lukasz Napisano 23 Październik 2005 Napisano 23 Październik 2005 czesc tak ostatnio sprawdzam się w lowpoly:
Knysha Napisano 24 Październik 2005 Napisano 24 Październik 2005 Fajne, podoba mi sie. Dobra teksturka :)
Tores Napisano 24 Październik 2005 Napisano 24 Październik 2005 Uszy wydają mi się trochę za małe i buty coś są skopane bo za bardzo wybrzuszają się na zewnątrz. Nos ma trochę za szeroki między oczami ale u takich pakerów różne przypadki się zdarzają. Poniżej łokcia można by się pozbyć trochę ścianek bo widzę tam proste linie podzielone. Popracowałbym też nad teksturką w miejscu szwów bo za bardzo rzucają się się w oczy. Tekstura spodni bardzo mi się podoba a buty trochę z l;ekka potraktowałeś. Przydałoby się na nich kilka szwów poprowadzić. Co do koloru skóry jest jakaś taka trochę jednolita. Ten siwy kolor na klacie mi się nie podoba. Model ogólnie wygląda dobrze. Dodałbym tylko parę ścianek z tyłu nogawki i do butów i może wydłużyłbym nogawki z przodu i bardziej na buty narzucił to by tak białym nie świeciło.
ftorek Napisano 24 Październik 2005 Napisano 24 Październik 2005 hyhy - super jesli to mialo byc lekko i troche 'komiksowo' to jest naprawde super :D podzialalbym troche jeszcze nad texturka cielska (wiecej kolorow - i moze bardziej w roze niz pomarancze) moze jakkies owlosienie - bo teraz to jak niemowle :D i jeszcze jakas dziara na przedramieniu (z gatunku 'kocham zoche' lub kotwice jakies :) no generalnie wporzo :) pozdro
Hatred Napisano 24 Październik 2005 Napisano 24 Październik 2005 a co do polycountu to musialo ci asie cos pomylic bo napewno nie ma 1330 trojkaty, chodz mogl by miec gdybys pousowal niepotrzebne loopy ktorych jest tu tak duzo ze sok! a najgorsze jestr to ze sa w calkowicie niepotrzebnych miejscach (np ta druga krecha na ramieniu... a fuj!) texturka mi sie podoba
JunioR Napisano 24 Październik 2005 Napisano 24 Październik 2005 texturka fajna, model jako taki, tylko buty bardzo duze :p
lukasz Napisano 24 Październik 2005 Autor Napisano 24 Październik 2005 dzięki za komentarze Hatred: nie trojkąty a poligony..ta ilosc loopow to po to by podkreslic mięsnie ale teraz widze ze niepotrzebie :) popełniełem tu trochę błędów ..biore się za następny model lowpoly pozdrawiam
Hatred Napisano 24 Październik 2005 Napisano 24 Październik 2005 wiesz polygony to moga byc nawet ngony wiec powiedzmy mozesz miec 10x n-gon zkladajacy sie z 12 trojkatow= 10x12= 10poly=120 trojkatow czyli to zaden wykladnik, rownie dobrze mogl bys powiedziec ze postac sklada sie z 10 polygonow a miala by ich 10tysiecy.... wiec sugerowal bym podawanie polycounta w trojkatach.... pozdrawiam Krzysiek
Gość yon Napisano 24 Październik 2005 Napisano 24 Październik 2005 hejka, bardzo fajny obiekt! chyba linia pasa powinna byc bardziej prosta, na brzuchu spadaja mu spodnie :) przydaloby sie troche wiecej prelightu na ciele, bo bez dobrego oswietlenia (a takiego moze nie byc w enginie ;) wyglada ciut plasko. jakie sa texturki? wydaje mi sie ze lewa strona twarzy od prawej rozni sie wylacznie szrama - moze lepiej byloby zrobic pelna symetrie i oszczedzic troche textur? ale ogolnie mi sie podoba :) ftorek: prawdziwi pakerzy nie maja wlosow, maja za to piersi :P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się