Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

skaven ot. szczuroczłowiek komantarze mile widziane

test.jpg

i wire

test_wire.jpg

Edytowane przez witjah

  • Odpowiedzi 27
  • Wyświetleń 3,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

górna warga nieteges.. i ucho do poprawy... zbyt prosto ułozone... ale ogólnie całkiem całkiem mimo iz anatomia nei jest moją działką

Napisano

Fajnie wyszło ale brak AA, troche ucho mu za bardzo odstaje, kark jakiś wklęsły a nie wygląda na chudzielca. Chyba to wszystko :) Pozdro

Napisano

no dobra modelik jest ładny ale warto byłoby go obejrzeć z drutami no i z włączonym subd, tak? Sądząc jednak z daty to chyba nie zobaczymy? więc jaki sens go bumpować?

Napisano

hehe, zobaczymy, zobaczymy ;)

 

link jest do pliku zewnetrznego i poczatkowo byl to zupenie inny model. witjah podmienil go na serwerze i dlatego teraz jest cos zupelnie innego, nowego;) dowiedzialem sie o tym dopiero teraz;)

 

takze jest szansa na wiecej ;)

Napisano
  • Autor

heh

Tia, Reanimator wygrzebał mój stary post zlinkowany z plikiem /test.jpg z mojego serwera, takze ta strona, mimo ze dawno nieaktualna wygląda co jakiś czas zupełnie inaczej :-), ale skoro została zaatakowana w obecnej formie to utrzyjmy nosa tej pracy

jutro do lepszego odbioru załącze screeny wire

 

pozdr

Edytowane przez witjah

Napisano

swietny model. mam tylko pare uwag :) Generalnie skaveni to nie ludzie, więc nie stosują się do nich te same proporcje co do ludzi. Musi miec niżej glowę, taki "quasimodo" z garbem, szyja rozchodzi sie na ramiona. najlepiej modelowac nogi juz mając ogo, pamiętaj że to dzięki ogonowi one mogą chodzić na 2 nogach, co też robią nie tak czesto jak ludzie. jesli idzie o lapska to sa najtrudniejsze, mozna je zrobic na kilka sposobow, zreszta w samym warhamerze sa roznie robione, dobrze jest miec szczura w domu, albo na zdjeciach i sie wzorowac na nim. Klata moze byc, ale za chuda jak dla mnie osobiscie. A pysk swietny, jedyne co bym poprawil to uszy bo takie mysie strasznie. Możesz anatomię szurów sobie obczaic na przykladzie MOLE Rata

 

http://www.gelbetasse.de/wp-content/uploads/2006/11/nacktmull.jpg

 

pozdro.

Napisano
  • Autor
a jak to wygląda z włączonym subd?

 

z założenia to low poly, nie bedzie subdiv :P

Napisano

jak dla mnie bomba :) zrobilbym dluzsze cialo i ogon. Bedzie swietny model, zazdroszcze umiejetnosci

Napisano

Będziesz robił do tego normalki jakieś ?

Fajnie wygląda ;)

Napisano
  • Autor

nowa paczka zdjęć: siateczka , wersja z cieniami i subd dla pana wuu, ale zapewniam ze nie bede tego freezowac w taki sposob

aha, no i normalki beda for sure

pozdr

 

34up7.jpg

 

 

backwt2.jpg

 

 

frontpt8.jpg

 

 

 

 

 

subdvr2.jpg

 

skavnk4.jpg

Edytowane przez witjah

Napisano

Jak na low poly to powinienes popracowac nad gestoscia siatki. W wielu miejscach jest absurdalnie duzo podzialow. Ale to dziwny watek wiec kto wie o co chodzi? ;)

 

A od strony koncepcyjnej to nie podobaja mi sie nogi ktore sa w tej chwili zakonczone rozszczepionym kopytem a nie szczurza lapa. Ale nie znam sie na skavenach, moze tak wlasnie maja.

Napisano
  • Autor

troche prawdy w tym co rzeczesz LukiLuki, poprawie siei wrzuce udpate asap

Wuu w tym momencie 6666 polygonow :D

 

pozdr

Napisano
  • Autor

cześć

 

troszkę minęło czasu od mojego ostatniego postu,

generalnie sprawa wygląda tak ze po dłuższym(a nawet jeszcze dłuższym) zastanowieniu mój skaven kompletnie przestał mi się podobać. Toteż poczyniłem pare kosmetycznych zmian, hmm właściwie to przemodelowałem go własciwie od początku, ale mniejsza o to, poniżej zamieszczam garstke screenów z bieżacej wersji,

 

dajcie znac jak wam teraz podchodzi

dzięki

/wtah

 

89753390hr6.jpg

 

 

66192383ak8.jpg

 

 

59126380yf7.jpg

Napisano

Wygląda fajnie. Z uwag: wydaje mi się, że ma trochę nienaturalnie wygięte piszczele. Trochę niewygodnie się ogląda model, bo gdzie-niegdzie pojawiają się hard edge'e, które - mam wrażenie - nie są potrzebne. Poza tym jest cool.

Napisano

Wituś, chlopie, koncz te postac, ilez mozna meczyc! ;)

 

Jezeli o mnie chodzi, to poprzednia wersja bardziej... Moze kwestia renderu, moze postawy, nie wiem.

Napisano
  • Autor
Wituś, chlopie, koncz te postac, ilez mozna meczyc! ;)

 

DO SKUTKU !!!!! : )

 

 

praca wre, chociaz z przerwami

 

podsyłam render kolejnej wersji, jednocześnie prosząc o komentarz do

 

 

 

skawinskits7.jpg

w1280.png

 

 

pozdr

Napisano
  • Autor

hmmm, az takie beznadziejne ? hmm nie rozumiem czemu nikt nie chciał tego skomentować...

no cóż, nie zrażam się i dłubie dalej.....

123ob6.th.jpg

 

dajcie znać, co sądzicie, baaaaaaaaaardzoooo prrroooooszę..bez waszej opinii gonie za własnym ogonem...

 

pozdr

Napisano

To może ja skomentuje chociaż zajmuje się 3D od ok. 3miesięcy ;)

 

Rzuciły mi się w oczy zęby ;) Mają zbyt ostre krawędzie (jakby prostokątne [te dwa pierwsze zęby]). To tyle chyba. Innych błędów (ja) nie widzę może dlatego, że jestem początkujący.

 

Pozdrawiam

Vega

Napisano

Przez te jednoczęściowe nagolenniki ciężko byłoby mu biegać, poza tym very cool , jedziesz dalej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności