Skocz do zawartości

Wymagania sprzetowe 3ds maxa


beliar

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Jeśli te pół tysiąca obiektów ma byc dość skomplikowane to 512 RAMU nie wystarczy - zwłaszcza jeżeli mają być one animowane ;]. Jeżeli zależy Ci na szybkich renderingach to musiałbyś zaopatrzyc się tez w dobry procek ale to już inna bajka! Na pierwszym miejscu duuuuużo RAM'U. Obciążenie kompa możesz zmniejszyć przez np. narzędzie "Hide" ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co? ahahahaha...nie ma czegoś takiego jak minimalne wymagania w przypadku takich "kombajnów" jak max...

 

edit:

 

zapomniałem dodać, ze ja długi czas pracowałem na p2 400MHz + 196 mega ramu + starusieńka karta ATI Xpert...więc sam widzisz...:]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale nie ma sensu zaczynac teraz do maxa 4.

pokaz co robisz teraz, oraz co chcialbys robic, oraz kiedy mozesz miec nowy komputer (po tym, ktory Ci polecimy), dobrze zebys dodal jeszcze iel czasu wkladasz w nauke, to Ci powiem dokladniej.

Inne sa wymagania, gdy chcesz robic modlele do gry low poly, a innr , gdy chcesz zrobic spora animacje. Kłania sie tez organiezacja całej pracy,: wartstwy, proxy, ukrywanie zestawow selekcji, domalowki 2D, zamiast 3d.

Odpowiedz nie jest prosta. Napewno masz nienajlepsza karte graficzna- ale zapewniam cie , ze i tak mozna na niej sporo zrobic.

Tu masz linka do prac ktore powstaly kiedys na athlonie 1200 :

http://kannu3d.com/

pozdrawiam. i najawazniejsze to robic i isc do przodu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś robi stile to może i 1 wystarczy, ale jak ktoś myśli o animkach to proponuje co najmniej 2 procesory :)

Na jednym sie renderuje, a na drugim sie pracuje, a jak się idzie spać

(ale z tym snem to radze nie przeginać, bo jak się śpi to się ciężko animuje)...

... więc jak już się idzie spać na te 5 godzin to się odpala rendering na drugiego procka i wtedy się sprzęt nie marnuje :)

 

Jak się ma rendera z multithreads to jeden max wyciągnie z 2 procków ile się da, a jak nie to odpala się dwa :) Tu warto dodać że ilość ramu dzieli się na ilość procesorów, więc 1GB powinien być!

 

Proponuje poszukać na allegro płyty gł, przerobić procki (w przypadku Athlona XP 2000 zamiana na MP nie jest trudna), przy okazji można podkręcić, ale za to już się nie brałem :)

 

Później można się zarejestrować na http://www.2cpu.com

 

Do beliar ja bym na Twoim miejscu poprosił mikołaja o karte graf. co najmniej FX, bo 500 skomplikowanych elemenów nie jest łatwo wyświetlić, chyba że pracujesz na bounding boxach, a tylko bieżący element w wirze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności