Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

On nie jest mały - fakt, ale przy innych pojazdach to kurdupel :> ... jest wielkości jednego działa Arahy :] ... jak takie wielkie coś obroni się przed takim zamaskowanym kurduplem :P ... na pewno go zlokalizuje ... ale może być za późno, a to bydle poznało już parametry osłony i nagle z podprzestrzeni wróg który konfiguruje broń tak by osłona Arahy w ogóle nie stanowiła oporu :> ... i wielgachny statek musi spieprzać ... bo osłona Arahy jest BARDZO SILNA ... ale sam pancerz, to słabizna ... :) ... wbrew pozorom ten koliberek będzie wielkim problemem wrogów :> ... a ja to opisuje bo pewnie to zobaczycie w animacji ... chciałbym wymodelować Arahe ale to gigant ... chyba, że bym pokazał go z dużej odległosci ... jest nawet fragment opisany gdzie jakaś istota wychodzi w nocy na jakiejś planecie i widzi swój cień ... o tej porze księżyc powinien być po drugiej stronie planety ... patrzy w niebo ... a tu jakieś dziwadło ^^ ... taka wielka jest Araha ... że za księżyc może robić ... i w ogóle nie przypomina gwiazdy śmierci z StarWars :P ... niebawem uptade ... rendruje właśnie obrazek, a potem drugi tylko z dołu ^^

  • Odpowiedzi 86
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hmmmmm no nie wiem, dla mnie to zdecydowanie wygląda na jednoosoboowy statek, z tego co czytałem w postach to nietylko moje wrażenie; jak na wieloosobowy statek to chyba troche proporcje leżą, no choćby antena jak ktoś wspomniał, no i sama kabina też sie jakaś nieproporcjonalna wydaje, ale to tylko moje wrażenie

 

co do modelingu całkiem mi sie podoba

 

pozdrawiam

Napisano

Mam już dwa pliki ... ale zaraz wyrenderuje z boku by zobaczyć jego długość i z góry :] ... będzie 4 ... ale teraz muszę lecieć ... jak będę miał 4 obrazki - zapodam ^^ ... i pogadamy na temat załogi ...

Napisano

Ah a wedlug mnie to te grebuble :p tu nie pasuja, taki statek powinien gladka powierzchnie posiadac, bo nie wiem czy tyle zagiec mialoby zastosowanie jakies, no moze pozatym ze by byl latwiejszy do wykrycia, bardziej awarujny i o niebo trudniejszy w konstrukcji. Blah blah blah wiec licze ze jednak sprubujesz detale recznie wymodelowac i to tam gdzie sa potrzebne reczywiscie :)

Napisano

Ale właśnie Greeble pasuje tu idealnie ... pamiętajmy, że to technologia obcych jest częścią Kolibra ... całkiem odmiennej technologii ... i to XXV wiek ... kto mi powie z czego są te płyki? Czy nie mają właśności maskujących (pochłaniają fale itp.) ... no kto? Ja nie :] ... do tego one generują idealnie gładką osłone która nie ma chronić go przed zniszczeniem (właściwie jest w stanie zatrzymać pare słabych strzałów i to z myśliwca) ... ta osłona ma zapewnić maskowanie ... osłona którą generują płytki :> ... pamiętajmy tez, że Koliber ukrywa się przed statkami innego gatunku ... kto wie na jakiej zasadzie oni lokalizują? Może mają jakąś unikalną technike :] ... nie wiem ... jeszcze nie jest to opisane ... ale Koliber w literaturze już powstał ... :>

Napisano
omg ile razy ty czytałeś tą książke :D Mówisz jakbyś był jej autorem :)

 

Wydało się ;(

 

:P

 

 

Tu mamy po modyfikacji

b6.jpg

 

Tu mamy dół :)

 

b7.jpg

 

A tu mamy bok :]

 

b8.jpg

 

A tu górę :>

 

b9.jpg

 

 

Pilot wiadomo gdzie siedzi :) ... a gdzie siedzi komputerowiec? :> - słabo widać, więc zapodam wersje bez płytek.

 

aa.jpg

Napisano

Teraz zajme się materiałami ... HUhuhuhuhuuuuuu ... :> ... a potem zrobie myśliwiec obcyh ^^ ...

 

no ja nie wiem ale greeble to nie jest najlepszy sposob na detale ;P

 

Ale wygląda jak chciałem :)

Napisano

Kome moim zdaniem bardzo fajnie wygląda :] Tak jakby z przyszłości. Ale moje propozycje to

1. USUŃ CAŁKOWICIE TĄ ANTENĘ, albo ją zmniejsz,

2. Zrób z niego statek jednoosobowy [może będzie to wymagało modyfikacji w tekscie Twojej książki, ale sie przyda]

 

Powodzenia ;)

 

Ps. Posłuchaj się reszty tubylców, którzy mówią Ci przez cały ten wątek, że antena nie pasuje :) Ale i tak już jesteś u mnie zapamiętany jako : "Huter Uparty I" :D

Napisano

o ja mam pomysł: może postaw bipeda gdzieś oboka albo na skrzydle żebyśmy mieli jakieś wyobrażenie o wielkości tego statku; może być koło anteny :P

Napisano
Kome moim zdaniem bardzo fajnie wygląda :] Tak jakby z przyszłości. Ale moje propozycje to

1. USUŃ CAŁKOWICIE TĄ ANTENĘ, albo ją zmniejsz,

2. Zrób z niego statek jednoosobowy [może będzie to wymagało modyfikacji w tekscie Twojej książki, ale sie przyda]

[...]

 

AD.1.

 

Anetna musi być ale nie musi być taka ... może sugestie? ANTENA MUSI BYĆ I KONIEC ^^ ... ale jak ktoś ma pomysła na pozycje lub na wygląd - gadać :>

 

AD.2.

 

OOOOooooo... ja nie zmienie 42 stron A4 ^^ ... z powodu zmniejszenia załogi - a właściwie co to ma za znaczenie? :P ... ile jest kolesi w Kolibrze.

 

Jest kilka wersji Kolibra:

1. pierwsza jest dla jednego pilota i jest to raczej szturmowiec niż szpieg.

2. Zmodyfikowany pierwsza wersja ... już bardziej do szpiegowania.

3. Nazywa się Xel ... a nie Koliber bo wygląda bardzo dziwacznie ... jak UFO z Archiwum X :P ... i on składa się z takich płutek ... wyobraźcie sobie spłaczoną kulę z greeble :) ... no i wszystko się wysuwa. Też kila płytek zasłania silniki. Odchylają sie ... grzeją ... wyłaczają się i zamykają ... Xel jako pierwszy emituje osłony. Technologia obcych dominuje, ale jest skradziona :]

4. Kosmici wspierają już ludzi ... i to jest Koliber, a dokładnie Koliber S-12, w jezyku obych Asathan ... :D ... i tutaj pilot steruje CAŁYM myśliwcem myślą (często pilotem jest obcy bo to ich technologia) ... zaś przed kompami siedzi ktoś (często człowiek bo to ludzka technologia) kto analizuje dane i je uzyskyje :) ... musi być minimum dwie istoty :] ...

 

 

hehe dużo opowiadam... ale Kolber S-12 nie ma sterów ^^ ... mózgiem się kieruje ... rebelia nie wiedziała o tym i goście postanowią przejąć myśłiwiec w ataku pirackim ... a tu ... jak to cholerstwo kierować? Hehehe :P Mało tego ... jeśli komupter kolibra wykryje pod kaskiem "zły" umysł - spali mózg ^^ ... hehe ^^ ... w sumie myślę o wymodelowaniu kokpitu bo to tylko fotel z aparaturą i dziwacznym kaskiem ^^ ... ale to już hohoho ... :) dalekie plany ...

 

o ja mam pomysł: może postaw bipeda gdzieś oboka albo na skrzydle żebyśmy mieli jakieś wyobrażenie o wielkości tego statku; może być koło anteny :P

 

Ale to już jak będą tekstury ... z samym bipedem mi się nie chce :)

Napisano

Teraz bawie się tektuami ... wywaliłem praiwe wszystko (hide) i robie tekstury dla głównego elementu ... myśliwiec ma wyglądać na zaniedbanego ... oto pierwotna werjsa

 

tttt.jpg

Napisano

No drewno to nie jest :) ... właśnie coś w rodzaju "zacieków" chce bo ma wyglądać na zaniedbany - brudny ^^ ... oczywiście bez przesady :) ... przesadziłem trochę z iloscią "zacieków" ... zmodyfikuje się materiał, ale po śnie ... nie mam już sił :P

Napisano

faktycznie troche Ci nie wyszła ta teksturka. ja bym proponował jakiś metalik, bo sama teksturka jako diffuse nie da ciekawych efektów.

co do zacieków - skąd do cholery na takim statku wezmą sie zacieki???

co najwyzej moze być nieco pobrudzony, w kilku miejsach moga być odpryski lakieru i zarysowania ale nie zacieki

 

ten greeble to jest pod 3dsmax czy inny soft? jesli 3dsmax to skąd to masz?

Napisano
faktycznie troche Ci nie wyszła ta teksturka. ja bym proponował jakiś metalik, bo sama teksturka jako diffuse nie da ciekawych efektów.

[...]

 

 

Uuuuu ... w diffuse jest maska :) ... w masc różne inne bajerki ... nie ma tu tekstury z pliku zewnętrznego

 

[...]co do zacieków - skąd do cholery na takim statku wezmą sie zacieki???

[...]

 

 

No właśnie? Ja tego nie nazwałem zaciekami ^^ ... ja pisałem "Zacieki" ... bo sam nie wiem co to będzie - napewno nie zacieki :D ... ale chce mieć brudnego Kolibra :D

 

[...]ten greeble to jest pod 3dsmax czy inny soft? jesli 3dsmax to skąd to masz?

 

 

To jest plugin do maxa ... a proszę ... ssać Greeble :P

Napisano

jak masz to brudzić to brudź z sensem - nie wszędzie tak samo, tylko na przykład przy napędzie osmolone, gdzieś jakieś jasne ślady ostrzału, zardzewiałe kanty, na przodzie zielona plama na dziobie po rozjechanym ufoludku.

u ciebie jest jednolita nieprzemyślana tekstura na całym.

Napisano
jak masz to brudzić to brudź z sensem - nie wszędzie tak samo, tylko na przykład przy napędzie osmolone, gdzieś jakieś jasne ślady ostrzału, zardzewiałe kanty, na przodzie zielona plama na dziobie po rozjechanym ufoludku.

u ciebie jest jednolita nieprzemyślana tekstura na całym.

 

to pierwsza wersja materiału - dałem render i polazłem ... potem patrze ... hmmm ... no nic nie mam czasu na zmiany więc zapodam :) ... może doradzicie - taką miałem myśl ...

 

 

Nad materiałem pracuje (nie teraz :P) ... jakoś go wykonam...

 

 

Mam pytanie bo się jeszcze nie orientuje w tym temacie ... czy można na model dać dwa materiały? To znaczy ... mam przykładowo model jakiegoś symbolu (zewnętrzny plik) ... i chce go dać na mój model który ma już materiał metalu ... czy w maxiu jest takie coś możliwe bym na model pokryty materiałem metalu nalepił materiał z godłem (symbolem) ...

Napisano

b10.jpg

 

Nowa wersja tekstury głównego statku ... zignorować "szybę" kokpitu ... ona nie ma być gładka - ale z bumpem przesadziłem :]

Napisano

będe brutalny, ale i szczery. z kazdym renderem coraz mniej mi sie podoba to już praktycznie wszystko:

- gwiazdy

- pseudomgławica

- za ciemno

- materiały (i te stare, i te nowe)

może jakaś planeta w tle?

Napisano
będe brutalny, ale i szczery. z kazdym renderem coraz mniej mi sie podoba to już praktycznie wszystko:

- gwiazdy

- pseudomgławica

[...]

