Skocz do zawartości

Obiekt 3D: zlew


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich na forum. To mój debiut. Po długich wachaniach w końcu postanowiłem się czymś publicznie pochwalić. Praca może niezbyt skomplikowana, ale wydaje mi się interesująca. Zlew zrobiony na zamówienie, dlatego nie ma łazienki tylko "równina z płytek" Max 7 + mental ray

 

[ATTACH]26057[/ATTACH]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 17
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ładnie to wygląda. mógłbyś napisać coś więcej o materiałach? na zlewie to chyba DGS?

 

Pozdrawiam

 

[ciach]

w sumie to niezbyt udane połączenie HDRI building_probe + łazienka. imo za mocne odbicia w tym chromie są. może dodaj trochę bluru na powierzchnię baterii?

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pozytywne opinie.

Kuciel: w tle miały być kafelki po horyzont... bo to grafika na zamówienie.

maras: kaczka podtopiona jak trzeba, ale przez załamanie światła na powierzchni wody nie widać jej zanurzonej części.

tweety: DGS? to jakiś kompleksowy shader o ile kojarze? Szczerze mówiąc nie wiem, byc może :) Na zlewie jest standardowy architectural material z maxa tyle że minimalnie podkręcony.

mintrill: no z kaczką chyba racja. A z wodą tyle się męczyłem (a przy okazji nauczyłem ;)) że już nie miałem czasu poprawić tego lekkiego zamulenia. Nie wszędzie w końcu musi być woda-kryształ w zlewie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tweety: nie ważne co rzeczywiście jest na hdri, ważne jak wygląda po użyciu w scenie. Przeciętny widz który nie widział building probe nie zauważy nic dziwnego. A nie zawsze jest czas zeby robić odpowiednie mapy samemu. A co do baterii - gdybym miał poprawiać to, jak mówisz blur, plus troszke jaśniejsza całość.

AGmakonts: dzięki.

maras: to może zrobie martwą nature z kaczą? :)

Master Kiełbaster: brawo za spostrzegawczość, nie zauważyłem tego wcześniej :) umywalka nie lewituje tylko stoi na "nodze" która ukrywa rury, nie wiem jak to się nazywa. Ściany - nie, bo powtarzam, to było na zamówienie i tak miało być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odwieczny dylemat: robić dobrze, czy tak żeby klient był zadowolony ;) Ale ten zlew to nic. Najciekawsze jazdy były z plakatami wyborczymy dla samoobrony ;) Wstyd się pod tym było podpisywać ;) No ale do niektórych nie dociera, że mają "specyficzny" gust.

A co do ściany za zlewem - niech będzie, było by lepiej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi sie podoba material zlewu i kranu choc uwazam ze kran sie za mocno swieci. reszta materialow slaba szczegolnie woda. Sama praca i ta cala kompozycja tez mi sie nie podoba, a to co zrozumialem z tego co napisales to zlew byl na zamowienie a nie ta cala kompozycja wiec tlumaczenie ze tak chcial zleceniodawca to do mnie nie trafia chyba ze cos zle zrozumialem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla wyjaśnienia: Facet sprzedaje zlewy, sedesy, kafelki itp. Zamówienie było na "jakiś zlew" - nie dostałam żadnych mat. referencyjnych (za dobrze bym miał). Zlew miał stać na kafelkach które zlewały by się w oddali w jednolity kolor. I tyle. Dziękuję wszystkim komentującym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pawelkos: bardzo często klient uważa grafika za taki "ołóweczek" czo tylko ma naskrobać jego "piękną" wizję projektu. właśnie dlatego często można zobaczyć ulotki czy broszuru z koszmarnymi fontami, kolorystyką i nieciekawą grafiką. niestety klient płaci i to on ma zaklepać czy dany projekt przejdzie czy trafia spowrotem na warsztat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tweety, święta prawda. Czasem wstyd się przyznać co się zrobiło pod naciskiem klienta. No ale to taki zawód, jak pań lekkich obyczajów ;) trzeba spełniać zachcianki klientów za pieniądze ;)

DIDI: tu na zlewie jest architectural material z Maxa lekko zmieniony, nie pamiętam już co było zmieniane, ale spokojnie możesz go użyć bez modyfikacji. Jeśli zaś chodzi Ci o odbicia, to użyj mapy HDRI jako mapy środowiskowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności