Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Projekt ktory robie rownolegle z robotem. Zamieszczam pare renderow i zdjecie modelowanego obiektu.

Czy ktos mi powie czemu brazil robi mi artefakty na drzwiach jesli renderujac skyline niema takowych ??

  • Odpowiedzi 95
  • Wyświetleń 8,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

narazie wymiatasz - sam bym sie zabrał za takie coś tylko te gąsiennice nie pozwalają;)

Napisano

ladnie CI idzie , zycze powodzenia

Napisano

wow, zapowiada się naprawdę fajnie. bardzo dużo detali. ile to już ma poly? i czy Twój komp udźwignie całość, gdy jeszcze dodasz gąsienice i inne drobiazgi?

ciekawe jak jeszcze sobie poradzisz z materiałami, bo wiele osób na tym etapie spieprza prackę. no ale życzę Ci powodzenia, bo temat naprawdę mi się podoba. Niby pojazd, ale nie-auto i w dodatku wojskowe motywy :)

Napisano
  • Autor
wow, zapowiada się naprawdę fajnie. bardzo dużo detali. ile to już ma poly? i czy Twój komp udźwignie całość, gdy jeszcze dodasz gąsienice i inne drobiazgi?

ciekawe jak jeszcze sobie poradzisz z materiałami, bo wiele osób na tym etapie spieprza prackę. no ale życzę Ci powodzenia, bo temat naprawdę mi się podoba. Niby pojazd, ale nie-auto i w dodatku wojskowe motywy :)

Ma to juz bardzo duzo poly i mnie to martwi, a do konca jeszcze dluga droga. Mysle ze sobie jakos poradze uzywajac duzo opcji hide i isolate mode.

Pozdrawiam

Napisano

no nie powiem....ładnie jak utrzymasz taki poziom na całym moelu i nie zwalisz tekstur to będzie super

Napisano

Seba jesteś szczegółowy!!! i to to w tym modelu chodzi. Ładnie zrobiłeś te koła na gąsienice, bardzo fajnie kabine i ogólnie jest bardzo ok ;) powodzenia;)

Napisano
  • Autor

Zrobilem gasienice i tylne kolo, ale komputer juz zaczyna niewydalac:/

Napisano
  • Autor
no mi sie bardzo podoba :)

 

jaki masz sprzet?

 

Slabego mam kompa, konfiguracje mam taka:

- AMD Athlon +1700 XP

- 512 MB RAM

- Radeon 9600 256MB

- stary dysk seagate 5600 obr

Napisano

hhmm to ile ma poly ze przy takim sprzecie ci zwalnia :) chyba nie oszczedzales, na gasienicach jest ms?

Napisano
  • Autor

Ma ponad 200 tys poly, natomiast nigdzie nie uzywalem MS tylko smoth i zakladka auto.

Zrywa mi przy obracaniu tylko gdy mam poly plus siatka a tak to jeszcze jako tako da sie cos robic.

Poza tym, dlugo mi scene wczytuje.

Pozdro

Napisano

200 tys caly model? Jedna felga do mojego Skyline'a wazy 1mln100tys...

Keep it up :D.

Napisano
  • Autor
200 tys caly model? Jedna felga do mojego Skyline'a wazy 1mln100tys...

Keep it up :D.

Moze i masz tyle po wlaczeniu mesh smooth, wcisnij sobie F4 przy wlaczonym smothie obawiam sie ze se zabaldzo nie podzialasz

Napisano
Moze i masz tyle po wlaczeniu mesh smooth, wcisnij sobie F4 przy wlaczonym smothie obawiam sie ze se zabaldzo nie podzialasz

 

Hehe no wlasnie ze nie ma wogole ms'a ;]. Taka siatka sie wyeksportowala z nosorozca :P

Napisano
  • Autor

No to niezle, szkoda ze rhino nie zapisuje w standardzie 3ds max.

Napisano

Dobrze, że dbasz o szczegóły. Dla mnie to najważniejsze w modelach militarnych.

Utrzymaj taki poziom do końca i bedzie super

Napisano
  • Autor

Staram sie zawsze wykonywac wiekszosc detali. Modele wygladaja wtedy lepiej i maja swoj urok a szczegolnie wojskowe :D

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Wykonalem lusterka i pare innych detali zamieszcam ponizej renderek.

Tak sie zastanawiam czy nie skoncze na modelingu.

Napisano
  • Autor

Tak to brazil, tylko qrcze strasznie jest wolny i coraz dluzej trwaja rendery :/

Napisano
  • Autor

Heh, to fakt teraz usiluje w vrayu uzyskac taki render ale nie baldzo to wychodzi poki co. Teraz wlasnie jestem na etapie szukania dobrych tutkow do vray.

Pozdro

Napisano

SUPER to wszyło, wygląda naprawde ładnie :) A co do tych tutków to jak znajdziesz jakieś fajne to licze że się podzielisz ;)

Napisano
  • Autor

Jesli znajde cos faktycznie ciekawego to sie podziele niema problemu.

Napisano

no takie pytanie ile renderował brazil ten ostatni render ?

Napisano
  • Autor

NIe mialem okazji jeszcze uzywac maxwella, ani nie widzialem jak wygladaja rendery wykonane nim.

Napisano
  • Autor

Witam.

Dodalem pare detali przy podwoziu i za kabina. W tej chwili zabieram sie za lopate i karnister :/.

Napisano

Krótko mówiąc omfg :|

Może jakaś siateczka? Dziękuję ;)

Napisano
  • Autor

Witam

Wedle zyczenia daje siatke oraz lopate ktora jak narazie wisi w powietrzu :p.

Napisano
  • Autor

Nio to fakt, a czemu to mnie sie nie pytaj ja niewiem :(.

Pozdro

Napisano
dziwi mnie że tak mało osób komentuje ;)

 

Nie komentuja bo szczena za kazdym razem opada jak patrza na nowe renderki :). Super praca. Swietne detale. Tylko mam do Ciebie pytanie jak Ty to robisz ze komp Ci to wszystko wytrzymuje??...

Napisano
  • Autor

Uzywam warstw i hiduje elementy juz wykonane i nie potrzebne do dalszej pracy, uzywam symmetry gdzie sie tylko da zmniejsza to rozmiar pliku (u mnie zastosowanie tego tylko z sama gasienica zredukowalo plik o 10 MB) przez to szybciej sie scena wczytuje i zmniejsza zapotrzebowanie 3DS max na RAM. W miare jak najczescie korzystam z "isolate mode". W kazym badz razie i tak jade juz na oparach mocy - ale brak funduszy na nowy sprzet.

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Musimy se radzic z tym co mamy, ale szkoda bo nie mozna zaszalec i zrobic cos naprawde wypasionego.

Napisano

nooooooo klasa coraz fajniej to wygląda mam tylko zastrzeżenie do łaczenia na łapacie samej szufli z reszta. aha i może by tak dawać te piękne rendery w lepszej rozdziałce? jak nie mieszczą się tu to dawaj na imageshack.us albo złoś się do mnię mam fajny serwerek z mnustwem placu

Napisano
  • Autor

Wiem ze laczenie szufli jest sfifrane strasznie bo qrcze nie wiedzialem jak mam ja polaczyc bo nawet niewiem jak wyglada te polaczenie :/ Przeszukalem i nie znalazlem lopaty wojskowej podobnej do tej z referkow, wiec tak narazie to zostawilem do pozniejszej poprawki jesli znajde odpowiednie zdjecia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności