pwq Napisano 13 Listopad 2005 Napisano 13 Listopad 2005 Zrobiłem to wczoraj w ok. 3 godz. (z tego połowa czasu na rendering...) Co mógłbym zrobić żeby przyspieszyć ten proces? Zależy on bardziej od procesora czy od karty graficznej?
piotrek Napisano 13 Listopad 2005 Napisano 13 Listopad 2005 OMG ale ciemno. W renderingu pierwsze skrzypce gra procek wraz z RAM'em. Napisz jaki renderer, to się pomyśli o optymalizacji czasu, albo lepiej daj screen z ustawieniami.
xeav Napisano 13 Listopad 2005 Napisano 13 Listopad 2005 a co za renderera używasz? 3h...ciemno jak w d.... :]
pwq Napisano 13 Listopad 2005 Autor Napisano 13 Listopad 2005 Tutaj był standardowy z maxa. O Mental Ray'u to nawet nie ma co marzyć na moim sprzęcie.
piotrek Napisano 13 Listopad 2005 Napisano 13 Listopad 2005 Poważnie scanline potrafi tak długo renderować? Chyba że używałeś advanced light... A ze sprzętem to nie przesadzaj - jeśli odpowiednio ustawisz parametry renderingu i świateł to komp powinien wytrzymać :]
JunioR Napisano 13 Listopad 2005 Napisano 13 Listopad 2005 ciemnoooooo, moze mógłbys rozjasnic to w jakims programiku? a tak po za tym to chyba ładny materiał figór.
Kuciel Napisano 13 Listopad 2005 Napisano 13 Listopad 2005 ale ciemno, podaj paramety sceny to cos poradzimy :/
Shogun 3D Napisano 13 Listopad 2005 Napisano 13 Listopad 2005 Ciemno. Jest kilka prostych klasycznych zasad oświetlania obiektów, warto, byś je poznał. Poszukaj takich haseł, jak światło kluczowe, wypełniające, tylne (tłowe) i ewentualnie górne.
Gedeon Napisano 14 Listopad 2005 Napisano 14 Listopad 2005 Mi się podoba ale tak jak wszyscy doczepię się do tła-za ciemne. Daj inny render (z innej strony).
Chalek Napisano 14 Listopad 2005 Napisano 14 Listopad 2005 Dobrze, ze ciemno w tm wypadku, jest klimacik, pracka jest ladna, choc bardzo prosta. Jak dla mnie kadr ciut za ciasny, ale ogolnie jest bardzo fajnie.
arcade Napisano 14 Listopad 2005 Napisano 14 Listopad 2005 Mi też się nawet podoba :) Chociaż nie znam się na renderingu - no ale jakby przynajmniej delikatna wiązka padała na ten pion, to by było lepiej. szybkość renderowania zależy tylko od procesora. Od karty graficznej zależy to co widzisz w Viewportach :] Najłatwiej przyśpieszysz renderując w niskiej bardzo rozdzielczości (miniaturki) aby przynajmniej rozeznać się mniej więcej jak światło działa. No ale pewnie tak właśnie robiłeś.
Chalek Napisano 14 Listopad 2005 Napisano 14 Listopad 2005 szybkość renderowania zależy tylko od procesora. Od karty graficznej zależy to co widzisz w Viewportach :] Nie tylko od procesora, ale jeszcze od ramu, zwykle mniej od dyskow, ale fakt, od karty graficznej nie zalezy (no, chyba, ze uzywasz Gelato...).
Shogun 3D Napisano 15 Listopad 2005 Napisano 15 Listopad 2005 Tak, RAMu zalezy dużo. Jak go "zuzyjesz", to komp zaczyna Ci wchodzic na pamięc wirtualna na dysku i wówczas predkośc jego pracy bedzie zalezała od predkosci dysku, która nie dorównuje czystej i szybkiej pracy RAMu.
arcade Napisano 15 Listopad 2005 Napisano 15 Listopad 2005 No.. to znaczy chciałem napisać że zależy przedewszystkim od procesora... ;) To chyba oczywiste... Myślicie że tego nie wiedziałem? ;) dzięki za sprostowanie :) pozdro
pwq Napisano 15 Listopad 2005 Autor Napisano 15 Listopad 2005 Dzięki za wszysktkie rady. Szczególnie te dot. światła.
mucia Napisano 15 Listopad 2005 Napisano 15 Listopad 2005 bardzo fajna praca ! oby tak dalej! :)POZDRO
deadparrot Napisano 15 Listopad 2005 Napisano 15 Listopad 2005 ten czas to pewnie dlatego ze uzywales kamerowego depth of field, cyli jedna klatke liczy ci standardowo 12razy. co do obrazka to podoba mi sie proba stwozenia klimatu swiatlem, cos by sei zeczywiscie przydalo w tle. no a pozatym to niewiele przedstawia ta scena, dwa pionki na pustej szachownicy.
david 3d Napisano 15 Listopad 2005 Napisano 15 Listopad 2005 Mi się tu pare rzeczy nie podoba: 1. Dziwnie to wygląda 2. Jakoś bardzo rozmazany ten pionek ( za bardzo) 3. Ten pionek wygląda jakby latał Może się czepiam, ale takie jest moje zdanie
Rekomendowane odpowiedzi