Gość R2r Napisano 3 Październik 2005 Napisano 3 Październik 2005 Chciałem się spytać, jak najlepiej rozpocząć swoją przygodę z grafiką komputerową? Jaki program jest najlepszy dla początkujących, którzy chcą sami nauczyć się tej sztuki? Tylko proszę się nie śmiać, ja poprostu jestem w tym temacie zielony:D
Baldack Napisano 3 Październik 2005 Napisano 3 Październik 2005 ołówek i kartka(nie dokonica to jest zart) a tak wogoole to powiadaja ze max ma przyjazny interfejs:) zreszta do max'a jest duzo tutków w jezyku pl co jest duzym plusem:P
tweety Napisano 3 Październik 2005 Napisano 3 Październik 2005 Baldack: a skąd wiesz że jemu chodzi o 3D? :) witamy na forum. grafika 3D - faktycznie Baldack ma rację grafika 2D - Photoshop, Illustrator albo Corel (grafika wektorowa). w sumie to nie ma sensu podawać wiecej. poza tym: ucz się, obserwuj świat dookoła, chłoń niczym gąbka wszystkie możliwe style kolory a potem przelewaj to w swoje grafiki. Bradzo często pomysły rodzą się najpierw na kartkach - tak więc rysuj rysuj, szkicuj, maziaj nawet pare bezmyślnych linii narysowanych na kartce dają podstawę do stworzenia ciekawego projektu. Pozdrawiam
Gość R2r Napisano 3 Październik 2005 Napisano 3 Październik 2005 Hehe, wiem Baldack, że to nie do końca żart:D. Wielkie dzięki za powitanie i za informacje!!!
streaker Napisano 9 Październik 2005 Napisano 9 Październik 2005 a skąd wiesz że jemu chodzi o 3D? :) Bo to jest forum 3d :P
tweety Napisano 9 Październik 2005 Napisano 9 Październik 2005 Bo to jest forum 3d :P LOL. a działy takie jak Speed Painting WebArt czy ogólnie 2D powstały tylko i wyłącznie przez błąd moderatora. :P
JunioR Napisano 9 Październik 2005 Napisano 9 Październik 2005 Bo to jest forum 3d :P buahahahaha, kolega ma 648 postów i nie wie ze prócz działów 3d na forum są tez 2d :P :P
streaker Napisano 11 Październik 2005 Napisano 11 Październik 2005 taaa... ale w nazwie jest 3d :P a działy 2d zdarzyło mi się zauważyć