Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 15
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zapewne masz jeszcze jakieś poligony pośrodku, nieco ponizej linii styku, i one tak działają. Ew. poszukaj podwójnych vertexów.

Siatke mozesz wyrenderowac prtscr albo poprzez zaznaczenie w opcjach renderingu force wireframe

Napisano

Czy mi sie zdaje, czy ty masz tam lekkie wgłębienie na czole? Może to przez to...

Spróbuj nałozyc szary materiał, bpo cos mi sie ta tekstura nie podoba...

Napisano
  • Autor

mowie Wam ze nic nie zachodzi i nic nie weldowalem cokolwiek to znaczy:P

Zrobiłem tą twarz na wzór tutka który niegdyś znajdował sie na max3d. Tam też tak wyglądało na filmiku a na jpgu z texturką było cacy...tyle ze moje texturki cos tego nie zakrywają:/ nie wiem czy to wina textur czy modelingu...

Napisano

chodzi o to iz aby ms dzialal poprawnie w tym wypadku te 2 polowki musza byc polaczone w 1 calosc, jesli beda zas nie polaczone ms bedzie dzialal na kazdej oddzielnie przez co bedziesz mial taka "linie". aby polaczyc te 2 polowki musisz albo zrobic mirror i recznie zweldowac wierzcholki, albo dac modyfikator symmetry i ustawic go aby sam zweldowal. logiczne?

Napisano
  • Autor

No i problem rozwiązany. Troche nie wiem jak ten weld je łączy bo wszystkie zaznaczylem na przekroju i mi ladne polaczyl(nie musialem kazdego odzielnie)

 

dzieki :)

Napisano

a nie dawniej jak wczoraj przy okazji artykułów z komputer świata wspominaliśmy o modelowaniu głowy i korzystaniu z mirrora, a po co jak jest symetry?

Napisano
Troche nie wiem jak ten weld je łączy bo wszystkie zaznaczylem na przekroju i mi ladne polaczyl(nie musialem kazdego odzielnie)

Weld treshold. Wartosc ktora okresla w jakim promieniu polacza sie wszystkie wierzcholki

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności