sloneczny_karuch Napisano 13 Listopad 2005 Share Napisano 13 Listopad 2005 Modeluje przy pomocy mirrora i nie wiem jak sie pozbyc tej wypukłości przez srodek ryła??? Nalozenie teksturki nic nie pomaga... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Salvator Napisano 13 Listopad 2005 Share Napisano 13 Listopad 2005 masz meshsmooth nad czy pod mirrorem ? jeśli pod to przesuń nad ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sloneczny_karuch Napisano 13 Listopad 2005 Autor Share Napisano 13 Listopad 2005 jest nad . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Salvator Napisano 13 Listopad 2005 Share Napisano 13 Listopad 2005 daj siatkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sloneczny_karuch Napisano 13 Listopad 2005 Autor Share Napisano 13 Listopad 2005 da sie jakos wyrenderowac z siatka?? czy tylko print screenem?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shogun 3D Napisano 13 Listopad 2005 Share Napisano 13 Listopad 2005 Zapewne masz jeszcze jakieś poligony pośrodku, nieco ponizej linii styku, i one tak działają. Ew. poszukaj podwójnych vertexów. Siatke mozesz wyrenderowac prtscr albo poprzez zaznaczenie w opcjach renderingu force wireframe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sloneczny_karuch Napisano 13 Listopad 2005 Autor Share Napisano 13 Listopad 2005 force wireframe pokazuje sama siatke bez ploligonow, no nie wazne. nic na siebie nie nachodzi i nie ma podwojnych vertexow.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shogun 3D Napisano 13 Listopad 2005 Share Napisano 13 Listopad 2005 Czy mi sie zdaje, czy ty masz tam lekkie wgłębienie na czole? Może to przez to... Spróbuj nałozyc szary materiał, bpo cos mi sie ta tekstura nie podoba... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GRiPi Napisano 13 Listopad 2005 Share Napisano 13 Listopad 2005 pewnie wertexy 2 polowek sie nie stykaja albo/i nie welduje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sloneczny_karuch Napisano 13 Listopad 2005 Autor Share Napisano 13 Listopad 2005 mowie Wam ze nic nie zachodzi i nic nie weldowalem cokolwiek to znaczy:P Zrobiłem tą twarz na wzór tutka który niegdyś znajdował sie na max3d. Tam też tak wyglądało na filmiku a na jpgu z texturką było cacy...tyle ze moje texturki cos tego nie zakrywają:/ nie wiem czy to wina textur czy modelingu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GRiPi Napisano 13 Listopad 2005 Share Napisano 13 Listopad 2005 chodzi o to iz aby ms dzialal poprawnie w tym wypadku te 2 polowki musza byc polaczone w 1 calosc, jesli beda zas nie polaczone ms bedzie dzialal na kazdej oddzielnie przez co bedziesz mial taka "linie". aby polaczyc te 2 polowki musisz albo zrobic mirror i recznie zweldowac wierzcholki, albo dac modyfikator symmetry i ustawic go aby sam zweldowal. logiczne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sloneczny_karuch Napisano 13 Listopad 2005 Autor Share Napisano 13 Listopad 2005 No i problem rozwiązany. Troche nie wiem jak ten weld je łączy bo wszystkie zaznaczylem na przekroju i mi ladne polaczyl(nie musialem kazdego odzielnie) dzieki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 13 Listopad 2005 Share Napisano 13 Listopad 2005 a nie dawniej jak wczoraj przy okazji artykułów z komputer świata wspominaliśmy o modelowaniu głowy i korzystaniu z mirrora, a po co jak jest symetry? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sloneczny_karuch Napisano 13 Listopad 2005 Autor Share Napisano 13 Listopad 2005 bo nie wspomniales o tym wczesniej :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
illy Napisano 13 Listopad 2005 Share Napisano 13 Listopad 2005 Troche nie wiem jak ten weld je łączy bo wszystkie zaznaczylem na przekroju i mi ladne polaczyl(nie musialem kazdego odzielnie) Weld treshold. Wartosc ktora okresla w jakim promieniu polacza sie wszystkie wierzcholki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
El Wieczor Napisano 14 Listopad 2005 Share Napisano 14 Listopad 2005 Użyj modyfikatora symmetry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi