Napisano 29 Wrzesień 200519 l Mój pierwszy model nad którym chcem spędzić w końcu troche wiecej czasu. To I render więc posiada skazy. Jakś przepis na fajniejszy lakier???????
Napisano 29 Wrzesień 200519 l widoczne błędy, ale sam napisałeś że to początek, pozdr ps. także proszę o siatkę
Napisano 30 Wrzesień 200519 l To jest tak - kształty poszczególnych elementów modeluję w NURBS co pozwala na uzyskanie bardzo równych i gładkich powierzchni a potem edytuje na Mesha lub Poly żeby dopracować szczegóły. Ogólne założenie było takie żeby cały model wykonać w NURBS bo o wiele szybciej się modeluje niż w POly jednak ma to swoje wady i nie da się tego obejść bez Editable Mesh albo Editable Poly. No i co najgorsze Boleon strasznie zniekształca siatkę więc spędzam o wiele więcej czasu nad dopracowaniem modelu niż zakładałem. Polecam NURBS bez kitu po osfojeniu się z nim naprawde dobra zabawa i dużo możliwości. Dynamiczniej się modeluje. :-) POZDRO
Napisano 30 Wrzesień 200519 l Nop narazie to ładnie :) Ale też mnie zastanawia czy to lp czy nie :/ Bo nawet jak lp to miejscami niezrozumiała ta siateczka, a jak to nie lp to tym bardziej niezrozumiała ;) Pozdro i Powidzenia :D Edit: byłeś szybszy :) ahaaaa no to teraz rozumiem :) TYm bardziej powodzonka życze :)
Napisano 30 Wrzesień 200519 l PO edecji Surface NURBS na Mesh lub Poly powstaje siatka złożona z trójkątów. Miejsca na sitce w których widoczny jest kwadrat, to miejsca które poprawiałem w Meshu więc można nawet zauważyć w których miejscach była poprawiana. NURBS pozwala na wcześniejsze ustawienie gęstości poligonów przed edycją Siatki w Meshu czy Poly. MOże się wymadrzam ale nie znalazłem Tutoriali dotyczących modelowania samochodów metodą NURBS, no może 1 lub 2 ale to dawno wtedy nie ruszałem nawet tego, chodzi mi o to ze praktycznie sam się nauczyłem używać tej funkcji i jest OK po raz II naprawde polecam. Mam nadzieje że model doczeka się końcowej wersji. Pozdrawiam
Napisano 30 Wrzesień 200519 l Hehehe rób jak Ci się podoba, aby wychodziło ładnie :) Każdy ma swój sposób :)
Napisano 2 Listopad 200519 l modelin b. ładny ale czemu tak paskudne auto? ciekawe czy przetrwasz walke z shaderami, mam nadzieje bo szkoda by było modelu
Napisano 3 Listopad 200519 l zadziała ale tylko jeśli włączysz final gather. Model wygląda solidnie, tylko przy grillu się jakieś bugi zrobiły i chyba nieco za ostre krawędzie. Pozdrawiam
Napisano 17 Listopad 200519 l A ja proponuje to wszystko vreyem pociagnąc i wtedy może cos z tego będzie bo modelik fajny, siatka jeszcze lepsza, metoda modelowania o której napisałes to dopiero motyw bo jeszcze o czyms takim nei słyszałem - ale krótko zyje, co nei znaczy ze bardzo fajnie wyszło , materiały to bym polecał popatrzec w watkach innych userów, pozatym potruj kome to może ci zdradzi przepis - ma fajne lakiery, swoja drogą na http://www.smcars.net jest wątek usera o naziw Majestic i tam w swoim wątku z porche carrerą zapodał swoje materiały lakieru i krótki videotutek na temat ustawienia sceny. Co do textury której on tam używa na podłożu to mam takze jakbys potrzebował to wal na pm'a. Lakier chromu czy czegos bo nei bardz owygląda jak chrom - ten co masz na lampach troche psuje całokształt, pamiętaj tylko że wygląd tego wszystkiego pod koniec nie jest tylko uzależniony od shaderów ale też od całego enviromentu - czytaj otoczenia, i jak widziałem kiedys u paru zaawansowanych userów - np Sub-Zeus (smcars.net) do każdego osobnego ujęcia przestawiają ustawienia świateł etc także nie wiem jak to będzie u Ciebie. Pamietaj tylko ze nie kazdy od tak sobie odda swoje materiały jakby co ;) najlepiej przesiądz sie na maxwella jak masz czas i zdrowie ;) Aha zapomniałem napisac - cos ci tam koło słupka nie tak chyba wyszło - między połączeniem szyby i samego słupka ale moge sie mylic. Dobra pozdro i 3m sie.
Napisano 17 Listopad 200519 l Dzięki za wskazówki, pociągne to Vrayem ale musze go najpierw skombinować. POwalcze troche z mentalem, napewno da się o wiele więcej z niego wycisnąć. Pozdro
Napisano 18 Listopad 200519 l Very Git :D jak to jest twój początek to nie chcę widzieć cię za 2 lata . Po prostu nic dodać (oprucz lusterek ) nic ująć :]
Napisano 22 Listopad 200519 l No i mój pomysł na następny reneder, ten mental rey bez Finala, źle ustawione światło , zrobiłem błąd i ustawiłem je pionowe, macie jakiś pomysł bo użyłem spota z shaderem ray w tym renderze. Teraz zmieniłem ustawienia światłą i sceny dodałem skylight i zrenderuje przez nocke na Finalu zobaczymy co bedzie...
Napisano 22 Listopad 200519 l hindus ja bym to pociagnal maxwellem :) materialy to totalnie nie pasuja
Napisano 26 Listopad 200519 l Użyłem tylko jednego omni, ale nie wiem jak ustawić Final Gathera żeby następny wyszedł lepiej????
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto