Napisano 5 Listopad 200519 l Witam Postanowilem przedstawic swiatu swoje wypocinki w maxie, licze na konstruktywne komentarze i krytyke :) dodam ze to sa moje pierwsze obiekty (tak ze litosci).
Napisano 5 Listopad 200519 l wsio wyglada ladnie tylko gwozdzie bardziej wygladaja jak zwykle kolce ;> ale moze sie czepiam
Napisano 5 Listopad 200519 l Niepotrzebnie zrobiłeś deskę z gwozdziami jako jeden obiekt. Duuużeee marnotrastwo poly. Pendrive'a nie podejmuję się ocenic:>
Napisano 5 Listopad 200519 l pendrive wporzo - troche bardziej uwazaj przy mapowaniu bo potem wlasnie okragle elementy sie najbardziej widocznie rozjezdzaja i wyglada niedbale :D patyk tez w sumie wporzo - ta tasma na koncu wyglada jak bandaz nasiakniety krwia (co jest godne pochwaly :) - tylko ze bardzo cieniutkie to jest (bardziej jak tasma klejaca...) pozdrorr
Napisano 5 Listopad 200519 l na przyszlosc nie podawaj ilosci poly tylko triangle. u ciebie widac bardzo wielo kąty wiedz liczba trisow ktore sie naprawde licza moze bardzo wzrosnac
Napisano 6 Listopad 200519 l no ciekawie, mapowanie pen'a takie sobie ale nie jest żle natomiast ta taśma na końcu koja strasznie mi sie podoba
Napisano 6 Listopad 200519 l Autor witam Fajno ze sie podoba spodziewalem sie reakcji w druga strone :) Niepotrzebnie zrobiłeś deskę z gwozdziami jako jeden obiekt. Duuużeee marnotrastwo poly. A bedzie jakas róznica dla enginu jak bedzie liczyl ta "deske" jako kilka obiektow, bo tylko dlatego zrobilem to jako jeden obiekt zeby bylo bardziej klarowne dla silnika (jakiegos tam) bo kolce jako osobne obiekty obnizyly by ilosc trojkatow znaczaco. na przyszlosc nie podawaj ilosci poly tylko triangle. u ciebie widac bardzo wielo kąty wiedz liczba trisow ktore sie naprawde licza moze bardzo wzrosnac No widac ze nowy jestem w te klocki, ilosc poli ktora jest podana to ilosc trojkatow dla obiektow EditableMesh, czyli ostateczna. Tak mi sie przynajmniej wydaje bo ta deska to normalnie miala jakies 40facow czy cos takiego. dzieki za komentarze pozdro
Napisano 7 Listopad 200519 l engine niebedzie liczyl deski jako kilku obiektow jesli bedzie nalozona na to wszystko ta sama texturka,
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto