boggoo Napisano 26 Wrzesień 2005 Napisano 26 Wrzesień 2005 troszkę puste:) te krzeszła trochę dziwne, czemu one mają dodatkową parę nóg. Czy render robiłeś za pomocą Maxwella?? Jeżeli tak to powiedz jak się zapisuje wyrenderowany obraz. Bo mam Maxwella ale nie wiem jak się zapisuje obraz.
MaGuu Napisano 26 Wrzesień 2005 Napisano 26 Wrzesień 2005 No i blat (ten tam na prosto:P) lewituje. Krzesła rzeczywiście lepiej by wygladały bez tych wyrostów :] Acha i terakota chyba taka troche za duża? Czy nie ?
Pawelkos Napisano 26 Wrzesień 2005 Napisano 26 Wrzesień 2005 moze napisal bys cos wiecej o pomysle na ta prace bo nie wiadomo o co chodzi i jak to oceniac, pusto i sciana unosi sie nad podloga
JunioR Napisano 26 Wrzesień 2005 Napisano 26 Wrzesień 2005 oj według mnie to jeszcze duzo pracy, począwszy od modeli a skończywszy na oświetleniu i texturach. Bardzo dziwnie wyglądają krzesła z tymi "wyrostami" jak to MaGuu określił, blat stołu jest za cieńki, framuga od wejscia jest za wąska, na kafelkach przydałoby sie jakies rozmycie i bump, murowany blat z tyłu lewituje. o oświetleniu nie pisze bo to w końcu wip a więc będziesz napewno jeszcze nad tym siedział.
xeav Napisano 26 Wrzesień 2005 Autor Napisano 26 Wrzesień 2005 wyrosty jak to nazywacie to taki mój wybryk, w finale nie będzie tego :] bogoo, obraz możesz zapisać w >opcje rendera>mxi czy img sequence, nie mam teraz maxa włączonego ale napewno znajdziesz, wierzę w ciebie :]
lobo Napisano 26 Wrzesień 2005 Napisano 26 Wrzesień 2005 ja sie przyczepie jeszcze do tego ze render jest strasznie ziarnisty:Pfajne oswietlenie.
RA Napisano 27 Wrzesień 2005 Napisano 27 Wrzesień 2005 (1) Dziwne krzesla. Mozesz pokazac oryginal? (2) Kolorystyka bardzo mdla. Czulbym sie obco w takim pomieszczeniu. (3) Na jak grubej sciance stoi ten blat? Wyglada dosc licho. (4) Ziarno. Czasami sie przydaje, ale tu raczej nie spelnia swojego zadania prawidlowo. (5) Krzeslo z prawej wyglada jak by lewitowalo. (6) Kadr chyba troche za plaski, ale na tym sie nie znam, wiec to tylko moja opinia. pozdrawiam
misiold Napisano 27 Wrzesień 2005 Napisano 27 Wrzesień 2005 xeav jakoś tak pustawo wtej kuchni ale narzie nawet fajnie tylko przeszkadza mi mapowanie tego eee blatu, chodzi mi mianowicie, ze po bokach wygląta to jakoś tak nie naturalnie, daj tam inną texture albo tylko jakiś shader i jak dla mnie bedzie spox, Fajny jest za to material skury tych siedzonek, bardzo mi się podoba.
Baldack Napisano 27 Wrzesień 2005 Napisano 27 Wrzesień 2005 nie znam sie na V-y ale dlaczego to wszstko takie "noise?"
xeav Napisano 27 Wrzesień 2005 Autor Napisano 27 Wrzesień 2005 http://img15.imgspot.com/?u=/u/05/269/13/z1127842909.jpg
hcpiter Napisano 28 Wrzesień 2005 Napisano 28 Wrzesień 2005 Przez te ziarno render wygląda blado i mdło (czy jakos tak :] ) Zmien juz te "odnogi" odk krzesła bo to strasznie razi, a ogolnie to spoko. P.s Krzesła barowe nawet mi sie podobają :D
ReflectVision Napisano 28 Wrzesień 2005 Napisano 28 Wrzesień 2005 nie znam sie na wizualizacjach ale wydaje mi sie ze pomieszczenie wyglada conajmniej dziwnie , tak szaro pozdrawiam
Hindus Napisano 29 Wrzesień 2005 Napisano 29 Wrzesień 2005 oświetlenie to raz, proporcje to dwa - jak to poprawisz to będziemy dalej gadać ;) pracuj pracuj..
MaGuu Napisano 29 Wrzesień 2005 Napisano 29 Wrzesień 2005 Widze dalej upierasz się przy tych krzesłach? :P No jak tam chcesz - pracuj bo idzie do przodu :)
Hindus Napisano 29 Wrzesień 2005 Napisano 29 Wrzesień 2005 przykro to pisać ale proporcje - i powinieneś to widzieć ;) oświetlenie daje rade czytaj dobre ;)
lobo Napisano 29 Wrzesień 2005 Napisano 29 Wrzesień 2005 no i co z tym ziarnem,praca traci na tym bardzo....:/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się