zakatki niezbadanego terenu. Szpiegowska maszyna bojowa sprawia, ze to jest mozliwe...

 

scena.jpg

 

pozdrawiam

pawest

 

Ostateczny render

 

scena3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 24
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

ale jesli jest to Twoja pracka (i jesli pokazesz to o co Leru prosi) to jest naprawde extra, troszke ten statek sie rozni od otoczenia, nie pasuje chyba za duzego blura na nim wykorzystales, i daj tez z wieksza rozdzialka pracke. pozdr

 

ps. te cysterny mistrzowsko wygladaja^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Na poczatku chcialbym sie odniesc do kilku postow. Prace zamiescilem gotowa, poniewaz doszedlem do wniosku, ze to pozwoli mi na zebranie kilku uwag od Was i pozniejsza poprawe grafiki. Natomiast postepy z pracy jaka wykonalem bede zamieszczal co jakis czas. Mamy wiec tu pewnego rodzaju odwrocenie kolejnosci. Jedni zamieszczaja najpierw etapy i ewentualnie koncowe dzielo. Ja natomiast zaczalem od zamieszczenia efektu koncowego i w kolejnych postach przedstawiania postepow pracy jaka musialem wykonac.

 

 

Odnoszac sie do Waszych sugestii odnosnie intensywnego uzycia blur'a na maszynie bojowej, poprawilem grafike usuwajac ten efekt.

Poprawiona prace zamieszczam ponizej. Tym samym ponizsza grafika staje sie grafika koncowa.

scena2.jpg

 

 

Zamieszczam rowniez screen'a sceny przed zrenderowaniem:

 

ekran.jpg

 

 

Ponizej przedstawiam kilka rzutow na maszyne bojowa:

 

maszyna.jpg

 

maszyna2.jpg

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pawest -> umieść jeszcze resztę modeli ze sceny w wątku tak samo jak zrobiłeś w swoim ostatnim poście z pojazdem #1. Jeśli będziesz brał udział w następnej Bitwie to zalecam włączenie się do rywalizacji wraz z chwilą rozpoczęcia prac nad pomysłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Jeśli wasze bystre oko zdążyło zauważyć, to na obrazku model maszyny posiada uzbrojenie w postaci kilku rakiet. Model jednej z tych rakietek przedstawiłem poniżej.

Tekstury do tego modelu jak i do pozostałych elemnentów sceny wykonałem sam.

 

rak.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie podobaja mi sie 3 rzeczy:

1. kadr...oddalilbym troszke pojazd tak zeby byl widoczny w calosci i odlonil troche tla

2. motion blur - zdecydowanie bym go zmniejszyl lub nawet calkiem zlikwidowal. Przydalby sie natomiast na obracajcym sie wirniku silnika.

3. kolorystyka - troszke za agresywna...moze np dym wydobywajacy sie z dysz troche by to wszystko uspokoil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Jesli chodzi o oddalenie maszyny tak, aby ją ująć w całości, to uważam za nie najlepszy pomysł. Dlaczego? Otóż model jest zbudowany symetrycznie i jeśli nawet nie widać kawałka wirnika to nie jest to tragizm.

Uważam że nie ma sensu katować obserwatora grafiki obiektem, który jest z prawej i lewej strony taki sam, lepiej właśnie przyciąć strone i przybliżyć model aby uchwycić jego wiekszą szczegółowość.

 

Nie zapominaj, że w tej bitwie maszyna jest głównym tematem, natomiast tło jest tylko uzupełnieniem, dlatego byłoby troche bezsensowne odsłanianie tła kosztem pojazdu.

 

Jesli chodzi o kolorystyke, no to jest kwestia jaką kto woli. Dym z dyszy byłby dobrym pomysłem, gdyby ten pojazd miał wirnik spalinowy, natomiast ten pojazd jest napędzany wodorem tak że czysciutkie spalinki idą.

Można by wydobyć z dyszy cząsteczki, które symulowały by efekt nagrzanego powietrza natomiast to też by nie zmieniło kwesti kolorystyki.

 

Mimo wszystko fajnie, że tylko te dwie rzeczy ci sie nie podobają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o kwestei kadrowania to nie chodzilo mi oto ze jest ona niepoprawna...najwazniejesze elementy znajduja sie w 1/3 szerokosci i wysokosci obrazka czyli zgodnie z zasadami tej sztuki. Uciecie obiektu, moze poza rakietami po lewej stronie nie drazni i dodatkowo nadaje dynamiki scenie, ale tak jaskrawa i zroznicowania kolorystyka oraz zblizenie sylwetki samolotu sprawiaja ze w natloku elementow ciezkko jest odnalezc glowny temat o ktorym sam pisales, a wzrok wedruje po obrazku skupijac sie na najbardziej jaskrawych elementach (beczki, lampy itp) a przeciez nie oto chodzi....

Jest to oczywiscie moja prywatna opinia i mozesz sie z nia niezgadzac.

Tak czy inaczej zycze powodzenia !

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ladnie, bardzo ladnie, swietny start i zarazem koniec, Oczywiscie mozna by sie burzyc i wszczac awanture o szczegol jakim jest pelne branie udzialu w bitwie i bojach a nie jedynie podtrzymywanie na koncu sztandaru zwyciestwa, ale niema co kruszyc kopji. Leru ma racje nastepnym razem wusz z zwszytkimi do natarcia: ].

Odnosnie pracy stonowal bym kolory, bo teraz wyglada ladnie, ale bardziej jak intro do jakiejs gry. wszytko jest troszeczke zasterylne, nie ma tu brudu rdzy i zycia. Podoba mi sie koncept maszyny jest ciekawa, choc moze zrezygnowal bym z tych silnikow z tylu ktore wygladaja jak nogi : ](byc moze taki byl cel: ]), ale mi bardzaiej bez tego by si epodobalo. jednym slowem kawal dobrej pracy. pozdrawiam.: }

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Słusznie KoMic zauważyłeś, że coś z tyłu wygląda jak nogi, bo to są tylnie koła.

Ustawienie kamery, które zastosowałem dało taki efekt, który powoduje, że te "nogi" stanowią jakby całość i nie odstają od maszyny.

Nie przedstawiłem wcześniej etapów startu, dlatego teraz to robię. Poniższe linki włączą krótkie animacje przedstawiające start maszyny i wszystko wyjaśnią na temat tylnich "nóg".

Aviki zajmują tylko po 260 i 140 KB i są na standardowych kodekach.

 

http://www.doctoranim.republika.pl/max3d/start.avi

http://www.doctoranim.republika.pl/max3d/start2.avi

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

maszyna sie zlewa, bo to misja szpiegowska, no nie;]? a tak na powaznie, to dopiero na modelu bez textury wyczailem, gdzi szyba, gdzie kokpit i co jest co. model naprawde wymiata, tylko textury zbyt bajkowe. wiecej brudu, dymu. postarz to i owo. w koncu to teren przemyslowy! tu nie moze byc mowy o sterylnosci. moze troche mgly?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz wiem! cienie! czemu nie ma cieni? przykladowo plot gdyby rzucal wyrazny cien ( bo niby cos tam jest, ale czy to odbicie na mokrym terenie czy cien; trudno powiedziec), wygladalby to bardziej naturalnie. troszke mroku nie zaszkodzi i gry swiatel. acha, a co oswietla pojazd, ze jest tak dobrze widoczny na tle mocno oswietlonego terenu? on sam swiatel nie posiada, leci nad swiatlami skierowanymi w dol i swieci sie jak po czernobylu;] pelnia ksiezyca pewnie;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności