Skocz do zawartości

Maxwell 1.X


xeav

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 627
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Co do czasu bety to: 2h 40min @ 1385x800, SL ~12.

 

Włączyłem render RC5, ale materiały wyglądają inaczej (mimo tych samych ustawień), nie mogę zwiększyć siły światła (wprowadzone na nowo parametry jakby nie działały, dlatego rozjaśniłem poprzez zwiększenie Film ISO).

 

Beta ma tą wadę, że źle wychodzą clip mapy, może na tym renderze tego, aż tak dobrze tego nie widać, ale gdybym chciał zrobić siatkę jaka jest w rzeczywistości na tych głośnikach to byłoby to bardzo widoczne.

 

Edit:

 

RC 5 (SL: 10.62, 2h 23m): plik

Beta : plik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ahh greg myslalem ze ta scenke wrzuciles tzn. do renderowania sory moj blad.

Po pierwsze W tym tescie Rc5 ten jeden glosnik to jak zwykly box bez niczego.

Od razu widac ze materialy sa rozne tak samo sa emitery ustawione tu i tu?

material w rc5 dodawales w studiu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten jeden głośnik tak wygląda, ponieważ zapomniałem ukryć obiekt z clip mapą, której RC 5 nie renderuje.

 

Co do materiałów - dla sprawdzenie utworzyłem je od nowa, ale z tymi samymi parametrami (identycznymi jak przy renderingu betą).

 

material w rc5 dodawales w studiu ?
Nie, wszystkie modyfikacje jak i sam ostateczny rendering leciał bezpośrednio z max`a, ale 1 podglądowy zrobiłem w studiu i wyglądało tak samo.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

New_Emitters2.jpg

 

Users can choose their emitter color by RGB value, XYZ value, emission temperature, correlated Kelvin color, or MXI/HDR map.

 

Similarly, luminance values can be entered explicity by Watts/Efficiency, lumen (lm), lux (lum/m^2), candela (cd) or nit (cd/m^2).

 

chyba bedzie w nastepnym updadzie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo z tego co czytalem to ma to zastapic w pewien sposob rendering sieciowy taki jak mamy w innych rendererach. Z ta roznica ze kazda maszynka bedzie liczyc inne swiatelko :)

"This process does not require additional calculations and helps to reduce dramatically the render time, using several computers to render in parallel. "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wychodzi na to że nie będzie wymagał dodatkowej kalkulacji co skróci czas co by nie trzeba było tego wszystkiego renderowac sieciowo w celu uzyskania tylu renderów przy róznych ustawieniach swiateł - ale moge sie mylic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności