Skocz do zawartości

postac 3d: glowa


witjah

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 27
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

hehe, zobaczymy, zobaczymy ;)

 

link jest do pliku zewnetrznego i poczatkowo byl to zupenie inny model. witjah podmienil go na serwerze i dlatego teraz jest cos zupelnie innego, nowego;) dowiedzialem sie o tym dopiero teraz;)

 

takze jest szansa na wiecej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh

Tia, Reanimator wygrzebał mój stary post zlinkowany z plikiem /test.jpg z mojego serwera, takze ta strona, mimo ze dawno nieaktualna wygląda co jakiś czas zupełnie inaczej :-), ale skoro została zaatakowana w obecnej formie to utrzyjmy nosa tej pracy

jutro do lepszego odbioru załącze screeny wire

 

pozdr

Edytowane przez witjah
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swietny model. mam tylko pare uwag :) Generalnie skaveni to nie ludzie, więc nie stosują się do nich te same proporcje co do ludzi. Musi miec niżej glowę, taki "quasimodo" z garbem, szyja rozchodzi sie na ramiona. najlepiej modelowac nogi juz mając ogo, pamiętaj że to dzięki ogonowi one mogą chodzić na 2 nogach, co też robią nie tak czesto jak ludzie. jesli idzie o lapska to sa najtrudniejsze, mozna je zrobic na kilka sposobow, zreszta w samym warhamerze sa roznie robione, dobrze jest miec szczura w domu, albo na zdjeciach i sie wzorowac na nim. Klata moze byc, ale za chuda jak dla mnie osobiscie. A pysk swietny, jedyne co bym poprawil to uszy bo takie mysie strasznie. Możesz anatomię szurów sobie obczaic na przykladzie MOLE Rata

 

http://www.gelbetasse.de/wp-content/uploads/2006/11/nacktmull.jpg

 

pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nowa paczka zdjęć: siateczka , wersja z cieniami i subd dla pana wuu, ale zapewniam ze nie bede tego freezowac w taki sposob

aha, no i normalki beda for sure

pozdr

 

34up7.jpg

 

 

backwt2.jpg

 

 

frontpt8.jpg

 

 

 

 

 

subdvr2.jpg

 

skavnk4.jpg

Edytowane przez witjah
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na low poly to powinienes popracowac nad gestoscia siatki. W wielu miejscach jest absurdalnie duzo podzialow. Ale to dziwny watek wiec kto wie o co chodzi? ;)

 

A od strony koncepcyjnej to nie podobaja mi sie nogi ktore sa w tej chwili zakonczone rozszczepionym kopytem a nie szczurza lapa. Ale nie znam sie na skavenach, moze tak wlasnie maja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć

 

troszkę minęło czasu od mojego ostatniego postu,

generalnie sprawa wygląda tak ze po dłuższym(a nawet jeszcze dłuższym) zastanowieniu mój skaven kompletnie przestał mi się podobać. Toteż poczyniłem pare kosmetycznych zmian, hmm właściwie to przemodelowałem go własciwie od początku, ale mniejsza o to, poniżej zamieszczam garstke screenów z bieżacej wersji,

 

dajcie znac jak wam teraz podchodzi

dzięki

/wtah

 

89753390hr6.jpg

 

 

66192383ak8.jpg

 

 

59126380yf7.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm, az takie beznadziejne ? hmm nie rozumiem czemu nikt nie chciał tego skomentować...

no cóż, nie zrażam się i dłubie dalej.....

123ob6.th.jpg

 

dajcie znać, co sądzicie, baaaaaaaaaardzoooo prrroooooszę..bez waszej opinii gonie za własnym ogonem...

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może ja skomentuje chociaż zajmuje się 3D od ok. 3miesięcy ;)

 

Rzuciły mi się w oczy zęby ;) Mają zbyt ostre krawędzie (jakby prostokątne [te dwa pierwsze zęby]). To tyle chyba. Innych błędów (ja) nie widzę może dlatego, że jestem początkujący.

 

Pozdrawiam

Vega

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności