sloneczny_karuch Napisano 13 Listopad 2005 Napisano 13 Listopad 2005 Modeluje przy pomocy mirrora i nie wiem jak sie pozbyc tej wypukłości przez srodek ryła??? Nalozenie teksturki nic nie pomaga...
Salvator Napisano 13 Listopad 2005 Napisano 13 Listopad 2005 masz meshsmooth nad czy pod mirrorem ? jeśli pod to przesuń nad ;]
sloneczny_karuch Napisano 13 Listopad 2005 Autor Napisano 13 Listopad 2005 da sie jakos wyrenderowac z siatka?? czy tylko print screenem??
Shogun 3D Napisano 13 Listopad 2005 Napisano 13 Listopad 2005 Zapewne masz jeszcze jakieś poligony pośrodku, nieco ponizej linii styku, i one tak działają. Ew. poszukaj podwójnych vertexów. Siatke mozesz wyrenderowac prtscr albo poprzez zaznaczenie w opcjach renderingu force wireframe
sloneczny_karuch Napisano 13 Listopad 2005 Autor Napisano 13 Listopad 2005 force wireframe pokazuje sama siatke bez ploligonow, no nie wazne. nic na siebie nie nachodzi i nie ma podwojnych vertexow..
Shogun 3D Napisano 13 Listopad 2005 Napisano 13 Listopad 2005 Czy mi sie zdaje, czy ty masz tam lekkie wgłębienie na czole? Może to przez to... Spróbuj nałozyc szary materiał, bpo cos mi sie ta tekstura nie podoba...
GRiPi Napisano 13 Listopad 2005 Napisano 13 Listopad 2005 pewnie wertexy 2 polowek sie nie stykaja albo/i nie welduje.
sloneczny_karuch Napisano 13 Listopad 2005 Autor Napisano 13 Listopad 2005 mowie Wam ze nic nie zachodzi i nic nie weldowalem cokolwiek to znaczy:P Zrobiłem tą twarz na wzór tutka który niegdyś znajdował sie na max3d. Tam też tak wyglądało na filmiku a na jpgu z texturką było cacy...tyle ze moje texturki cos tego nie zakrywają:/ nie wiem czy to wina textur czy modelingu...
GRiPi Napisano 13 Listopad 2005 Napisano 13 Listopad 2005 chodzi o to iz aby ms dzialal poprawnie w tym wypadku te 2 polowki musza byc polaczone w 1 calosc, jesli beda zas nie polaczone ms bedzie dzialal na kazdej oddzielnie przez co bedziesz mial taka "linie". aby polaczyc te 2 polowki musisz albo zrobic mirror i recznie zweldowac wierzcholki, albo dac modyfikator symmetry i ustawic go aby sam zweldowal. logiczne?
sloneczny_karuch Napisano 13 Listopad 2005 Autor Napisano 13 Listopad 2005 No i problem rozwiązany. Troche nie wiem jak ten weld je łączy bo wszystkie zaznaczylem na przekroju i mi ladne polaczyl(nie musialem kazdego odzielnie) dzieki :)
Bacry Napisano 13 Listopad 2005 Napisano 13 Listopad 2005 a nie dawniej jak wczoraj przy okazji artykułów z komputer świata wspominaliśmy o modelowaniu głowy i korzystaniu z mirrora, a po co jak jest symetry?
sloneczny_karuch Napisano 13 Listopad 2005 Autor Napisano 13 Listopad 2005 bo nie wspomniales o tym wczesniej :)
illy Napisano 13 Listopad 2005 Napisano 13 Listopad 2005 Troche nie wiem jak ten weld je łączy bo wszystkie zaznaczylem na przekroju i mi ladne polaczyl(nie musialem kazdego odzielnie) Weld treshold. Wartosc ktora okresla w jakim promieniu polacza sie wszystkie wierzcholki
Rekomendowane odpowiedzi