Napisano 6 Listopad 200519 l skaven ot. szczuroczłowiek komantarze mile widziane i wire Edytowane 21 Lipiec 200816 l przez witjah
Napisano 6 Listopad 200519 l górna warga nieteges.. i ucho do poprawy... zbyt prosto ułozone... ale ogólnie całkiem całkiem mimo iz anatomia nei jest moją działką
Napisano 6 Listopad 200519 l Fajnie wyszło ale brak AA, troche ucho mu za bardzo odstaje, kark jakiś wklęsły a nie wygląda na chudzielca. Chyba to wszystko :) Pozdro
Napisano 19 Lipiec 200816 l FFS, jak taki fajny model przeszedl bez echa!? Wykopuje trupa z pelna swiatomoscia!!!! :P
Napisano 19 Lipiec 200816 l no dobra modelik jest ładny ale warto byłoby go obejrzeć z drutami no i z włączonym subd, tak? Sądząc jednak z daty to chyba nie zobaczymy? więc jaki sens go bumpować?
Napisano 19 Lipiec 200816 l hehe, zobaczymy, zobaczymy ;) link jest do pliku zewnetrznego i poczatkowo byl to zupenie inny model. witjah podmienil go na serwerze i dlatego teraz jest cos zupelnie innego, nowego;) dowiedzialem sie o tym dopiero teraz;) takze jest szansa na wiecej ;)
Napisano 19 Lipiec 200816 l Autor heh Tia, Reanimator wygrzebał mój stary post zlinkowany z plikiem /test.jpg z mojego serwera, takze ta strona, mimo ze dawno nieaktualna wygląda co jakiś czas zupełnie inaczej :-), ale skoro została zaatakowana w obecnej formie to utrzyjmy nosa tej pracy jutro do lepszego odbioru załącze screeny wire pozdr Edytowane 20 Lipiec 200816 l przez witjah
Napisano 21 Lipiec 200816 l swietny model. mam tylko pare uwag :) Generalnie skaveni to nie ludzie, więc nie stosują się do nich te same proporcje co do ludzi. Musi miec niżej glowę, taki "quasimodo" z garbem, szyja rozchodzi sie na ramiona. najlepiej modelowac nogi juz mając ogo, pamiętaj że to dzięki ogonowi one mogą chodzić na 2 nogach, co też robią nie tak czesto jak ludzie. jesli idzie o lapska to sa najtrudniejsze, mozna je zrobic na kilka sposobow, zreszta w samym warhamerze sa roznie robione, dobrze jest miec szczura w domu, albo na zdjeciach i sie wzorowac na nim. Klata moze byc, ale za chuda jak dla mnie osobiscie. A pysk swietny, jedyne co bym poprawil to uszy bo takie mysie strasznie. Możesz anatomię szurów sobie obczaic na przykladzie MOLE Rata http://www.gelbetasse.de/wp-content/uploads/2006/11/nacktmull.jpg pozdro.
Napisano 22 Lipiec 200816 l Autor a jak to wygląda z włączonym subd? z założenia to low poly, nie bedzie subdiv :P
Napisano 22 Lipiec 200816 l jak dla mnie bomba :) zrobilbym dluzsze cialo i ogon. Bedzie swietny model, zazdroszcze umiejetnosci
Napisano 24 Lipiec 200816 l Autor nowa paczka zdjęć: siateczka , wersja z cieniami i subd dla pana wuu, ale zapewniam ze nie bede tego freezowac w taki sposob aha, no i normalki beda for sure pozdr Edytowane 24 Lipiec 200816 l przez witjah
Napisano 24 Lipiec 200816 l Jak na low poly to powinienes popracowac nad gestoscia siatki. W wielu miejscach jest absurdalnie duzo podzialow. Ale to dziwny watek wiec kto wie o co chodzi? ;) A od strony koncepcyjnej to nie podobaja mi sie nogi ktore sa w tej chwili zakonczone rozszczepionym kopytem a nie szczurza lapa. Ale nie znam sie na skavenach, moze tak wlasnie maja.
Napisano 25 Lipiec 200816 l Autor troche prawdy w tym co rzeczesz LukiLuki, poprawie siei wrzuce udpate asap Wuu w tym momencie 6666 polygonow :D pozdr
Napisano 18 Sierpień 200816 l Autor cześć troszkę minęło czasu od mojego ostatniego postu, generalnie sprawa wygląda tak ze po dłuższym(a nawet jeszcze dłuższym) zastanowieniu mój skaven kompletnie przestał mi się podobać. Toteż poczyniłem pare kosmetycznych zmian, hmm właściwie to przemodelowałem go własciwie od początku, ale mniejsza o to, poniżej zamieszczam garstke screenów z bieżacej wersji, dajcie znac jak wam teraz podchodzi dzięki /wtah
Napisano 19 Sierpień 200816 l Wygląda fajnie. Z uwag: wydaje mi się, że ma trochę nienaturalnie wygięte piszczele. Trochę niewygodnie się ogląda model, bo gdzie-niegdzie pojawiają się hard edge'e, które - mam wrażenie - nie są potrzebne. Poza tym jest cool.
Napisano 19 Sierpień 200816 l Wituś, chlopie, koncz te postac, ilez mozna meczyc! ;) Jezeli o mnie chodzi, to poprzednia wersja bardziej... Moze kwestia renderu, moze postawy, nie wiem.
Napisano 10 Wrzesień 200816 l Autor Wituś, chlopie, koncz te postac, ilez mozna meczyc! ;) DO SKUTKU !!!!! : ) praca wre, chociaz z przerwami podsyłam render kolejnej wersji, jednocześnie prosząc o komentarz do pozdr
Napisano 17 Wrzesień 200816 l Autor hmmm, az takie beznadziejne ? hmm nie rozumiem czemu nikt nie chciał tego skomentować... no cóż, nie zrażam się i dłubie dalej..... dajcie znać, co sądzicie, baaaaaaaaaardzoooo prrroooooszę..bez waszej opinii gonie za własnym ogonem... pozdr
Napisano 17 Wrzesień 200816 l To może ja skomentuje chociaż zajmuje się 3D od ok. 3miesięcy ;) Rzuciły mi się w oczy zęby ;) Mają zbyt ostre krawędzie (jakby prostokątne [te dwa pierwsze zęby]). To tyle chyba. Innych błędów (ja) nie widzę może dlatego, że jestem początkujący. Pozdrawiam Vega
Napisano 17 Wrzesień 200816 l Przez te jednoczęściowe nagolenniki ciężko byłoby mu biegać, poza tym very cool , jedziesz dalej
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto