kroksztyn Napisano 19 Październik 2005 Napisano 19 Październik 2005 Witam wszystkich. Zamieszczam wyniki swoich pierwszych kroków z Vrayem. I od razu pytanko, czy tę ziarnistość na ścianach poprawić można za pomocą wartości diffuse, czy w jakiś inny sposób? PS. Render trwał ok 30min. na AMD 1500 i 256MB, czy to jest za dużo jak na taką jakość sceny? Pewnie można sporo zejść z czasem, ale nie wiem jak tego dokonać.
xeav Napisano 19 Październik 2005 Napisano 19 Październik 2005 ziarnistość możesz poprawić poprzez zwiększenie wartości shadow subdivs w opcjach światła lub w qmc global multiplier w zakłądce renderer. btw. render dobry jak na początki
JunioR Napisano 19 Październik 2005 Napisano 19 Październik 2005 ładnie jak na początek ale materiał to wygląda mi na taki gumo-gąbke :/
SWRSC Napisano 19 Październik 2005 Napisano 19 Październik 2005 mi tam model się bardzo podoba :) pozdrawiam
hcpiter Napisano 19 Październik 2005 Napisano 19 Październik 2005 Model bardzo fajny, render jak na początek tesh, materiał ujdzie, ale cos z bumpem mi sie nie podoba ale ogólnie bdb. :)
Tymek Napisano 19 Październik 2005 Napisano 19 Październik 2005 Render ładny, tylko ten bump trochę za duży i białe elementy na siedzeniu za mocno pofalowane. Jakby ten co obszywał się spieszył i wyszło jak wyszło :)
Koniu_PL Napisano 19 Październik 2005 Napisano 19 Październik 2005 No bump może nie... ale modelik jest wyrąbisty i wogóle bardzo fajny pomysł. Jak na początek to bardzo świetnie ;)
giorgione Napisano 19 Październik 2005 Napisano 19 Październik 2005 modleik pikny - poduszki trozkę sztucznie wyglądają ale i tak ejst ładny. Zmniejsz moze lekko wartosć bumpa -bo obecny stan trochę razi pozdr giorgione
kroksztyn Napisano 19 Październik 2005 Autor Napisano 19 Październik 2005 Zachęcony odpowiedziami użytkowników, postanowiłem dorobić co nieco do kanapy, w miarę możliwości scenka będzie się powiększać i służyć mi będzie jako lekcja renderowania. Wszelkie uwagi mile widziane. A teraz strefa pytań: - za co odpowiedzialne są diffuse subdivids dla świateł, które można zmieniać we właściwościach Vray light properties (z menu kontekstowego)? Czy chodzi o zanikanie światła? Im większa wartość to szybciej zanika? Dobrze to rozumuję? Ciągle mam ten problem z ziarnem. Zwiększyłem dla każdego światła wartość subdivids w zakładce modify, ale jakoś poprawy nie zauważyłem? Było 8 a teraz jest 15. Dzięks za podpowiedzi. Już chyba doszedłem jak się tej ziarnistości wyzbyć. Mam nadzieję, że z tego powstanie jakaś sensowna scenka. Ciągnę to dalej, zmieniłem trochę oświetlenie i kolory jakby mi zbledły? Czy to wina intensywności świateł? Kolejne pytanko, na które oczekuję odpowiedzi: jak widać na ostatnim renderze zanikły mi bumpy na kanapie i w ogóle te materiały jakieś dziwaczne są. Przyznam się, że na kanapie są standardowe materiały, co w przypadku samej kanapy jakoś nie przeszkadzało, ale teraz gdy pojawia się więcej elementów w scenie, standardowe materiały jakoś dziwnie się zachowują. Jak znajdę trochę czasu, to je zmienie. Co sądzicie o tej mini scence? Wyda coś z tego?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się