Skocz do zawartości

Postać 3D: Assault Droid


Sharp

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 163
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość Połki
Zzar...jak sie znajdą skądś koledzy z Mocnymi kompami to z checia ich poprosze o pomoc, hehe

To jeśli kupię nowego kompa, to się zgłoszę:D Ale nie wiem kiedy to nastąpi:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cały czas tylko myśle jak dostać się do uczelni na jakąś sale 16 kompów PIV 2.6 Ghz i 512 mb ramu YEAHH.. to by się nieźle renderowało co za szmoc!I się marnuje w nocy! (Chociaż kto wie ? ):cool:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie stoi 35 celeronów 1GHz z 256 ramu oraz 20 jakiś lepszych, ale nie pamiętam.Zwykle są na nich odpalane programy które ruszyłyby na P200:/ No, ale oczywiście admin by się nie zgodził na instalację czegokolwiek na nich... Proponuję stowrzyć rządowy program \"power to the people\" Mający na celu marnotrawione moce obliczeniowe szkolnych kompów:D:D:D

 

Pozdro,

Połki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehehe sprytnie ale bedziesz musial jakas krociotka animacyjke umiescic jak np. bedziesz musial gdzies wyjsc to tak poprostu sobie uruchom bo bardzo loobie patrzec na roochome roboty :D hehehe nie zebym jakis ten tego byl ale to tak uspokaja oczy jak sie patrzy na cos z pomyslem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe, no proste że fajniej jest jak coś się rusza a nie stoi, a jeszcze fajniej jak to coś dostaje rakietą i rozpada sie na setki części:D ...wszystko w swoim czasie, jak zrobie model to zajme sie troche animacja przed texturowaniem bo szczerze mowiac to kośćmi bardzo jak na razie mało sie zajmowalem....a animacja jest dużo ciekawsza od texturowania :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Fast128

Sie może przywitam, bo nowy na forum jestem: Cześć! ;)Piękne jak na mój gust, ze swojej strony moge tylko użyczyć swoich 2 kompów (2500mhz/256mb r9200 i 2400mhz/256mb/gf4mx440) do renderowania.

Naturalnie stoją w Wawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witamy,wiatmy, chlebem i solą:)

Dzięki wielkie za techniczne wsparcie Fast, bardzo ładnego masz kompa, tak samo ze strony zewnetrznej i wewnetrznej, tylko jak na 3D chyba ciut mało ramu, Mental Ray pożera ogromne illości ramu,ale nie bądzmy wybredni...:],

jak przyjdzie odpowiednia pora to z chęcią sie do ciebie odezwe ale to i tak troche potrwa...bo co do samych, testowych animek to moj emeryt mi wytarczy, nie świeci tak ładnie jak twój ale jeszcze troche powera da się z niego wyciągnąć:)

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rewelka te nowe obrazki! Jakoś dawno mnie tu nie było.

 

Do testowych animek może nie zaprzęgaj wymagającego renderera żeby było szybciej. Wiesz - do tych testowych animek co na nie niecierpliwie czekamy.. Więcej testowych animek, więcej testowych animek! :D

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość obcyx

sharp proponuje ci bo pisze prace inzynierska pod tytulem OPTYMALIZACJA W 3Dstudio MAX

zebys zrobil animki np 20 gosci a pozniej uzyl tla avi tej renderacji do nast epnej animki wiec bedziesz mial 40 a pozniej zrob to samo i bedziesz mial szeregi po 20 i razem 60 i tak dalej

ale cala animka mosi byc dopracowana nie tylko z miesem armatnim choc to dobry pomysl bo oko ludzkie jezeli bedzie widziec duzo czesci z rozwalajacych sie robotow to nie bedzie zwracalo uwagi na szczegoly.

Wiec pelne pole do popisu.

aha pamietaj ze niewazne jest to ze musisz miec animke calyczas kamerki jednej w czasie ciaglym.

Na odrot zrob animke skladana np w premiere z roznych ujec a ujecia wycinane krotke bez wolnych przejsc tylko szybkie zmiany akcji kamery wtedy oko ludzkie nie nadazy za akcja a czlowiek powie ale wypas (ale bez pszesady z ta kamerka)

musisz to wyczuc.

Musze zrobic jakas animke do animastera w POLSACIE z jajem.

Mam juz pomysl ale czasu nie uzo bo tylko rok a pierqwsza nie moze byc nieudana bo mnie do szufladki wloza z jakas dziecinada choc dwa lata temu to mialem problem z boksem. :)

NARA

 

OBCYX

 

OBCY is HER

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Połki

Ekhm, Sharp, robisz coś?:D Nie to, żeby popędzać, ale tak pytam:)

 

P.S. Wreszcie forum działa jak trzeba, to będę częściej wpadał:)

 

Pozdro[piwo]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chcialbym zeby tak bylo z tą maturką...:]

A tymczasem tak wyczekiwany przez was update...sami ocencie czy warto było czekac :) .

Musze przyznac ze w wolnych chwilach ciagle poprawialem tylko model, nie chce potem poprostu zeby z powodu np zle zrobionej nogi miec potem problemy przy texturowaniu czy animacji, dział modeling chce miec zamkniety na 100% zanim przystapie do nastepnych etapow. Co do modelu, ktory tu widzicie, to nie jest on skonczony, musze jeszcze dopieścic nieco nogi ,głowe i naramiennki no i moze cos jeszcze co umnkelo mojej uwadze...texturki niby tu są ale to tylko zwykla mapka z boxowym gizmem wiec na to nie zwracajcie uwagi, jeszcze i tak bede go musiał nieźle usyfić. A co do testowych animek to niestey sobie troche jeszcze poczekamy, pierw wolałbym miec zrobiony caly model, potem dopiero zabawy z całym rigiem.

 

A oto i pięciu bohaterów dzisiejszego dnia:

AD3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a przy renderingu nawet nie było aż tak źle ,wszystko jakos tak poustrawialem ze wyszło troche ponad 15 min.

No ale o czym tu mówic z 256 ramami...

Juz niedlugo(po maturce) bede miec nowego kompa , ale tego emeryta sobie zostawie, dowale mu z 1 gb ramu-zawsze to bedzie jakies wspomaganie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności