beliar Napisano 20 Listopad 2005 Share Napisano 20 Listopad 2005 Jakie mą minimalne wymagania max w tworzeniu zawiłych pojazdów aby nie zarywał program ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 20 Listopad 2005 Share Napisano 20 Listopad 2005 http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/index?siteID=123112&id=5659453 Takie wymagania podaje autodesk ale oczywiscie do robienia samochodów nie potrzeba az takiego sprzętu, przedewszystkim ze dodali turbo smooth, mysle ze 512 ramu pamieci wystarczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beliar Napisano 20 Listopad 2005 Autor Share Napisano 20 Listopad 2005 Ok ale mi chodzi o cos bardziej zawiłego np. rzecz z pułtysiacem różnych elementów ?? i jak zmniejszyc obciążenie kompa ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MindStorm Napisano 21 Listopad 2005 Share Napisano 21 Listopad 2005 Jeśli te pół tysiąca obiektów ma byc dość skomplikowane to 512 RAMU nie wystarczy - zwłaszcza jeżeli mają być one animowane ;]. Jeżeli zależy Ci na szybkich renderingach to musiałbyś zaopatrzyc się tez w dobry procek ale to już inna bajka! Na pierwszym miejscu duuuuużo RAM'U. Obciążenie kompa możesz zmniejszyć przez np. narzędzie "Hide" ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 21 Listopad 2005 Share Napisano 21 Listopad 2005 eee jesli nie jestes bogaty to nie licz ze komp nie bedzie ci sie ciachal :D jesli masz duuuzo elementow :) proste zapomnij o tymi przyzwyczaj sie do ciachania ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
La R Napisano 21 Listopad 2005 Share Napisano 21 Listopad 2005 co? ahahahaha...nie ma czegoś takiego jak minimalne wymagania w przypadku takich "kombajnów" jak max... edit: zapomniałem dodać, ze ja długi czas pracowałem na p2 400MHz + 196 mega ramu + starusieńka karta ATI Xpert...więc sam widzisz...:] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 21 Listopad 2005 Share Napisano 21 Listopad 2005 proste, najlepsze przyklady to Bzyku albo ja (sry :P) procesor 600 mhz 128 sd ram i tak zrobisz co chcesz tyle ze to bedzie troszke trwalo :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beliar Napisano 22 Listopad 2005 Autor Share Napisano 22 Listopad 2005 No zgodze sie z Wami ale ja mam P4 1.6,DDR 1GB ram, geforsa 2 titanum wiec co by tu wypadało zmienic?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 22 Listopad 2005 Share Napisano 22 Listopad 2005 Jak robisz juz sceny które sie tną i meczą proca, pamięc to Ramy i procka no, i moze do viewportu karte Graficzną :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rowr Napisano 24 Listopad 2005 Share Napisano 24 Listopad 2005 eeee celeron 533 i 64 ramu starcz by w miare znosnie pracowac na maxie 4 :) [z autopsji wiem :D] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kannu Napisano 24 Listopad 2005 Share Napisano 24 Listopad 2005 ale nie ma sensu zaczynac teraz do maxa 4. pokaz co robisz teraz, oraz co chcialbys robic, oraz kiedy mozesz miec nowy komputer (po tym, ktory Ci polecimy), dobrze zebys dodal jeszcze iel czasu wkladasz w nauke, to Ci powiem dokladniej. Inne sa wymagania, gdy chcesz robic modlele do gry low poly, a innr , gdy chcesz zrobic spora animacje. Kłania sie tez organiezacja całej pracy,: wartstwy, proxy, ukrywanie zestawow selekcji, domalowki 2D, zamiast 3d. Odpowiedz nie jest prosta. Napewno masz nienajlepsza karte graficzna- ale zapewniam cie , ze i tak mozna na niej sporo zrobic. Tu masz linka do prac ktore powstaly kiedys na athlonie 1200 : http://kannu3d.com/ pozdrawiam. i najawazniejsze to robic i isc do przodu :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gonre Napisano 24 Listopad 2005 Share Napisano 24 Listopad 2005 Jak ktoś robi stile to może i 1 wystarczy, ale jak ktoś myśli o animkach to proponuje co najmniej 2 procesory :) Na jednym sie renderuje, a na drugim sie pracuje, a jak się idzie spać (ale z tym snem to radze nie przeginać, bo jak się śpi to się ciężko animuje)... ... więc jak już się idzie spać na te 5 godzin to się odpala rendering na drugiego procka i wtedy się sprzęt nie marnuje :) Jak się ma rendera z multithreads to jeden max wyciągnie z 2 procków ile się da, a jak nie to odpala się dwa :) Tu warto dodać że ilość ramu dzieli się na ilość procesorów, więc 1GB powinien być! Proponuje poszukać na allegro płyty gł, przerobić procki (w przypadku Athlona XP 2000 zamiana na MP nie jest trudna), przy okazji można podkręcić, ale za to już się nie brałem :) Później można się zarejestrować na http://www.2cpu.com Do beliar ja bym na Twoim miejscu poprosił mikołaja o karte graf. co najmniej FX, bo 500 skomplikowanych elemenów nie jest łatwo wyświetlić, chyba że pracujesz na bounding boxach, a tylko bieżący element w wirze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się