Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich na forum. To mój debiut. Po długich wachaniach w końcu postanowiłem się czymś publicznie pochwalić. Praca może niezbyt skomplikowana, ale wydaje mi się interesująca. Zlew zrobiony na zamówienie, dlatego nie ma łazienki tylko "równina z płytek" Max 7 + mental ray

 

[ATTACH]26057[/ATTACH]

  • Odpowiedzi 17
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

ładnie to wygląda. mógłbyś napisać coś więcej o materiałach? na zlewie to chyba DGS?

 

Pozdrawiam

 

[ciach]

w sumie to niezbyt udane połączenie HDRI building_probe + łazienka. imo za mocne odbicia w tym chromie są. może dodaj trochę bluru na powierzchnię baterii?

pzdr

Napisano

Dzięki za pozytywne opinie.

Kuciel: w tle miały być kafelki po horyzont... bo to grafika na zamówienie.

maras: kaczka podtopiona jak trzeba, ale przez załamanie światła na powierzchni wody nie widać jej zanurzonej części.

tweety: DGS? to jakiś kompleksowy shader o ile kojarze? Szczerze mówiąc nie wiem, byc może :) Na zlewie jest standardowy architectural material z maxa tyle że minimalnie podkręcony.

mintrill: no z kaczką chyba racja. A z wodą tyle się męczyłem (a przy okazji nauczyłem ;)) że już nie miałem czasu poprawić tego lekkiego zamulenia. Nie wszędzie w końcu musi być woda-kryształ w zlewie :)

Napisano

Co do podtapiania kaczki to mi o co innego chodziło (nie moge powiedzieć wprost bo 3 lata dostanę).

Poważnie to jest dobrze i nie mam zastrzeżeń.

pozdrawiam!

Napisano

tweety: nie ważne co rzeczywiście jest na hdri, ważne jak wygląda po użyciu w scenie. Przeciętny widz który nie widział building probe nie zauważy nic dziwnego. A nie zawsze jest czas zeby robić odpowiednie mapy samemu. A co do baterii - gdybym miał poprawiać to, jak mówisz blur, plus troszke jaśniejsza całość.

AGmakonts: dzięki.

maras: to może zrobie martwą nature z kaczą? :)

Master Kiełbaster: brawo za spostrzegawczość, nie zauważyłem tego wcześniej :) umywalka nie lewituje tylko stoi na "nodze" która ukrywa rury, nie wiem jak to się nazywa. Ściany - nie, bo powtarzam, to było na zamówienie i tak miało być.

Napisano

Ja wolę żywą naturę z martwą kaczką...

A co do zlewu, to my na forum nie zamawialismy podlogi po horyzont, tylko dobrą pracę, a dobrej pracy brakuje sciany w pionie.

Napisano

Odwieczny dylemat: robić dobrze, czy tak żeby klient był zadowolony ;) Ale ten zlew to nic. Najciekawsze jazdy były z plakatami wyborczymy dla samoobrony ;) Wstyd się pod tym było podpisywać ;) No ale do niektórych nie dociera, że mają "specyficzny" gust.

A co do ściany za zlewem - niech będzie, było by lepiej :)

Napisano

mi sie podoba material zlewu i kranu choc uwazam ze kran sie za mocno swieci. reszta materialow slaba szczegolnie woda. Sama praca i ta cala kompozycja tez mi sie nie podoba, a to co zrozumialem z tego co napisales to zlew byl na zamowienie a nie ta cala kompozycja wiec tlumaczenie ze tak chcial zleceniodawca to do mnie nie trafia chyba ze cos zle zrozumialem

Napisano

Dla wyjaśnienia: Facet sprzedaje zlewy, sedesy, kafelki itp. Zamówienie było na "jakiś zlew" - nie dostałam żadnych mat. referencyjnych (za dobrze bym miał). Zlew miał stać na kafelkach które zlewały by się w oddali w jednolity kolor. I tyle. Dziękuję wszystkim komentującym.

Napisano

Pawelkos: bardzo często klient uważa grafika za taki "ołóweczek" czo tylko ma naskrobać jego "piękną" wizję projektu. właśnie dlatego często można zobaczyć ulotki czy broszuru z koszmarnymi fontami, kolorystyką i nieciekawą grafiką. niestety klient płaci i to on ma zaklepać czy dany projekt przejdzie czy trafia spowrotem na warsztat.

Napisano

tweety, święta prawda. Czasem wstyd się przyznać co się zrobiło pod naciskiem klienta. No ale to taki zawód, jak pań lekkich obyczajów ;) trzeba spełniać zachcianki klientów za pieniądze ;)

DIDI: tu na zlewie jest architectural material z Maxa lekko zmieniony, nie pamiętam już co było zmieniane, ale spokojnie możesz go użyć bez modyfikacji. Jeśli zaś chodzi Ci o odbicia, to użyj mapy HDRI jako mapy środowiskowej.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności