trident Napisano 5 Listopad 2005 Napisano 5 Listopad 2005 Witam Postanowilem przedstawic swiatu swoje wypocinki w maxie, licze na konstruktywne komentarze i krytyke :) dodam ze to sa moje pierwsze obiekty (tak ze litosci).
ognisty Napisano 5 Listopad 2005 Napisano 5 Listopad 2005 wsio wyglada ladnie tylko gwozdzie bardziej wygladaja jak zwykle kolce ;> ale moze sie czepiam
kozioo Napisano 5 Listopad 2005 Napisano 5 Listopad 2005 Niepotrzebnie zrobiłeś deskę z gwozdziami jako jeden obiekt. Duuużeee marnotrastwo poly. Pendrive'a nie podejmuję się ocenic:>
ftorek Napisano 5 Listopad 2005 Napisano 5 Listopad 2005 pendrive wporzo - troche bardziej uwazaj przy mapowaniu bo potem wlasnie okragle elementy sie najbardziej widocznie rozjezdzaja i wyglada niedbale :D patyk tez w sumie wporzo - ta tasma na koncu wyglada jak bandaz nasiakniety krwia (co jest godne pochwaly :) - tylko ze bardzo cieniutkie to jest (bardziej jak tasma klejaca...) pozdrorr
polka dot Napisano 5 Listopad 2005 Napisano 5 Listopad 2005 na przyszlosc nie podawaj ilosci poly tylko triangle. u ciebie widac bardzo wielo kąty wiedz liczba trisow ktore sie naprawde licza moze bardzo wzrosnac
RA Napisano 5 Listopad 2005 Napisano 5 Listopad 2005 Mogles tam jeszcze pare polygonow dodac. ;) Ale ladnie jest.
AGmakonts Napisano 6 Listopad 2005 Napisano 6 Listopad 2005 no ciekawie, mapowanie pen'a takie sobie ale nie jest żle natomiast ta taśma na końcu koja strasznie mi sie podoba
trident Napisano 6 Listopad 2005 Autor Napisano 6 Listopad 2005 witam Fajno ze sie podoba spodziewalem sie reakcji w druga strone :) Niepotrzebnie zrobiłeś deskę z gwozdziami jako jeden obiekt. Duuużeee marnotrastwo poly. A bedzie jakas róznica dla enginu jak bedzie liczyl ta "deske" jako kilka obiektow, bo tylko dlatego zrobilem to jako jeden obiekt zeby bylo bardziej klarowne dla silnika (jakiegos tam) bo kolce jako osobne obiekty obnizyly by ilosc trojkatow znaczaco. na przyszlosc nie podawaj ilosci poly tylko triangle. u ciebie widac bardzo wielo kąty wiedz liczba trisow ktore sie naprawde licza moze bardzo wzrosnac No widac ze nowy jestem w te klocki, ilosc poli ktora jest podana to ilosc trojkatow dla obiektow EditableMesh, czyli ostateczna. Tak mi sie przynajmniej wydaje bo ta deska to normalnie miala jakies 40facow czy cos takiego. dzieki za komentarze pozdro
sartr Napisano 7 Listopad 2005 Napisano 7 Listopad 2005 engine niebedzie liczyl deski jako kilku obiektow jesli bedzie nalozona na to wszystko ta sama texturka,
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się