Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 163
  • Wyświetleń 20,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
Zzar...jak sie znajdą skądś koledzy z Mocnymi kompami to z checia ich poprosze o pomoc, hehe

To jeśli kupię nowego kompa, to się zgłoszę:D Ale nie wiem kiedy to nastąpi:(

Napisano
  • Autor

O! Jak miło, dzięki :D

Za jakies 4 latka jak bede miec juz gotowa scene do dam ci do zenderowania kilka klatek...hyhyhy

Jeszcze wiele razy bedziesz zmieniac kompa do tego czasu...:D

Napisano

Cały czas tylko myśle jak dostać się do uczelni na jakąś sale 16 kompów PIV 2.6 Ghz i 512 mb ramu YEAHH.. to by się nieźle renderowało co za szmoc!I się marnuje w nocy! (Chociaż kto wie ? ):cool:

 

Napisano

U mnie stoi 35 celeronów 1GHz z 256 ramu oraz 20 jakiś lepszych, ale nie pamiętam.Zwykle są na nich odpalane programy które ruszyłyby na P200:/ No, ale oczywiście admin by się nie zgodził na instalację czegokolwiek na nich... Proponuję stowrzyć rządowy program \"power to the people\" Mający na celu marnotrawione moce obliczeniowe szkolnych kompów:D:D:D

 

Pozdro,

Połki

Napisano
  • Autor

Spoko,spoko, nie poddaje się ...moc jest ze mną zawsze...tylko niestety troche nie mam czasu... :(

Napisano

Szkoda że moc jescze nie jest z twoim komputerem bo by mu się przydała jak przyjdzie do renderingu :D

 

Napisano

texturka mi sie bardzo podoba :) ladny modelling ...

oh i zycze powodzenia z animacja zapowiada sie b. ciekawie

:)

Napisano

Sharp, jak już kobieta tu zajżała (hi MeG :)) to musisz się postarać :D

 

czekamy !! :)

 

[piwo]

Napisano
  • Autor

teraz jestem zmotywowany podwójnie!:D

W takim razie ubiecuje updatea w weekend:)...

Napisano
  • Autor

No dobra...oto obiecany update, musze sie przydzwyczajac do scenek zbiorowych wiec zrobilem taki mały regimencik:)

180104.jpg

Napisano

no ladnie ladnie :) ale co sie stalo z ich konczynami dolnymi i broniami?;]

Napisano
  • Autor

:), a to efekt troszke za dużej optymalizacji mającej na celu przyspieszyć rendering :D

Napisano

hmm to poprostu zamiast nog wstawiles boxy czy moze jest jakies narzedzie do \"boxowania\" obiektow?;]

Napisano
  • Autor

no raczej wstawiłem boxy...a to dlatego zeby nikt nie pomyślał sobie ze ten robot bedzie miał zamiast nóg np jakies gąsienice :P

Napisano

hehehe sprytnie ale bedziesz musial jakas krociotka animacyjke umiescic jak np. bedziesz musial gdzies wyjsc to tak poprostu sobie uruchom bo bardzo loobie patrzec na roochome roboty :D hehehe nie zebym jakis ten tego byl ale to tak uspokaja oczy jak sie patrzy na cos z pomyslem :)

Napisano
  • Autor

hehe, no proste że fajniej jest jak coś się rusza a nie stoi, a jeszcze fajniej jak to coś dostaje rakietą i rozpada sie na setki części:D ...wszystko w swoim czasie, jak zrobie model to zajme sie troche animacja przed texturowaniem bo szczerze mowiac to kośćmi bardzo jak na razie mało sie zajmowalem....a animacja jest dużo ciekawsza od texturowania :D

 

Napisano

no w końcu coś się ruszyło :) też chętniej popatrzę na rucha... khem, na ruchome obiekty :D

czekam na wstępną animkę, zdrówko [piwo]

Napisano

Sie może przywitam, bo nowy na forum jestem: Cześć! ;)Piękne jak na mój gust, ze swojej strony moge tylko użyczyć swoich 2 kompów (2500mhz/256mb r9200 i 2400mhz/256mb/gf4mx440) do renderowania.

Naturalnie stoją w Wawie

Napisano
  • Autor

Witamy,wiatmy, chlebem i solą:)

Dzięki wielkie za techniczne wsparcie Fast, bardzo ładnego masz kompa, tak samo ze strony zewnetrznej i wewnetrznej, tylko jak na 3D chyba ciut mało ramu, Mental Ray pożera ogromne illości ramu,ale nie bądzmy wybredni...:],

jak przyjdzie odpowiednia pora to z chęcią sie do ciebie odezwe ale to i tak troche potrwa...bo co do samych, testowych animek to moj emeryt mi wytarczy, nie świeci tak ładnie jak twój ale jeszcze troche powera da się z niego wyciągnąć:)

 

 

 

Napisano

Rewelka te nowe obrazki! Jakoś dawno mnie tu nie było.

