Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Zapewne masz jeszcze jakieś poligony pośrodku, nieco ponizej linii styku, i one tak działają. Ew. poszukaj podwójnych vertexów.

Siatke mozesz wyrenderowac prtscr albo poprzez zaznaczenie w opcjach renderingu force wireframe

Napisano

mowie Wam ze nic nie zachodzi i nic nie weldowalem cokolwiek to znaczy:P

Zrobiłem tą twarz na wzór tutka który niegdyś znajdował sie na max3d. Tam też tak wyglądało na filmiku a na jpgu z texturką było cacy...tyle ze moje texturki cos tego nie zakrywają:/ nie wiem czy to wina textur czy modelingu...

Napisano

chodzi o to iz aby ms dzialal poprawnie w tym wypadku te 2 polowki musza byc polaczone w 1 calosc, jesli beda zas nie polaczone ms bedzie dzialal na kazdej oddzielnie przez co bedziesz mial taka "linie". aby polaczyc te 2 polowki musisz albo zrobic mirror i recznie zweldowac wierzcholki, albo dac modyfikator symmetry i ustawic go aby sam zweldowal. logiczne?

Napisano

a nie dawniej jak wczoraj przy okazji artykułów z komputer świata wspominaliśmy o modelowaniu głowy i korzystaniu z mirrora, a po co jak jest symetry?

Napisano
Troche nie wiem jak ten weld je łączy bo wszystkie zaznaczylem na przekroju i mi ladne polaczyl(nie musialem kazdego odzielnie)

Weld treshold. Wartosc ktora okresla w jakim promieniu polacza sie wszystkie wierzcholki




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności