Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

elo, wlasnie siedze nad modelowniem głowy niewiasty :D modelowanie organiczne strasznie opornie mi idzie , wogole to chyba druga glowa jaka proboje zrobic... calosc jest w 3dmaxie robiona, piszcie co pozmieniać z siatką itd bo pewnie koślawa jest ;p aa i nie wiecie moze jak zmapować taka glowe? cos gdzies chyba slyszalem o jakims programiku do tego typu rzeczy ale nie pamietam juz bo to olalem i zajalem sie modelowamiem samochodow itp. oto renderki:

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

fajnie, fajnie :) co ci moge poradzic to to bys w przyszlosci unikal trojkatow bo takowych jest tam pare. i moze zmniejsz troche oczy. ale tak to pozytywnie;)

pracuj dalej

pozdro

Napisano

oka poprawilem pare rzeczy , uszy sa juz troche normalniejsze , oczy dopracowane bardziej, trojkatow troche mniej...teraz zabieram sie za rzesy i wlosy ale cos czuje ze bedzie ciezko bo nigdy w shag hair ani tym podobnym nie robilem nic... aale co tam. oto dotychczasowe efekty:

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Napisano

spline'y + opacity jako gradient... z daleka nawet wygladaja jakos... z uszami sie ciagle mecze chociaz i tak ich nie bedize widac jak dodam wlosy. musze sobie shag haira zalatwic i go rozgryzc najpierw ;p

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności