Napisano 24 Październik 200519 l Uszy wydają mi się trochę za małe i buty coś są skopane bo za bardzo wybrzuszają się na zewnątrz. Nos ma trochę za szeroki między oczami ale u takich pakerów różne przypadki się zdarzają. Poniżej łokcia można by się pozbyć trochę ścianek bo widzę tam proste linie podzielone. Popracowałbym też nad teksturką w miejscu szwów bo za bardzo rzucają się się w oczy. Tekstura spodni bardzo mi się podoba a buty trochę z l;ekka potraktowałeś. Przydałoby się na nich kilka szwów poprowadzić. Co do koloru skóry jest jakaś taka trochę jednolita. Ten siwy kolor na klacie mi się nie podoba. Model ogólnie wygląda dobrze. Dodałbym tylko parę ścianek z tyłu nogawki i do butów i może wydłużyłbym nogawki z przodu i bardziej na buty narzucił to by tak białym nie świeciło.
Napisano 24 Październik 200519 l hyhy - super jesli to mialo byc lekko i troche 'komiksowo' to jest naprawde super :D podzialalbym troche jeszcze nad texturka cielska (wiecej kolorow - i moze bardziej w roze niz pomarancze) moze jakkies owlosienie - bo teraz to jak niemowle :D i jeszcze jakas dziara na przedramieniu (z gatunku 'kocham zoche' lub kotwice jakies :) no generalnie wporzo :) pozdro
Napisano 24 Październik 200519 l a co do polycountu to musialo ci asie cos pomylic bo napewno nie ma 1330 trojkaty, chodz mogl by miec gdybys pousowal niepotrzebne loopy ktorych jest tu tak duzo ze sok! a najgorsze jestr to ze sa w calkowicie niepotrzebnych miejscach (np ta druga krecha na ramieniu... a fuj!) texturka mi sie podoba
Napisano 24 Październik 200519 l Autor dzięki za komentarze Hatred: nie trojkąty a poligony..ta ilosc loopow to po to by podkreslic mięsnie ale teraz widze ze niepotrzebie :) popełniełem tu trochę błędów ..biore się za następny model lowpoly pozdrawiam
Napisano 24 Październik 200519 l wiesz polygony to moga byc nawet ngony wiec powiedzmy mozesz miec 10x n-gon zkladajacy sie z 12 trojkatow= 10x12= 10poly=120 trojkatow czyli to zaden wykladnik, rownie dobrze mogl bys powiedziec ze postac sklada sie z 10 polygonow a miala by ich 10tysiecy.... wiec sugerowal bym podawanie polycounta w trojkatach.... pozdrawiam Krzysiek
Napisano 24 Październik 200519 l hejka, bardzo fajny obiekt! chyba linia pasa powinna byc bardziej prosta, na brzuchu spadaja mu spodnie :) przydaloby sie troche wiecej prelightu na ciele, bo bez dobrego oswietlenia (a takiego moze nie byc w enginie ;) wyglada ciut plasko. jakie sa texturki? wydaje mi sie ze lewa strona twarzy od prawej rozni sie wylacznie szrama - moze lepiej byloby zrobic pelna symetrie i oszczedzic troche textur? ale ogolnie mi sie podoba :) ftorek: prawdziwi pakerzy nie maja wlosow, maja za to piersi :P
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto