Adrianboss Napisano 11 Listopad 2005 Napisano 11 Listopad 2005 Jestem w trakcie swojego pierwszego projektu o nazwie wieża wartownicza ale nie wiem co zrobic żeby cylinder lub tuba zmieniła kierunek prosze pomóźcie. Zamieszcaam jeszcze zdjęcie z rułą która jest już obrócona żeby ułatwić wam o jaki problem mi chodzi
SUPER_OkO Napisano 11 Listopad 2005 Napisano 11 Listopad 2005 Kompletnie nie kapuje w czym jest rzecz, a obrazek nic nie mowi
_michal Napisano 11 Listopad 2005 Napisano 11 Listopad 2005 rozumiem że ta rura ma zakręcić w pewnym momencie? Najlepiej zrobić odpowiednio spline, potem zrobić go renderable z odpowiednim promieniem i ilością podziałów. W razie potrzeby można go przekonwertować do mesha. AFAIK, nawet mapowanie samo się zrobi, tylko je potem trzeba podtuningować :)
Adrianboss Napisano 11 Listopad 2005 Autor Napisano 11 Listopad 2005 Tak chodzi o to żeby ruła zakręciła nie ma prostrzego sposobu empeck?
_michal Napisano 11 Listopad 2005 Napisano 11 Listopad 2005 ? Przecież to jest prosty sposób Poza tym możesz odłączyć kawałek detaczem, i wygiąć go bendem :) Albo go wygiąć bez odłączania, też się chyba da.
Vorek Napisano 11 Listopad 2005 Napisano 11 Listopad 2005 można ewentualnie loftem splina potraktować, łatwiej zrobisz wtedy rurę o niestandardowym przekroju. Pozdrawiam
Adrianboss Napisano 11 Listopad 2005 Autor Napisano 11 Listopad 2005 dzieki empick problem został rozwiązany sposobem spline
aspenboy Napisano 11 Listopad 2005 Napisano 11 Listopad 2005 można jeszcze rurę przekonwertować na editable poly, zaznaczyć ostatni polygon i wybrać hinge from edge, wystarczy wtedy jeszcze wybrać kąt i liczbę segmentów, oraz oczywiście odpowiednią krawędź :) EDIT: ale żeśmy się zgrali w czasie :D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się