mr_marchew Napisano 12 Listopad 2005 Napisano 12 Listopad 2005 Witam wszystkich na forum. To mój debiut. Po długich wachaniach w końcu postanowiłem się czymś publicznie pochwalić. Praca może niezbyt skomplikowana, ale wydaje mi się interesująca. Zlew zrobiony na zamówienie, dlatego nie ma łazienki tylko "równina z płytek" Max 7 + mental ray [ATTACH]26057[/ATTACH]
Kuciel Napisano 12 Listopad 2005 Napisano 12 Listopad 2005 Witam na forum i komentuje: Całkiem ladnie :D a tak powarznie to mogl bys dorobic cos w tle chociazby sciane, wygladalo by wtedy o wiele lepiej :)
maras Napisano 12 Listopad 2005 Napisano 12 Listopad 2005 a mnie ta kaczka zastanawia... może by ją tak lekko podtopić;) Ładne materiały, może woda za szara.
tweety Napisano 12 Listopad 2005 Napisano 12 Listopad 2005 ładnie to wygląda. mógłbyś napisać coś więcej o materiałach? na zlewie to chyba DGS? Pozdrawiam [ciach] w sumie to niezbyt udane połączenie HDRI building_probe + łazienka. imo za mocne odbicia w tym chromie są. może dodaj trochę bluru na powierzchnię baterii? pzdr
piotrek Napisano 12 Listopad 2005 Napisano 12 Listopad 2005 Shadrek zlewu wspaniały, kaczki trochę mniej :) ale woda okropnie brudna...
mr_marchew Napisano 12 Listopad 2005 Autor Napisano 12 Listopad 2005 Dzięki za pozytywne opinie. Kuciel: w tle miały być kafelki po horyzont... bo to grafika na zamówienie. maras: kaczka podtopiona jak trzeba, ale przez załamanie światła na powierzchni wody nie widać jej zanurzonej części. tweety: DGS? to jakiś kompleksowy shader o ile kojarze? Szczerze mówiąc nie wiem, byc może :) Na zlewie jest standardowy architectural material z maxa tyle że minimalnie podkręcony. mintrill: no z kaczką chyba racja. A z wodą tyle się męczyłem (a przy okazji nauczyłem ;)) że już nie miałem czasu poprawić tego lekkiego zamulenia. Nie wszędzie w końcu musi być woda-kryształ w zlewie :)
maras Napisano 12 Listopad 2005 Napisano 12 Listopad 2005 Co do podtapiania kaczki to mi o co innego chodziło (nie moge powiedzieć wprost bo 3 lata dostanę). Poważnie to jest dobrze i nie mam zastrzeżeń. pozdrawiam!
Master Kiełbaster Napisano 13 Listopad 2005 Napisano 13 Listopad 2005 fejs kresz przy dziurze pod kranem. poza tym umywalka powinna być przywieszona do ściany a nie lewitować nad kafelkami
mr_marchew Napisano 13 Listopad 2005 Autor Napisano 13 Listopad 2005 tweety: nie ważne co rzeczywiście jest na hdri, ważne jak wygląda po użyciu w scenie. Przeciętny widz który nie widział building probe nie zauważy nic dziwnego. A nie zawsze jest czas zeby robić odpowiednie mapy samemu. A co do baterii - gdybym miał poprawiać to, jak mówisz blur, plus troszke jaśniejsza całość. AGmakonts: dzięki. maras: to może zrobie martwą nature z kaczą? :) Master Kiełbaster: brawo za spostrzegawczość, nie zauważyłem tego wcześniej :) umywalka nie lewituje tylko stoi na "nodze" która ukrywa rury, nie wiem jak to się nazywa. Ściany - nie, bo powtarzam, to było na zamówienie i tak miało być.
Shogun 3D Napisano 13 Listopad 2005 Napisano 13 Listopad 2005 Ja wolę żywą naturę z martwą kaczką... A co do zlewu, to my na forum nie zamawialismy podlogi po horyzont, tylko dobrą pracę, a dobrej pracy brakuje sciany w pionie.
mr_marchew Napisano 21 Listopad 2005 Autor Napisano 21 Listopad 2005 Odwieczny dylemat: robić dobrze, czy tak żeby klient był zadowolony ;) Ale ten zlew to nic. Najciekawsze jazdy były z plakatami wyborczymy dla samoobrony ;) Wstyd się pod tym było podpisywać ;) No ale do niektórych nie dociera, że mają "specyficzny" gust. A co do ściany za zlewem - niech będzie, było by lepiej :)
polka dot Napisano 21 Listopad 2005 Napisano 21 Listopad 2005 ale to była wizualizacja zlewu? czy kranu? bo jak zlewu to go troche nie widać.. chyba ze wogole co innego to przepraszam :)
Pawelkos Napisano 21 Listopad 2005 Napisano 21 Listopad 2005 mi sie podoba material zlewu i kranu choc uwazam ze kran sie za mocno swieci. reszta materialow slaba szczegolnie woda. Sama praca i ta cala kompozycja tez mi sie nie podoba, a to co zrozumialem z tego co napisales to zlew byl na zamowienie a nie ta cala kompozycja wiec tlumaczenie ze tak chcial zleceniodawca to do mnie nie trafia chyba ze cos zle zrozumialem
mr_marchew Napisano 21 Listopad 2005 Autor Napisano 21 Listopad 2005 Dla wyjaśnienia: Facet sprzedaje zlewy, sedesy, kafelki itp. Zamówienie było na "jakiś zlew" - nie dostałam żadnych mat. referencyjnych (za dobrze bym miał). Zlew miał stać na kafelkach które zlewały by się w oddali w jednolity kolor. I tyle. Dziękuję wszystkim komentującym.
tweety Napisano 21 Listopad 2005 Napisano 21 Listopad 2005 Pawelkos: bardzo często klient uważa grafika za taki "ołóweczek" czo tylko ma naskrobać jego "piękną" wizję projektu. właśnie dlatego często można zobaczyć ulotki czy broszuru z koszmarnymi fontami, kolorystyką i nieciekawą grafiką. niestety klient płaci i to on ma zaklepać czy dany projekt przejdzie czy trafia spowrotem na warsztat.
DIDI Napisano 21 Listopad 2005 Napisano 21 Listopad 2005 jak uzyskac taki efekt polysku na armaturze??
mr_marchew Napisano 21 Listopad 2005 Autor Napisano 21 Listopad 2005 tweety, święta prawda. Czasem wstyd się przyznać co się zrobiło pod naciskiem klienta. No ale to taki zawód, jak pań lekkich obyczajów ;) trzeba spełniać zachcianki klientów za pieniądze ;) DIDI: tu na zlewie jest architectural material z Maxa lekko zmieniony, nie pamiętam już co było zmieniane, ale spokojnie możesz go użyć bez modyfikacji. Jeśli zaś chodzi Ci o odbicia, to użyj mapy HDRI jako mapy środowiskowej.
Rekomendowane odpowiedzi