kondrad Posted November 2, 2005 Share Posted November 2, 2005 tak sie zastanawiam jak zrobić animacje np wybuchu budynku mieszkalnego tzn chodzi mi o to zeby np po usunieciu jakiejś sciany nosnej budynek odpowiedznio sie zachował tak jak np przy wyburzaniu budynków powiecmy tworze animacje wybuchu jednej ze scian i budynek sam oblicza czy sie zawalic czy nie jakie obciazenia sa itp ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knysha Posted November 2, 2005 Share Posted November 2, 2005 Reactor :P? Na http://www.3dkingdom.org/ byl taki tutek bodajze... Link to comment Share on other sites More sharing options...
asblaze Posted November 3, 2005 Share Posted November 3, 2005 człowieku.... maszynę chcesz zabic? ;) wystarczy zrobić fajną explozję.... reszte zakryjesz kurzem ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondrad Posted November 3, 2005 Author Share Posted November 3, 2005 :) no zastanawiam sie tylko jak to zrobić i czy da sie ... a maszyna jest nie śmiertelna :p Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hindus Posted November 3, 2005 Share Posted November 3, 2005 da się - masz mase możliwości i bajerów do robienia takich rzeczy - ale wierz na słowo - chocbyś miał procka 4.0 to budując budynek z cegieł komp nie podoła obliczając wszystkie cegiełki chyba że mówisz o jednej scianie ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kris_R Posted November 3, 2005 Share Posted November 3, 2005 Nie jest to na pewno prosta sprawa bo to cholernie złożony efekt i na całość składa się kilka etapów.... Na pewno te duże bloki ścian... walące się, ciężkie... tu można spokojnie z ręki zanimować na twardo. Jakaś jedna ściana, która upada jakoś na pierwszym planie może się rozpaść na mniejsze... (reactor>fracture lub z ręki) Mniejsze kawałki, które spadają i kolidują z otoczeniem (reactor lokalnie... mam na myśli wypalanie symulacji nie dla całej sceny ale tylko dla tych elementów które są istotne i budują ujęcie) No i cząsteczki... tony kurzu. Większość na warstwach w postprodukcji... ale część na pewno na warstwach policzonych ze scenki 3d (polecam AfterBurn) NO A PRZEDE WSZYSTKIM DOBRE ROZPLANOWANIE UJĘCIA i dobry modeling żeby się wszystko ładnie na kawałki rozsypało. ................................................................. p.s. poćwicz na czymś mniejszym zanim się rzucisz z motyką na słońce ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rascal Posted November 6, 2005 Share Posted November 6, 2005 http://www.blastcode.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kris_R Posted November 9, 2005 Share Posted November 9, 2005 Skoro już wspomniałeś o Blastcode, to przyznam się, że nie mam doświadczenia z tym cudem techniki. Ciężkie w kalkulacjach? Ciekaw jestem po prostu czy używanie Blastcode do wysadzenia budynku nie grozi spaleniem kochanego, domowego peceta :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
SUPER_OkO Posted November 9, 2005 Share Posted November 9, 2005 Do kurki pierzastej fajny jest ten plug szkoda tylko ze nie ma go dla maxa rowniez Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now