Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Zrobiłem mały test na jednej scenie i... jakość (rozumiana jako realizm) ostatniej bety jest lepsza niż RC 5.

  • Odpowiedzi 627
  • Wyświetleń 43,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Beta 1.2.2a :

 

g_1.jpg

 

oryginalna rozdzielczość: klik

 

- - - -

 

Wersję z Rc 5 wrzucę dziś, albo jutro.

Napisano

Co do czasu bety to: 2h 40min @ 1385x800, SL ~12.

 

Włączyłem render RC5, ale materiały wyglądają inaczej (mimo tych samych ustawień), nie mogę zwiększyć siły światła (wprowadzone na nowo parametry jakby nie działały, dlatego rozjaśniłem poprzez zwiększenie Film ISO).

 

Beta ma tą wadę, że źle wychodzą clip mapy, może na tym renderze tego, aż tak dobrze tego nie widać, ale gdybym chciał zrobić siatkę jaka jest w rzeczywistości na tych głośnikach to byłoby to bardzo widoczne.

 

Edit:

 

RC 5 (SL: 10.62, 2h 23m): plik

Beta : plik

Napisano

Chyba przez przypadek kanał alfa nam wrzuciłeś :)

A tak poważnie, to rzeczywiście ciemno.

Napisano

ahh greg myslalem ze ta scenke wrzuciles tzn. do renderowania sory moj blad.

Po pierwsze W tym tescie Rc5 ten jeden glosnik to jak zwykly box bez niczego.

Od razu widac ze materialy sa rozne tak samo sa emitery ustawione tu i tu?

material w rc5 dodawales w studiu ?

Napisano

Ten jeden głośnik tak wygląda, ponieważ zapomniałem ukryć obiekt z clip mapą, której RC 5 nie renderuje.

 

Co do materiałów - dla sprawdzenie utworzyłem je od nowa, ale z tymi samymi parametrami (identycznymi jak przy renderingu betą).

 

  TrojkaT napisał:
material w rc5 dodawales w studiu ?
Nie, wszystkie modyfikacje jak i sam ostateczny rendering leciał bezpośrednio z max`a, ale 1 podglądowy zrobiłem w studiu i wyglądało tak samo.
Napisano
  • Autor

pytanie. wie ktoś jak otworzyć te gotowe materiały w mayi czy to może tylko w studio się da?

Napisano

Mam pytanko.

 

Jak uzyskać caustics?

niczy wszystko jest włączone i nic.

 

glass0ph.jpg

Napisano

ok, załapałem to mniej więcej.

Problemem były materiały.

 

glass18rk.jpg

Napisano

New_Emitters2.jpg

 

Users can choose their emitter color by RGB value, XYZ value, emission temperature, correlated Kelvin color, or MXI/HDR map.

 

Similarly, luminance values can be entered explicity by Watts/Efficiency, lumen (lm), lux (lum/m^2), candela (cd) or nit (cd/m^2).

 

chyba bedzie w nastepnym updadzie ;)

Napisano

Nawet źle nie wygląda.

 

Co do net rendering, to mam nadzieję, że będzie wzrost wydajności renderując 2 komputerami 1 klatkę, bo na becie mi zwalnia :/

Napisano

z powodu tego mojego braku - co jest juz poprawione ? mamy plugin do maxa ? działa sun etc ?

Napisano

hindus no na RC5 plugin dziala normalnie, sun tez jest :) zobacz te filmiki z nowymi emiterami, co tam sie dzieje ;D:D:D linki sa tu wyzej :) to wszystko ma byc w nastepnym uptadzie ;)

Napisano

A czy mi sie wydaje czy to tylko wtedy kiedy renderujemy sieciowo ;) ??

Napisano

no jak to będzie wyglądac tak jak na filmikach to nie wiem jak oni to zamierzają zrobic - oby to wypaliło :>

Napisano

Bo z tego co czytalem to ma to zastapic w pewien sposob rendering sieciowy taki jak mamy w innych rendererach. Z ta roznica ze kazda maszynka bedzie liczyc inne swiatelko :)

"This process does not require additional calculations and helps to reduce dramatically the render time, using several computers to render in parallel. "

Napisano

wychodzi na to że nie będzie wymagał dodatkowej kalkulacji co skróci czas co by nie trzeba było tego wszystkiego renderowac sieciowo w celu uzyskania tylu renderów przy róznych ustawieniach swiateł - ale moge sie mylic.

Napisano

Na początek niech skończą z wersją dla Windows, a później ewentulanie zabiorą się za linuxa.

Napisano

Mam do was pytanko:

jak się poruszać po maxwellowym studiu chodzi mi jak zmienić położenie kamery itp. (rotate,move itp)??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności