dramaturg Napisano 18 Lipiec 2003 Napisano 18 Lipiec 2003 Ello !!! też przyłączę się od bitwy .... ... może tym razem mi coś z tego wyjdze
dramaturg Napisano 18 Lipiec 2003 Autor Napisano 18 Lipiec 2003 a oto stopień zaawansowania prac nad moim owadem
dramaturg Napisano 19 Lipiec 2003 Autor Napisano 19 Lipiec 2003 malusi updacik .... nogi co prawda jeszcze nie są skończone ale zawsze to coś - nie miałem dziś czasu posiedzieć przy kompie. ps. dzięki za słowa wsparcia
kulexy Napisano 19 Lipiec 2003 Napisano 19 Lipiec 2003 moim zdaneim troche te nogi za grobe, ale spoko... POWODZENIA!!
Tau Napisano 20 Lipiec 2003 Napisano 20 Lipiec 2003 Narazie modelik wygląda ok. ciekawe jak będzie wyglądł model jak już dopracujesz nogi, Nie mogę sie doczekać kiedy bedą materiały:)
dramaturg Napisano 20 Lipiec 2003 Autor Napisano 20 Lipiec 2003 ello! dzięki za komenty :) dziś update\'u niestety nie będzie, bo nie mam jakoś czasu ... faktycznie - w tej chwili można powiedzieć, że nogi są poglądowe ;) ale po zrobieniu takich właśnie poglądowych nóżek chciałem zobaczyć jak to będzie razem wyglądać. Tau - powiem tak: lepszy jestem w modelowaniu niż w malowaniu i mapowaniu textur, a jeśli uda mi się skończyć tę ważkę, to będzie moja pierwsza pracka w 3d z texturkami. so, wish me good luck :D pozdro i miłej niedzieli!!
dramaturg Napisano 20 Lipiec 2003 Autor Napisano 20 Lipiec 2003 hehe ... jednak chwilkę znalazłem więc zamieszczam updacik poprawione nogi (jeszcze nie są perfekcyjne), poprawiona główka owada (też jest tam troche do zrobienia) i skrzydełka (poglądowe) :D pls o komentarze pozdro
roball Napisano 20 Lipiec 2003 Napisano 20 Lipiec 2003 faktycznie nogi sa bardzo dziwne :> jakby na zapalkach chodzila :) glowki jeszcze nie zaczales, prawda?
dramaturg Napisano 20 Lipiec 2003 Autor Napisano 20 Lipiec 2003 jeśli chodzi o nogi to może wina ujęcia lub tego, że tak sobie zwisają - jak dodam szkielet i jakieś konkretne siedzisko dla ważki to może efekt dziwności zniknie główkę zacząłem, bo już jest ;), ale do detali muszę poszukać zdjęć jej ryjka pozdro
roball Napisano 20 Lipiec 2003 Napisano 20 Lipiec 2003 spoko [piwo] moze ta fotka ci pomoze z ryjkiem: :) powodzenia
dramaturg Napisano 21 Lipiec 2003 Autor Napisano 21 Lipiec 2003 thx za zdjęcie - troszke mało widać, ale zawsze to już jakaś pomoc - szukałem zdjęć spod mikroskopu elektronowego, ale bezskutecznie :( nie mniej jednak updacik
dramaturg Napisano 21 Lipiec 2003 Autor Napisano 21 Lipiec 2003 modelowania ważki nie zostało już wiele, więc powoli będę zabierał się za otoczenie - widzę to następująco: - mały zbiornik wodny - taki fajny duży okrągły pływający liść (na nim będzie siedział mój owad) - w tle jakaś trawka i ewentualnie kwiatki zobaczymy co z tego wyjdzie pozdro lecę na [piwo]
oxygenn Napisano 21 Lipiec 2003 Napisano 21 Lipiec 2003 no ladnie sie zapowiada... do pablo: skad ty te zdjecia bierzesz?? nie masz moze motylka w takim powiekszeniu??
Pablo Napisano 21 Lipiec 2003 Napisano 21 Lipiec 2003 Oxygenn...po prostu szukam w google w grafice :))...co do motylka...zobacez co sie da zrobic :) pozdr
dramaturg Napisano 21 Lipiec 2003 Autor Napisano 21 Lipiec 2003 Pablo - jesteś nieoceniony :) wielkie dzięki. jak znajdę jutro czas, to poprawie tego pyska :D a poniżej założenie sceny - bardzo uproszczone, ale pokazujące co chciałbym uzyskać oczywiście konieczny będzie DoF dla uzyskania fajnego efektu
dramaturg Napisano 23 Lipiec 2003 Autor Napisano 23 Lipiec 2003 updacik sceny - przybliżony jej wygląd - może nie zachwyca jakością, ale czekałem na nią prawie 2 godziny (muszę zminić kompa) i nie chce mi się jej renderować jeszcze raz. pls: piszcie, co jest ok, co wam się nie podoba i co byście zmienili - wszystkie sugestie mile widziane jeśli zdążę, to może jeszcze dziś pokażę wstępną texturkę ważki, jeśli nie to praca ponownie ruszy w sobotę, bo wyjeżdźam na łono natury :D pozdro
Lech Napisano 23 Lipiec 2003 Napisano 23 Lipiec 2003 skoro tematem pracy ma być owad, to może trochę przybliż, żeby raczej ważka była w centrum \"wydarzeń\" ale to tylko sugestia
dramaturg Napisano 23 Lipiec 2003 Autor Napisano 23 Lipiec 2003 Lech - może tak? to wcześniejszy render z DoF\'em texturki dzisiaj nie będzie - jakoś mi nie wychodzi (wiedziałem, że z tym będą problemy) - może po przyjeździe coś wykombinuje pozdro i piszcie komentarze :D
RadX Napisano 23 Lipiec 2003 Napisano 23 Lipiec 2003 Ładnie woda ci wyszła. Proponuję wrzucenię jeszczę lilję wodną z listkiem na którym będzia ta ważka siedziała.
dramaturg Napisano 29 Lipiec 2003 Autor Napisano 29 Lipiec 2003 ello po przerwie! przyszedl w końcu czas na mapowanie texturek - wiem, ze dla was (a przynajmniej dla większości) to pewnie pryszcz, ale mi zajęło to dwa dni .... ... najważniejsze, że wiem jak to już robić a na obrazku aktualne wypociny
zoltansz Napisano 29 Lipiec 2003 Napisano 29 Lipiec 2003 Kurcze a ja jeszcze nawet nuzek nie mam wymodelowanych buuuuu. A poza tym to jestem ciakw jak bedzie wygladac z teksturkami.
dramaturg Napisano 2 Sierpień 2003 Autor Napisano 2 Sierpień 2003 updacik ważki: pierwsze texturki - może być ? tekstura skrzydeł jest w troche niskiej rozdzielczości i dlatego tak kiepsko wyszła w renderze i jeszcze jedno.... wiecie jak ustawić parametry final rendera, żeby kanał opacity nie załamywał światła ?? z góry thx za odpowiedź pozdro
dramaturg Napisano 2 Sierpień 2003 Autor Napisano 2 Sierpień 2003 jeszcze jeden updacik - owad w otoczeniu co z tą przeźroczystością ?? przez to skrzydła wyglądają paskudnie :( piszcie co myślicie !! narrra
SCORPI Napisano 2 Sierpień 2003 Napisano 2 Sierpień 2003 ja sie nie znam kompleteni na fr ale może daj index refrakcji na 1....
dramaturg Napisano 2 Sierpień 2003 Autor Napisano 2 Sierpień 2003 Scorpi!! mówił Ci ktoś, że jesteś geniuszem :) dokładnie o to chodziło - wielkie dzinx
dramaturg Napisano 2 Sierpień 2003 Autor Napisano 2 Sierpień 2003 poprawione skrzydla - przeźroczystości są już ok jak kolorki ? mogą być ? czekam na opinie pozdro.
SCORPI Napisano 3 Sierpień 2003 Napisano 3 Sierpień 2003 ja bym dał jakiś jasniejszy kolor na przód i ogon jakiś błękitno czarny i końcówke czarną... i rób te texturki troche większej rozdzielczości
dramaturg Napisano 3 Sierpień 2003 Autor Napisano 3 Sierpień 2003 np.: teksturka odwłoka i tułowia owada ma 3314x568 pikseli, skrzydla 1199x385 - czy to za mało?
SCORPI Napisano 3 Sierpień 2003 Napisano 3 Sierpień 2003 ee dużo [wow] nie wiem ale sprawia wrażenie jakby było właśnie mało... może to wina kompresji...
dramaturg Napisano 3 Sierpień 2003 Autor Napisano 3 Sierpień 2003 zawsze przed wrzuceniem na forum screena kompresuje go w photoshopie - szybciej ładują się obrazki a poza tym nie chce narażać się moderatorom ok. w każdym razie teraz mniej skompresowany renderek
Yano Napisano 4 Sierpień 2003 Napisano 4 Sierpień 2003 Te teksturki na tych skrzydłach nie prezentują sie najlepiej. Weź przykaład z kolegi ( nie wiem jak sie nazywa, ale tez tu robi jedną pracke na forum) , tez ma model jakiejś ważki, skrzydła ma pięknie wymodelowane i wygląda to imponująco. Pozdrawiam [spadówa]
dawid Napisano 4 Sierpień 2003 Napisano 4 Sierpień 2003 kolega nazywa się Dawid i miło mi was poznać! :)
RenholdeR Napisano 6 Sierpień 2003 Napisano 6 Sierpień 2003 no zeczywiscie, model ok, tylko te teksturki... popracuj nad nimi jeszcze troche (tj. poeksperymentuj z filtrami w photoshopie nieraz niezle efekty da sie uzyskac (i spokojnie zmniejsz rozdzialke)) i bedzie git:-)
Barył Napisano 6 Sierpień 2003 Napisano 6 Sierpień 2003 Nio nad texturkami moglbys popracowac troszke..ta 2 texturka jest moim zdaniem duzo lepsza od pierwszej.Co do otoczenia to tez bys mogl nad nim popracowac..ten tube co robi za liscia (?) troche jest do kitu..Popracujesz i bedzie git :):) -pozdrawiam, Barył
dramaturg Napisano 23 Sierpień 2003 Autor Napisano 23 Sierpień 2003 Witam po przerwie! Ostatnio niestety mój komputer troche podupadł i pracować się na nim nie dało. Naszczęście już jest chyba ok i pozostaje mi doinstalować wszelkie niezbędne programy, więc mam nadzieję że wkrótce pojawią się updaty mojej bitewnej sceny. hmmm ... mam nadzieję, że jeszcze zdążę poprawić to i owo, i scena będzie wyglądać trochę lepiej. pozdro.
Rekomendowane odpowiedzi