Napisano 12 Lipiec 200321 l Witajcie. Wlasnie mam za soba juz kilka godzin modelowanai swojego owada. postanowilem zrobic wszystkim znana doskonale muche domowa :) Czesto nam dokucza i jest potwornie natrenta jednak gdy sie jej blizej przyjrzec moze byc ciekawa [lol2]. Zauwazylem ze muche robi tez kolega Lucas ale to chyba w niczym nie przeszkadza ... mini bitwa w bitwie :cool:. Narazie jestem na poziomie tulowia ... pozniej mam zamiar dodac nogi i zajac sie uszczegolnianiem modelu. 3majcie kciuki :)
Napisano 12 Lipiec 200321 l Autor a oto pierwszy screen ... nie mam zamiaru scisle trzymac sie referencji bo owad to taki temat w ktorym mozna troszke pofantazjowac ale trzymam sie wizerunku muchy. Moze wszystko sie jeszcze troszke zmieni ... narazie tyle czekam na komentarze :D
Napisano 12 Lipiec 200321 l Niby też muche robie, ale ta moja na zdjęciu to chyba jakaś inna wogole jest. W każdym razie ze strachem stwierdzam, że narazie idzie Ci lepiej ode mnie:P, powodzenia:).
Napisano 12 Lipiec 200321 l Autor eee tam ... wcale nie uwazam ze lepiej ... mam nadzieje ze obaj wejdziemy chociaz do 15 :D powodzenia
Napisano 13 Lipiec 200321 l Autor z ta wielkoscia glowy to sprawa wyglada tak ze taka mala jest tylko na tym pierwszym zdjeciu ... w wiekszosci zdjec jest mniejsza ... popatrzcie na zdjecie i powiedzcie czy zmniejszac czy nie bo ja juz sam nie wiem .... sa rozne modele i proporcje much. Czekam na sugestie:(
Napisano 13 Lipiec 200321 l Mozesz isc na kompromis i zmiejszyc glowe tylko troszeczke:) Narazie pozytywnie
Napisano 13 Lipiec 200321 l Autor maly update ... dodalem nozki ... powiekszylem galki oczne :D no i zmniejszylem glowe ... jak to teraz wyglada ?? czekam na dalsze opinie i sugestie bo na tym opieram swoje dzialania.
Napisano 15 Lipiec 200321 l Autor kolejny update ... poprawilem troszke nogi i dodalem scattera ... bedzie jeszcze modyfikowany ... nie wiem czy rozklad nog jest odpowiedni ale jest bardzo przyblizony do referencji. Czekam na komentarze
Napisano 15 Lipiec 200321 l Muszka jak najbardziej ok. Podoba mi się PS: - czym robiłeś te włoski na nogach ??
Napisano 17 Lipiec 200321 l no widze ze bitwa się bardzo ladnie rozwija. co do modelu to jaknarazie bardzo dobrse, tylko nie wiem czy te wloski na nogach nie sa za grube. czekam na update.
Napisano 18 Lipiec 200321 l Autor Dzięki za komentarze ... praca mi sie opoznia bo brakuje troche czasu ostatnio a poza tym ugrzazlem przy skrzydlach :o narazie probuje fajne skrzydla jak ktos ma jakies pomysly lub przeszedl juz ten problem to prosze o pomoc ... T_Kucharz: Włoski są robione w shaq hair ... ale kombinuje tez ze zwykla teksturka. Saygon: włoski to oczywiscie probna wersja , chyba dam rozne grubosci ale ogolnie planuje dac ich sporo aby mucha byla owlosiona i niezbyt przyjemna :D Dzieki za komentarze a ja wracam do pracyyy [uczeń]
Napisano 19 Lipiec 200321 l Autor prace nad skrzydlem trwaja ... straszna robota:( ... narazie takie probne rendery
Napisano 20 Lipiec 200321 l Autor kolejny update ... ciekawia mnie wasze opinie bo cos strasznie sie mecze z tymi skrzydlami ... czekam na sugestie[co?]
Napisano 20 Lipiec 200321 l hmmm a czemu takie zielone??? oraz muchu chyba ,maja proste skrzydla...tzn nie schaodza na boki..a u Ciebie tak jest... pzodr
Napisano 21 Lipiec 200321 l Autor racja Pablo ... maja proste juz to koryguje ... a zielone dlatego bo testuje mape color a reszta modelu jest bez teksturki :D. THX
Napisano 26 Lipiec 200321 l Autor nareszcie maly update ... tekstury glowy... narazie nie ma jeszcze oczow ani czulek (czulkow moze :D ) ... piszcie co sadzicie.
Napisano 26 Lipiec 200321 l ta textura hyba troche za bardzo rozmyta i włosków daj mniej i cieńsze ale ogólnie spoko
Napisano 26 Lipiec 200321 l fajna mucha [spox] ale skrzydła moim zdaniem powinny być bardziej brązowe ale ogólnie spoko :D
Napisano 26 Lipiec 200321 l skrzydełka tak jak powiedział Pablo nie potrzebnie zakrzywione i jak dla mnie za szklane tekstura ryja spox ale wyjęta jak z LOW-POLY (gry)
Napisano 5 Sierpień 200321 l Autor Dawno nic nie pisalem ;) po dlugich testach tekstur moja mucha zaczyna nabierac ksztaltow ... dodaje takze powoli scenerie ale narazie jej nie pokaze kompletnej, ale bedzie w klimacie ktory widac :cool:. Ogolnie praca idzie ku dobremu ... troszke popracuje jeszcze nad skrzydlami i kompozycja sceny ... no i jak zawsze czekam na krytyke.
Napisano 6 Sierpień 200321 l Autor Nikt nic nie komentuje [leje] Jestem w momencie w ktorym juz niewiele moge zmienic WIEC CZEKAM NA SUGESTIE ... ZLITUJCIE SIE i mozecie mnie zjechac jak chcecie :D. Czy taki klimat komus sie podoba czy jest totalna klapa ? ... niech ktos cos powie[pomocy]. Niedlugo zamieszcze update ze skrzydelkami ... a wlasciwie to moge teraz :D
Napisano 6 Sierpień 200321 l Model spoko :) a jezeli chodzi o textury to hmm oczy wygladaja troche jak z gliny a reszta jak z blotka..a co do scenki to moze zrob jakies gowienko? albo jedzonko i na nim mucha :) ogolnie jest spoko loz ! -pozdrawiam, Barył
Napisano 6 Sierpień 200321 l Autor :D no chociaz jeden komentarz ... DZIEKI BARYŁ ... a co do glinki to taki mialem zamiar ... model ma wygladac nienaturalnie brzydko i nieestetycznie ... oczy chyba troszke stonuje ... no ale czekam na wiecej komentarzy :) Błotko hihihi fajne porownanie ...
Napisano 7 Sierpień 200321 l Problem z teksturami - są fajne ale nierealistyczne- nie pokrywają się z podziałami pancerzyka na referencjach które dodałeś. Niekoniecznie musi to być wada- wszystko zależy od podejścia. Co do klimatu - fajna kolorystyka ale ustawienie kamery chyba trochę \"nudne\"- w stylu \"mucha. po prostu mucha\".
Napisano 7 Sierpień 200321 l Autor Co do tekstur to taki mialem zamysl ... poczatkowo kombinowalem z realistycznymi ale pomyslalem ze skoro wszyscy chca miec realistuyczne ja troszke odbiegne od realiow i zrobie bardziej .... hmm sam nie wiem jakie :) A co do ustawienia kamery to jest to dopiero proba jeszcze nie ustawialem kompozycji sceny ... ale jakie cuda mozna wymyslec z mucha ? ona tylko chodzi i roznosi zarazki :D ... ale jeszcze nad tym pomysle ... dzieki za komentarze ale chce wiecej :) Kto jest zwolennikiem realizmu a kto woli bardziej plastyczny klimat :D ? ... niedlugo kolejne updaty.
