Napisano 7 Listopad 200519 l WIP-y z bitwy o zwierzętach prehistorycznych poszły się... a że nie zdążyłem skończyć wtedy- kończę teraz. Stworzonko między hipopotamem a tapirem (tak naprawdę rodzaj słonia), rekonstrukcja książkowa w załączniku
Napisano 7 Listopad 200519 l Autor Nie będę potrzebował wiele więcej niż sam łeb (zresztą już wymodelowany)- ujęcie ma być w stylu "pasący się hipopotam" fotek z NG czy innych przyrodniczych pism . Słońce, woda, wielki łeb z jakimś zielskiem sterczącym z pyska i tyle. Nie ma chyba sensu wklejać poprzednich etapów więc od razu daję to co mam w tej chwili.
Napisano 7 Listopad 200519 l Trzeba przyznać, że podobne, ale chyba to "zejście" za końcem łba u dołu powinno być troche bardziej uwidocznione. Ogólnie fajnie, że znowu wracasz do tego pomysłu ;)
Napisano 7 Listopad 200519 l Niestety nie miałem okazji oglądać owych postępów, gdyż wtedy jeszcze nie zaglądałem w dział bitwy a tuszę, że było to dość dawno. Fakt faktem, że to co pokazałeś teraz to bardzo czysty i adekwatny do rysunku modeling. Chciałbym jednak zobaczyć jak wygląda wygładzona wersja, bo teraz to muszę swą mózgownicę wysilać (o ile taki twór w głowie mej występuje ;) ) Rany, ale mi się napisało... :D Pozdrawiam!
Napisano 7 Listopad 200519 l RK lepiej pakuj manatki i wyjezdzaj z kraju bo jak wpadnie tu leru to bedzie pisal '' tzle czasu na forum a tematu nie umie nazwac'' (cos w tym stylu) a modelik bardzo fajnz good start ile narazie to robilesż pozdro
Napisano 7 Listopad 200519 l Autor Protestuję ! No ci moderatorzy na forum to już przeginają ! Wymagać sensownych tytułów ? Phi ! Ałaj ! AAAA... żartowałem ! żartowałem ! AAAAA ! nie w twarz ! nie w twarz ! bo kumple będą się na podwórku śmiać ! nie gofrownicą ! AAAAAA No była to bodaj... 5 bitwa w historii forum ? Nie pamiętam, wiem że wygrały śliczne tygrysy szablastozębnę. Nie wiem kto- ktoś mi mówił że całe jej archiwa poszły się p...ć a tak się wysilałem- zrobiłem nawet animowanego gifa z fazami modelowania od plane do wysmoothowanego modelu i co ? I mam nauczkę żeby nigdy więcej się za bardzo nie przykładać bo zaszkodzi. Nie skończyłem wtedy a model leży i się kurzy Z wygładzeniem model wygląda tak- od razu widać że jeszcze nie pora żeby go gładzić. Z-brusha nie mam więc jestem skazany na Mayę i malowanie displace z palca.
Napisano 7 Listopad 200519 l Nie skończyłem wtedy a model leży i się kurzy Fajnie, że masz kurz w kompie :D Co do modelu to popraw te policzki, bo troche kiepawo wyglądają, a i w nosie to są dziurki do nosa, czy jak [lol?] W każdym razie życzę powodzenia i pozdrawiam.
Napisano 13 Listopad 200519 l Kurde bele, bedzie coś. To zwierze w takie łuski bedzie czy to zmarszczki powstaja? Nie no wypas, choc pewnie sobie jeszcze poczekam to ciekawia mnie teksturki. Powodzenia
Napisano 13 Listopad 200519 l hehe jak mniemam modeling w maya bo kolą mnie troche te trojkaty wszedzie na siatce az dziwne ze tak ladnie sie wygladza:D ale coz liczy sie efekt tak trzymaj:) (uwielbiam takie klimaty:) )
Napisano 13 Listopad 200519 l Autor Dzięki za dobre słowa. Kolejna wersja bump mapy. Wszystko z lenistwa- modelować tych guzków i fałdek nie chciałoby mi się za chińskiego boga
Napisano 14 Listopad 200519 l Drugi bump lepszy od pierwszego. Fajnie fajnie... Wymiatasz jednym słowem. Czekam na textruki, pozdro. ;)
Napisano 15 Listopad 200519 l Autor Początki tekstury i materiału. Bump mapa ma dodaną fakturkę żeby złamać miejscami te płaskie powierzchnie. Ucho się jeszcze wymiędoli, przyjdzie na nie czas ;). W kolejności czekają mapy wybłyszczeń i materiał na zmoczone części pyska.
Napisano 15 Listopad 200519 l Autor Pierwsze wybłyszczenia- trzeba zacząć to zgrywać ze sobą bo potem może być kiepsko... no i koniec końców muszę dokończyć szyję chociaż w renderze raczej nie będzie jej widać
Napisano 15 Listopad 200519 l Nie no to jego "martwe spojrzenie" Jest milo...uzyłes tam jakies "normal maping"?? czy jak to sie tam zwie...
Napisano 15 Listopad 200519 l Autor Spojrzenie pewnie jeszcze się zmieni- koniec końców to nawet nie 1/3 pracy. Póki co skleiłem postępy w gifa- zawsze bawiło mnie jak zmienia się model. Nie, nie używałem normal mapy- to zwykły, chamski bump. Oprócz niego kolor i mapa wybłyszczeń jak do tej pory. http://www.rkgalery.republika.pl/01.gif
Napisano 15 Listopad 200519 l Oj nie nie! Mnie sie rozchodzi ze to spojrzenie wlasnie przez to ze jest "martwe" jest w porzadku, moze i troche wiecej szklistosci by sie zdalo...no wiem ze mogloby nie pasowac do calosci ale samo w sobie byloby ok (w sensie mi sie podobja takie "spojrzenia")
Napisano 15 Listopad 200519 l chyba przesadziłeś z odblaskiem wygląda jakby go ktoś ołowiem polakierował.
Napisano 16 Listopad 200519 l witam RK widze ze robisz zwierza, troche mam wrarzenie jakby byl tredowaty, moze przez to ze za bardzo baunsuja te wybrzuszenia(tylko w trybie shaded),pozatym cool. uzywasz Most Advanced Yet Akcessable(czy jakos tak, w skrucie Maya)? zycze powodzenia ps.gratuluje wygranej Bitwie3d
Napisano 1 Styczeń 200619 l Fajne...... ale poki co coś jest nie tak z ta teksturą.... miejscami za jasna.....no i chyba zbytnio odbiegasz z tą fakturą od rekonstrukcji książkowej........
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto