paimei Napisano 18 Październik 2005 Napisano 18 Październik 2005 Witam! Wlasnie robie moj pierwszy projekcik - Aliena i mam pare pytan ad mojej pracy. Ponizej umieszczam pare renderow abyscie mogli powiedziec co jest zle. Brakuje jeszcze dłoni i glowy. Dorobie to, jednak najpierw chcialbnym poprawic ewentualne niedociagniecia w tym co zrobilem. Oczekuje na Wasze komentarze, jednak prosze o wyrozumialosc gdyz jestem jeszcze laikiem ale z checia wyslucham porad profesjonalistow.z gory dzieki:)
JunioR Napisano 18 Październik 2005 Napisano 18 Październik 2005 kolana kanciaste, dziwna klatka piersiowa. p.s. dziwny temat pracy :>
ZiBi_PL Napisano 18 Październik 2005 Napisano 18 Październik 2005 11 postow i niewiesz jak nazwya sie tematy ?? a skoro juz tak bardzo prosisz o komentarz to powiem ze: skomentuje to dop ja dodasz glowe bo efekt moze byc rozny :P a tak to dodaj wiecej detali na kolana i klate i lokcie
mr.funky Napisano 18 Październik 2005 Napisano 18 Październik 2005 - za bardzo wystajace kolana - za bardzo wystajace lokcie ( i jakos w dziwnym miejscu ) - za cienkie nadgarstki i nogi w kostkach - troche za waskie biodra ps. tak naprawde to nigdy nie widzialem prawdziwego aliena wiec nie wiem jak wyglada :) kto wie.. moze wlasnie tak :D pozdrawiam
Leru Napisano 18 Październik 2005 Napisano 18 Październik 2005 paimei -> zapoznaj się z regulaminem http://max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=43 i zmień temat wątku
polka dot Napisano 18 Październik 2005 Napisano 18 Październik 2005 hmm nie sądze zeby wstawki typu 'za cienkie rece' byly tu na miejscu skoro kolega robi aliena :)
Koniu_PL Napisano 18 Październik 2005 Napisano 18 Październik 2005 Moim zdaniem powinieneś dodać troche więcej elementów w kolanach. Poza tym-mr.funky-łokcie jak to u aliena w dziwnym miejscu. :P Bierz się do roboty chłopcze, bo masz jeszcze wiele do zrobienia [Hehe ja tez...] ;) Powodzenia i pozdrawiam.