Napisano 7 Sierpień 200321 l Kamera ? Ot chociażby ekstremalnie długi najazd kamery wzdłuż którejś nogi albo zbliżenie na łepek z rozmyciem reszty (focus)... Co do tekstur- chyba problemem jest właśnie Twoje \"sam nie wiem\"- w efekcie na razie rendering nie mówi co tak naprawdę chciałeś osiągnąć. Nie wiem czy takie komentarze pomogą w czymkolwiek ale... sam prosiłeś :)
Napisano 7 Sierpień 200321 l He :)moze byc realistycznie plastyczna ;):Pmozesz to zrobic na sasadzie gliny i blotka ale zeby wygladalo ze cosik takiego moze istniec tzn realnie.Nie musisz przeciez robic muchy ktora wyglada jak mucha ale zeby wygladalo to tak jakby ona gdzies tam sobie latala a nie jak narysowana w paincie :) mam nadz ze rozumiesz o co mi chodzi :) Twoja jest bliska realizmu :) (a tak mi sie przynajmniej zdaje) koniec pisania biore sie za mojego owada :) -pozdrawiam, Barył
Napisano 7 Sierpień 200321 l Autor W sumie zblizam sie powoli do konca ... pewno beda jeszcze male drobne zmiany ale prace widze w takim klimacie ... jesli macie jakies sugestie to teraz jest pora aby je zamiescic przed poprawkami.
Napisano 8 Sierpień 200321 l CZe. pracka jest calkiem fajna , muszka jak dla mnie jest naprawde oblesna (w dobrym tego slowa znaczeniu :) ), jak sobie tylko wyobraze ze taka mucha na mnie siada to zaraz mi sie zygac chce :D. Jednak jakos te spkrzydelka do mnie nie przemawiaja troszke sztucznie wygldaja , moze sie nie znam ale jak by byly jakos wygiete a nie takie plaskate to moze wygladaly by epiej, ale to tylko taka mala sugestia . Ogoolnie pracka jest dobra. Pozdro RoMbi
Napisano 9 Sierpień 200321 l Autor wielkie dzieki za mile slowa ... to naprawde milo slyszec ze praca sie podoba :D[piwo]. Musze troche dodac w scenerii bo ponoc jest za uboga :) Wlasnie robie drobne poprawki w scenerii i ogolnie ... mam nadzieje ze wiecej tych komentarzy bedzie ;) piszcie co sie wam nie podoba bo dzieki temu pracka idzie ku lepszemu. Pozdrawiam.
Napisano 22 Sierpień 200321 l Autor No to czas na podsumowanie bitwy: Po wielu godzinach poprawek i prob zakonczylem projekt bitwy owadziej :D Niezmiernie sie ciesze bo juz mi sie ta mucha znudzila wizualnie ale ciesze sie ze skonczylem projekt i sporo sie nauczylem. Poprzez ten projekt chcialem pokombinowac z oswietleniem i nadawaniem klimatu scenie. Chcialem aby praca byla utrzymana w klimacie brzydkim a mucha nie byla zbyt slicznym stworzeniem. Odeszlem troszke od realizmu aby postawic na plastycznosc muchy i chyba lepiej zrobilem. Dzieki wszystkim za komentarze i wskazowki i polecam sie na przyszlosc [piwo][uścisk][jupi][papapa] SOFTWARE : 3DSMax 4.2 VRAY Shaq fur HDRI Photoshop 7 TECHNIKA: Polymodeling CZAS TWORZENIA : ok. 30 godzin CZAS RENDEROWANIA : 13 godzin SPRZET : Duron 850 256MB RAM GForce2 MX 400 64MB czyli nieciekawie :D obraz w wiekszej rozdzielczosci: KLIKNIJ Do nastepnego razu [papapa]
Napisano 22 Sierpień 200321 l Napisze ktorko - bo nie chce zanudac - nie wiem czy to dla kogokolwiec cos znaczy - ale jak ja bym tak zrobil to byl bym dumny :)!! - WIec Michal ma prawo i obowiazek do dumy - tu oczywiscie wyrazam swoja osobista opinie :)
Napisano 24 Sierpień 200321 l bardzo fajne podloze i modelik. teksturownie tez nie pozostawia nic do zyczenia. tchoche mnie odblaski raża- ostre sa, ale nie zmniejsza to strasznie poziomu pracy. czekam na kolejne prace.
Napisano 30 Sierpień 200321 l Autor no panowie zapraszam do komentowania ... jest az tak zle ze nic nie mowicie ??? napiszcie cos wiecej .... tyle pracy a tylko kilka komentarzy ! bo sie pogniewam :D