Napisano 26 Wrzesień 200519 l troszkę puste:) te krzeszła trochę dziwne, czemu one mają dodatkową parę nóg. Czy render robiłeś za pomocą Maxwella?? Jeżeli tak to powiedz jak się zapisuje wyrenderowany obraz. Bo mam Maxwella ale nie wiem jak się zapisuje obraz.
Napisano 26 Wrzesień 200519 l No i blat (ten tam na prosto:P) lewituje. Krzesła rzeczywiście lepiej by wygladały bez tych wyrostów :] Acha i terakota chyba taka troche za duża? Czy nie ?
Napisano 26 Wrzesień 200519 l moze napisal bys cos wiecej o pomysle na ta prace bo nie wiadomo o co chodzi i jak to oceniac, pusto i sciana unosi sie nad podloga
Napisano 26 Wrzesień 200519 l oj według mnie to jeszcze duzo pracy, począwszy od modeli a skończywszy na oświetleniu i texturach. Bardzo dziwnie wyglądają krzesła z tymi "wyrostami" jak to MaGuu określił, blat stołu jest za cieńki, framuga od wejscia jest za wąska, na kafelkach przydałoby sie jakies rozmycie i bump, murowany blat z tyłu lewituje. o oświetleniu nie pisze bo to w końcu wip a więc będziesz napewno jeszcze nad tym siedział.
Napisano 26 Wrzesień 200519 l Autor wyrosty jak to nazywacie to taki mój wybryk, w finale nie będzie tego :] bogoo, obraz możesz zapisać w >opcje rendera>mxi czy img sequence, nie mam teraz maxa włączonego ale napewno znajdziesz, wierzę w ciebie :]
Napisano 26 Wrzesień 200519 l ja sie przyczepie jeszcze do tego ze render jest strasznie ziarnisty:Pfajne oswietlenie.
Napisano 27 Wrzesień 200519 l (1) Dziwne krzesla. Mozesz pokazac oryginal? (2) Kolorystyka bardzo mdla. Czulbym sie obco w takim pomieszczeniu. (3) Na jak grubej sciance stoi ten blat? Wyglada dosc licho. (4) Ziarno. Czasami sie przydaje, ale tu raczej nie spelnia swojego zadania prawidlowo. (5) Krzeslo z prawej wyglada jak by lewitowalo. (6) Kadr chyba troche za plaski, ale na tym sie nie znam, wiec to tylko moja opinia. pozdrawiam
Napisano 27 Wrzesień 200519 l xeav jakoś tak pustawo wtej kuchni ale narzie nawet fajnie tylko przeszkadza mi mapowanie tego eee blatu, chodzi mi mianowicie, ze po bokach wygląta to jakoś tak nie naturalnie, daj tam inną texture albo tylko jakiś shader i jak dla mnie bedzie spox, Fajny jest za to material skury tych siedzonek, bardzo mi się podoba.
Napisano 28 Wrzesień 200519 l Przez te ziarno render wygląda blado i mdło (czy jakos tak :] ) Zmien juz te "odnogi" odk krzesła bo to strasznie razi, a ogolnie to spoko. P.s Krzesła barowe nawet mi sie podobają :D
Napisano 28 Wrzesień 200519 l nie znam sie na wizualizacjach ale wydaje mi sie ze pomieszczenie wyglada conajmniej dziwnie , tak szaro pozdrawiam
Napisano 29 Wrzesień 200519 l oświetlenie to raz, proporcje to dwa - jak to poprawisz to będziemy dalej gadać ;) pracuj pracuj..
Napisano 29 Wrzesień 200519 l Widze dalej upierasz się przy tych krzesłach? :P No jak tam chcesz - pracuj bo idzie do przodu :)
Napisano 29 Wrzesień 200519 l przykro to pisać ale proporcje - i powinieneś to widzieć ;) oświetlenie daje rade czytaj dobre ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto