greg_jg Napisano 20 Styczeń 2006 Napisano 20 Styczeń 2006 Zrobiłem mały test na jednej scenie i... jakość (rozumiana jako realizm) ostatniej bety jest lepsza niż RC 5.
polka dot Napisano 20 Styczeń 2006 Napisano 20 Styczeń 2006 10h heheheeh ;) nie podają na jakim to sprzęcie jest liczone?
greg_jg Napisano 20 Styczeń 2006 Napisano 20 Styczeń 2006 Beta 1.2.2a : oryginalna rozdzielczość: klik - - - - Wersję z Rc 5 wrzucę dziś, albo jutro.
TrojkaT Napisano 20 Styczeń 2006 Napisano 20 Styczeń 2006 kome niestety nie ;) greg czekam :D napisz jaki czas i SL
greg_jg Napisano 20 Styczeń 2006 Napisano 20 Styczeń 2006 Co do czasu bety to: 2h 40min @ 1385x800, SL ~12. Włączyłem render RC5, ale materiały wyglądają inaczej (mimo tych samych ustawień), nie mogę zwiększyć siły światła (wprowadzone na nowo parametry jakby nie działały, dlatego rozjaśniłem poprzez zwiększenie Film ISO). Beta ma tą wadę, że źle wychodzą clip mapy, może na tym renderze tego, aż tak dobrze tego nie widać, ale gdybym chciał zrobić siatkę jaka jest w rzeczywistości na tych głośnikach to byłoby to bardzo widoczne. Edit: RC 5 (SL: 10.62, 2h 23m): plik Beta : plik
piotrek Napisano 21 Styczeń 2006 Napisano 21 Styczeń 2006 Chyba przez przypadek kanał alfa nam wrzuciłeś :) A tak poważnie, to rzeczywiście ciemno.
greg_jg Napisano 21 Styczeń 2006 Napisano 21 Styczeń 2006 wrzuc jeszcze renderka Rc5 dla porownaniaPrzecież wrzuciłem :)
TrojkaT Napisano 21 Styczeń 2006 Napisano 21 Styczeń 2006 ahh greg myslalem ze ta scenke wrzuciles tzn. do renderowania sory moj blad. Po pierwsze W tym tescie Rc5 ten jeden glosnik to jak zwykly box bez niczego. Od razu widac ze materialy sa rozne tak samo sa emitery ustawione tu i tu? material w rc5 dodawales w studiu ?
greg_jg Napisano 21 Styczeń 2006 Napisano 21 Styczeń 2006 Ten jeden głośnik tak wygląda, ponieważ zapomniałem ukryć obiekt z clip mapą, której RC 5 nie renderuje. Co do materiałów - dla sprawdzenie utworzyłem je od nowa, ale z tymi samymi parametrami (identycznymi jak przy renderingu betą). material w rc5 dodawales w studiu ?Nie, wszystkie modyfikacje jak i sam ostateczny rendering leciał bezpośrednio z max`a, ale 1 podglądowy zrobiłem w studiu i wyglądało tak samo.
xeav Napisano 21 Styczeń 2006 Autor Napisano 21 Styczeń 2006 pytanie. wie ktoś jak otworzyć te gotowe materiały w mayi czy to może tylko w studio się da?
Gordy Napisano 22 Styczeń 2006 Napisano 22 Styczeń 2006 Mam pytanko. Jak uzyskać caustics? niczy wszystko jest włączone i nic.
Gordy Napisano 23 Styczeń 2006 Napisano 23 Styczeń 2006 ok, załapałem to mniej więcej. Problemem były materiały.
TrojkaT Napisano 12 Luty 2006 Napisano 12 Luty 2006 Users can choose their emitter color by RGB value, XYZ value, emission temperature, correlated Kelvin color, or MXI/HDR map. Similarly, luminance values can be entered explicity by Watts/Efficiency, lumen (lm), lux (lum/m^2), candela (cd) or nit (cd/m^2). chyba bedzie w nastepnym updadzie ;)
greg_jg Napisano 12 Luty 2006 Napisano 12 Luty 2006 Mam nadzieję, że do tego czasu będą już clip mapy i net rendering :/
TrojkaT Napisano 12 Luty 2006 Napisano 12 Luty 2006 mozna takie cos uzyskac cos jak clipmap ;)http://www.maxwellrender.com/forum/viewtopic.php?t=11171 netrendering bedzie w nastepnym updadzie to pewne :)
greg_jg Napisano 12 Luty 2006 Napisano 12 Luty 2006 Nawet źle nie wygląda. Co do net rendering, to mam nadzieję, że będzie wzrost wydajności renderując 2 komputerami 1 klatkę, bo na becie mi zwalnia :/
TrojkaT Napisano 14 Luty 2006 Napisano 14 Luty 2006 cos nowego :) http://www.maxwellrender.com/files/cooperative_and_edition.avi extra ;P
TrojkaT Napisano 18 Luty 2006 Napisano 18 Luty 2006 http://rapidshare.de/files/13531482/ml.mov.html jestem pod duzym wrazeniem :) no faina piosenka Put Your Lights On :P
TrojkaT Napisano 18 Luty 2006 Napisano 18 Luty 2006 to ma byc wszystko w nastepnym uptadzie oznaczone RC6 ;)
Hindus Napisano 26 Luty 2006 Napisano 26 Luty 2006 z powodu tego mojego braku - co jest juz poprawione ? mamy plugin do maxa ? działa sun etc ?
TrojkaT Napisano 26 Luty 2006 Napisano 26 Luty 2006 hindus no na RC5 plugin dziala normalnie, sun tez jest :) zobacz te filmiki z nowymi emiterami, co tam sie dzieje ;D:D:D linki sa tu wyzej :) to wszystko ma byc w nastepnym uptadzie ;)
MF Napisano 26 Luty 2006 Napisano 26 Luty 2006 A czy mi sie wydaje czy to tylko wtedy kiedy renderujemy sieciowo ;) ??
Hindus Napisano 26 Luty 2006 Napisano 26 Luty 2006 no jak to będzie wyglądac tak jak na filmikach to nie wiem jak oni to zamierzają zrobic - oby to wypaliło :>
MF Napisano 26 Luty 2006 Napisano 26 Luty 2006 Bo z tego co czytalem to ma to zastapic w pewien sposob rendering sieciowy taki jak mamy w innych rendererach. Z ta roznica ze kazda maszynka bedzie liczyc inne swiatelko :) "This process does not require additional calculations and helps to reduce dramatically the render time, using several computers to render in parallel. "
Hindus Napisano 26 Luty 2006 Napisano 26 Luty 2006 wychodzi na to że nie będzie wymagał dodatkowej kalkulacji co skróci czas co by nie trzeba było tego wszystkiego renderowac sieciowo w celu uzyskania tylu renderów przy róznych ustawieniach swiateł - ale moge sie mylic.
piotrek Napisano 28 Luty 2006 Napisano 28 Luty 2006 Na początek niech skończą z wersją dla Windows, a później ewentulanie zabiorą się za linuxa.
Georgas Napisano 5 Marzec 2006 Napisano 5 Marzec 2006 Mam do was pytanko: jak się poruszać po maxwellowym studiu chodzi mi jak zmienić położenie kamery itp. (rotate,move itp)??
piotrek Napisano 5 Marzec 2006 Napisano 5 Marzec 2006 Tak jak w Maya: Alt+LMB - thumb Alt+MMB - pan ALT+RMB - dolly
polka dot Napisano 5 Marzec 2006 Napisano 5 Marzec 2006 a jak ktoś nie ma mmb? :) to już wiem żeby nie kupować maxwella :)
Georgas Napisano 5 Marzec 2006 Napisano 5 Marzec 2006 Wielkie dzięki mintrill :) kome - jak niema mmb to ma pecha :P
TrojkaT Napisano 15 Marzec 2006 Napisano 15 Marzec 2006 Newsy z ostatniej chwili ;) http://maxwellrender.com/forum/viewtopic.php?t=13002
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się