Skocz do zawartości

Początki, trudne początki

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Chciałem się spytać, jak najlepiej rozpocząć swoją przygodę z grafiką komputerową? Jaki program jest najlepszy dla początkujących, którzy chcą sami nauczyć się tej sztuki? Tylko proszę się nie śmiać, ja poprostu jestem w tym temacie zielony:D

• Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ołówek i kartka(nie dokonica to jest zart)

a tak wogoole to powiadaja ze max ma przyjazny interfejs:) zreszta do max'a jest duzo tutków w jezyku pl co jest duzym plusem:P

Napisano

Baldack: a skąd wiesz że jemu chodzi o 3D? :)

witamy na forum.

grafika 3D - faktycznie Baldack ma rację

grafika 2D - Photoshop, Illustrator albo Corel (grafika wektorowa). w sumie to nie ma sensu podawać wiecej.

poza tym: ucz się, obserwuj świat dookoła, chłoń niczym gąbka wszystkie możliwe style kolory a potem przelewaj to w swoje grafiki.

Bradzo często pomysły rodzą się najpierw na kartkach - tak więc rysuj rysuj, szkicuj, maziaj nawet pare bezmyślnych linii narysowanych na kartce dają podstawę do stworzenia ciekawego projektu.

Pozdrawiam

Napisano

Hehe, wiem Baldack, że to nie do końca żart:D. Wielkie dzięki za powitanie i za informacje!!!

Napisano

Skąd można wziąć jakieś materiały dla początkujących ? Kartkę i ołówek przestudiowałem :].

Wiem ze kiedyś na max3d.pl właśnie był dział dla początkujących ale chyba już go niema...

Ma ktoś może materiały ?

A tak w ogóle umiem tylko zrobić najprostszy fotel z 4 klocków, zaokrąglić je, jakiś materiał dać i to by było na tyle, więc nie za dużo. :)

Proszę o pomoc !!!

Napisano
Skąd można wziąć jakieś materiały dla początkujących ? Kartkę i ołówek przestudiowałem :].