 

Do testowych animek może nie zaprzęgaj wymagającego renderera żeby było szybciej. Wiesz - do tych testowych animek co na nie niecierpliwie czekamy.. Więcej testowych animek, więcej testowych animek! :D

 

 

Napisano
  • Autor

teraz to mam ferie,wyjezdzam z tej wsi na tydzień:] w drugim tygodniu przerwy napewno zajme sie dalej pracą...

Napisano

no to masz usprawiedliwienie :];)

wracaj szybko i bierz się do roboty :D

 

miłego wypoczynku [piwo]

Napisano
  • Autor

wróce wypoczęty pełen zapału i werwy do pracy, przepełniony optymizmem, z mnówstewm nowych pomysłów co z pewnością przyczyni się pozytywnie przy tworzeniu mojej mega armii :D ... Empire will rise soon !

Napisano

noo sharp musze powiedziec i pewnie inny tez sie zgodza ze to jeden z najciekawszych projektow na forum:) gratuluje!

Napisano

Czekamy Czekamy a tu zadnego nawet najmniejszego updatu, czy chcesz abysmy cie zamordowali, hehe :D

Napisano

sharp proponuje ci bo pisze prace inzynierska pod tytulem OPTYMALIZACJA W 3Dstudio MAX

zebys zrobil animki np 20 gosci a pozniej uzyl tla avi tej renderacji do nast epnej animki wiec bedziesz mial 40 a pozniej zrob to samo i bedziesz mial szeregi po 20 i razem 60 i tak dalej

ale cala animka mosi byc dopracowana nie tylko z miesem armatnim choc to dobry pomysl bo oko ludzkie jezeli bedzie widziec duzo czesci z rozwalajacych sie robotow to nie bedzie zwracalo uwagi na szczegoly.

Wiec pelne pole do popisu.

aha pamietaj ze niewazne jest to ze musisz miec animke calyczas kamerki jednej w czasie ciaglym.

Na odrot zrob animke skladana np w premiere z roznych ujec a ujecia wycinane krotke bez wolnych przejsc tylko szybkie zmiany akcji kamery wtedy oko ludzkie nie nadazy za akcja a czlowiek powie ale wypas (ale bez pszesady z ta kamerka)

musisz to wyczuc.

Musze zrobic jakas animke do animastera w POLSACIE z jajem.

Mam juz pomysl ale czasu nie uzo bo tylko rok a pierqwsza nie moze byc nieudana bo mnie do szufladki wloza z jakas dziecinada choc dwa lata temu to mialem problem z boksem. :)

NARA

 

OBCYX

 

OBCY is HER

Napisano

Ekhm, Sharp, robisz coś?:D Nie to, żeby popędzać, ale tak pytam:)

 

P.S. Wreszcie forum działa jak trzeba, to będę częściej wpadał:)

 

Pozdro[piwo]

Napisano
  • Autor

robie,robie,spokojnie, tylko ostatnio mam niezły zapiernicz w szkole...i tak chyba niestety zostanie już do maturki :(

Napisano

Loozack dobrze mowi. Mature dostaniesz honorowo od Amerykańskiej Akademii Filmowej.

 

Serio :D

 

 

a.. zapomnialem podsumować moją myśl: My Chcemy Testowe Animki ! :)

 

 

 

Napisano
  • Autor

chcialbym zeby tak bylo z tą maturką...:]

A tymczasem tak wyczekiwany przez was update...sami ocencie czy warto było czekac :) .

Musze przyznac ze w wolnych chwilach ciagle poprawialem tylko model, nie chce potem poprostu zeby z powodu np zle zrobionej nogi miec potem problemy przy texturowaniu czy animacji, dział modeling chce miec zamkniety na 100% zanim przystapie do nastepnych etapow. Co do modelu, ktory tu widzicie, to nie jest on skonczony, musze jeszcze dopieścic nieco nogi ,głowe i naramiennki no i moze cos jeszcze co umnkelo mojej uwadze...texturki niby tu są ale to tylko zwykla mapka z boxowym gizmem wiec na to nie zwracajcie uwagi, jeszcze i tak bede go musiał nieźle usyfić. A co do testowych animek to niestey sobie troche jeszcze poczekamy, pierw wolałbym miec zrobiony caly model, potem dopiero zabawy z całym rigiem.

 

A oto i pięciu bohaterów dzisiejszego dnia:

AD3.jpg

Napisano

super, współczuję przy renderingu :D który raz ja już to mówię ;)

 

trzymaj się [piwo]

Napisano
  • Autor

a przy renderingu nawet nie było aż tak źle ,wszystko jakos tak poustrawialem ze wyszło troche ponad 15 min.

No ale o czym tu mówic z 256 ramami...

Juz niedlugo(po maturce) bede miec nowego kompa , ale tego emeryta sobie zostawie, dowale mu z 1 gb ramu-zawsze to bedzie jakies wspomaganie...

Napisano

nooo, nareszcie widze ze spelniles jedno z pragnien wiernych fanow twojej tworczosci, renering jaki i 5-ciu rozbojnikow.....REWELACJA !!!!

 

ps. Czekam na updaty, hehehe :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności