Adam Zimirski Napisano 10 Październik 2005 Napisano 10 Październik 2005 Witam! Zamieszczam ostatnią prace, nad którą sporo się napracowałem. Anatomia człowieka nie jest moją dobrą stroną aczkolwiek sami oceńcie. Użyłem 3dsmax5 i sporo Photoshop-a. Render-owałem 429godz. i już nie zamierzam powtarzac!.
arev Napisano 10 Październik 2005 Napisano 10 Październik 2005 429 h ? jak, w czym, na czym ? :] od siebie dodam jeszcze "dlaczego?" anatomia rzeczywiscie nie-za-super ;p twarz rowniez. niektore rysy przypominaja raczej kobiete. wlosy sa jakies niesamowicie dziwaczne :D jak je robiles? moze przez nie czas renderingu? chociaz nie! 20 dni to napewno nie przez wlosy :] napisz cos wiecej o samej scence. moze za te 429 dostaniesz jakas nagrode :D bo jeszcze sie nie spotkalem z takim czasem pozdrawiam
AGmakonts Napisano 11 Październik 2005 Napisano 11 Październik 2005 wiesz nie wiem co bardziej przyciagneło mojhą uwage render czy jego czas. Mnie ku***** bierze jak mi render idzie 2 dni ale 20 O_o a co do rendera to dziwny bardzo, koleś też jakoś dziwnie wyglada ogólnie dzię,ki tej dziwności jest interesujący
soshka.cg Napisano 11 Październik 2005 Napisano 11 Październik 2005 podejrzewam że koledze chodziło o 4h29min.
Adam Zimirski Napisano 11 Październik 2005 Autor Napisano 11 Październik 2005 Renderowałem Na kompie Athlon XP 3000+ 512MB.Użyłem nieco wolnego renderingu „Light tracer” i „Depta of Field ( 9 Passes )”. Właściwie gdyby nie włosy podejrzewam czas renderingu był by o 60% niszy. Włosy to nic innego jak teksturowane poligony (mnóstwo teksturowanych poligonów).
Shogun 3D Napisano 11 Październik 2005 Napisano 11 Październik 2005 Meeeen, to ty naprawdę wymiatasz. Słyszałeś o takim plugu, jak np. shag fur albo shag hair? miałbys czas renderu znacznie krótszy, a efekt znacznie lepszy Ale masz u mnie + za cierpliwość. Ile to miało łącznie poly, razem z włosami? Poza tym drażni mnie ziarno. I jeszcze jedno: mam wrażenie, że tekstura skóry jak żywcem wycięta ze słabej jakości plakatu jakiegoś strongmana.
General Straw Napisano 11 Październik 2005 Napisano 11 Październik 2005 Tez mi sie wydaje, ze raczej o 4:29 h chodzilo. Nikt nie jest az tak cierpliwy :)
w!e8 Napisano 11 Październik 2005 Napisano 11 Październik 2005 miniaturka piękna, pełen to już inna 'bajka'
koti Napisano 19 Październik 2005 Napisano 19 Październik 2005 na takim sprzecie to powinno wymieść! Wedlug mnie tyle czasu właśnie liczy maksowy light tracer i depth... obliczania są strasznie wolne w porównaniu do innych rendererów. Wyrenderuj to samo w jakimś V-rayu to myśle ze czas skróci sie o połowe ponad
dyonizoss Napisano 22 Październik 2005 Napisano 22 Październik 2005 Podoba mi sie strasznie klimacik pracy, podejżewam ze takiego nie uzyska sie dodatkowymi renderami ( nie ma jak oldschool :P ) chociaż nie śmię twierdzić, ze np vray nie jest lepszy :) Troszke proporcje nie teges ( zwerzenie szyi) Ale klimacik jest soooper :) Moze też cienie powinny być mocniejsze PoZdRo
Gość mala-okopciala Napisano 28 Listopad 2005 Napisano 28 Listopad 2005 a oto i Adas jadacy metrem z iPod´em w reku :) tylko gdzie zgubiles koszulke ?? pozdrawiam
Mario Napisano 28 Listopad 2005 Napisano 28 Listopad 2005 Kiedyś jak miałem 486 DX80 to renderowałem scenę ponad 24 godziny i wydawało mi się okropnie długo ale to co napisałeś to MASAKRYCZNIE długo HeHe Napisz Cos Więcej, czekamy na jakieś wyjaśnienie.
Salvator Napisano 28 Listopad 2005 Napisano 28 Listopad 2005 tego nie da się tyle renderować ;] jakiś bład w druku. pracaj jak praca, chociaż się łądnie nazywa to nie przedstawia nic i raczej dobierałeś temat do pracy a nie na odwrót. Brakuje czegoś co zdziwiłoby oglądającego, brak koszuli to jeszcze nic dziwnego w pkp;]
shi Napisano 29 Listopad 2005 Napisano 29 Listopad 2005 nie no bez jaj! moglbys jeszcze raz wyraznie napisac jak dlugo to sie renderowalo? juz pomijajc programowe sprawy no to ja bym dziesiec razy pomyslal ze cos sie zawiesilo. nie mowiac o tym ze bez komapa nie przezylbym tak dlugo!
Rekomendowane odpowiedzi