 

 

No ... sam robiłem :D

 

[...]

- za ciemno

[...]

 

ma być

 

[...]

- materiały (i te stare, i te nowe)

 

Konkretniej?

 

[...]może jakaś planeta w tle?

 

 

JUŻ mówie ... tego tła nie będzie na 100% ... bo jest bytkie :> ... ale chciałem zobaczyć Kolibra w kosmosie ... to tło nie nadaje sie do animacji :) ... cała akcja będzie toczyła sie w wielkiej KULI na której będzie tekstura kosmosu ... i w miare realna ... umożłiwi mi to animoanie i ruchy w każdą stronę :> ... do tego akcja będzie się toczyła w pasie asteroidów :> ... więc będzie masa obiektów ... przewiduje taką akce:

 

Koliberek leci sobie bardzo spokojnie w pasie ... co jakiś czas zatrzymuje sie i antena robi co robić ma :> ... potem dalej ... i tak około minutki z towarzystwem spokojnej muzyczki :) ... aż coś znajdzie ... wystrzeli sonde i będzie czekał ... nagle sonda rozbije sie o cos czego nie ma ... i wylatuje z nikąd kilka wrogich myśliwców - gonitwa ... ostatecznie Koliberek ucieka za jakąś asteroidę i znika ...

Napisano

tak myslałem że to tło, to na razie prowizorka. ale z kolejnym to sie postaraj i jesli dasz jedną z takich fotek http://images.google.pl/images?q=nebula&hl=pl&btnG=Szukaj+obraz%C3%B3w to chyba Cie zabije :)

 

z tymi materiałami to miałem na mysli, aby kadłub był bardziej w stylu metallic (np. http://www.wallpaper.net.au/wallpaper/space/Space%20Fiction%20Andromeda%20Spaceship%20-%20800x600.jpg ). ale oczywiscie nie cały. pomaluj go jakos ciekawie. samymi mapami proceduralnymi ciekawego efektu raczej nie osiągniesz.

 

co jakiś czas zatrzymuje sie i antena robi co robić ma

hehe, jak dla mnie zbyt oldskulowe… kojarzy mi się z filmami SF z lat 50-tych, czy coś w tym stylu. Do „poważnej” animki raczej nie pasuje.

 

no ale mimo wszystko zyczę Ci powodzenia w dalszej pracy...

Napisano
tak myslałem że to tło, to na razie prowizorka. ale z kolejnym to sie postaraj i jesli dasz jedną z takich fotek http://images.google.pl/images?q=nebula&hl=pl&btnG=Szukaj+obraz%C3%B3w to chyba Cie zabije :)

 

[...]

 

 

Takie coś to byłaby przesada ... przewidue raczej skromne (ale bez przasady) tło ...

 

[...]z tymi materiałami to miałem na mysli, aby kadłub był bardziej w stylu metallic (np. http://www.wallpaper.net.au/wallpaper/space/Space%20Fiction%20Andromeda%20Spaceship%20-%20800x600.jpg ). ale oczywiscie nie cały. pomaluj go jakos ciekawie. samymi mapami proceduralnymi ciekawego efektu raczej nie osiągniesz.

 

[...]

 

O śliczne :) ... ale jak mówiłem ... mój Koliberek ma być brudny, zaniedbany ... a takie tekstóry jak na twoim linku mówiłyby o bogactwie rasy ... a ludzie są na wyginięciu ... robią statki nie patrząc na ich wygląd ... istotna skuteczność a nie wygląd ... ale poczekaj na myśliwca obcych :]

 

[...]

 

hehe, jak dla mnie zbyt oldskulowe… kojarzy mi się z filmami SF z lat 50-tych, czy coś w tym stylu. Do „poważnej” animki raczej nie pasuje.

 

no ale mimo wszystko zyczę Ci powodzenia w dalszej pracy...

 

 

Cicho! To moja pierwsza animka ... nie zaczne od wysadzania gwaiazdy której fala będzie niszczyła planety :]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności