Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 41
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

malusi updacik .... nogi

co prawda jeszcze nie są skończone ale zawsze to coś - nie miałem dziś czasu posiedzieć przy kompie.

 

ps. dzięki za słowa wsparcia

Napisano

Narazie modelik wygląda ok. ciekawe jak będzie wyglądł model jak już dopracujesz nogi,

Nie mogę sie doczekać kiedy bedą materiały:)

Napisano

ello!

dzięki za komenty :)

 

dziś update\'u niestety nie będzie, bo nie mam jakoś czasu ...

 

faktycznie - w tej chwili można powiedzieć, że nogi są poglądowe ;) ale po zrobieniu takich właśnie poglądowych nóżek chciałem zobaczyć jak to będzie razem wyglądać.

 

Tau - powiem tak: lepszy jestem w modelowaniu niż w malowaniu i mapowaniu textur, a jeśli uda mi się skończyć tę ważkę, to będzie moja pierwsza pracka w 3d z texturkami.

 

 

so, wish me good luck :D

 

pozdro i miłej niedzieli!!

Napisano

hehe ... jednak chwilkę znalazłem

więc zamieszczam updacik

 

poprawione nogi (jeszcze nie są perfekcyjne), poprawiona główka owada (też jest tam troche do zrobienia) i skrzydełka (poglądowe) :D

 

pls o komentarze

 

pozdro

Napisano

jeśli chodzi o nogi to może wina ujęcia lub tego, że tak sobie zwisają - jak dodam szkielet i jakieś konkretne siedzisko dla ważki to może efekt dziwności zniknie

 

główkę zacząłem, bo już jest ;), ale do detali muszę poszukać zdjęć jej ryjka

 

pozdro

Napisano

thx za zdjęcie - troszke mało widać, ale zawsze to już jakaś pomoc - szukałem zdjęć spod mikroskopu elektronowego, ale bezskutecznie :(

 

nie mniej jednak updacik

Napisano

modelowania ważki nie zostało już wiele, więc powoli będę zabierał się za otoczenie - widzę to następująco:

- mały zbiornik wodny

- taki fajny duży okrągły pływający liść (na nim będzie siedział mój owad)

- w tle jakaś trawka i ewentualnie kwiatki

 

zobaczymy co z tego wyjdzie

pozdro

lecę na [piwo]

Napisano

Pablo - jesteś nieoceniony :) wielkie dzięki.

jak znajdę jutro czas, to poprawie tego pyska :D

 

a poniżej założenie sceny - bardzo uproszczone, ale pokazujące co chciałbym uzyskać

 

oczywiście konieczny będzie DoF dla uzyskania fajnego efektu

 

Napisano

updacik sceny - przybliżony jej wygląd - może nie zachwyca jakością, ale czekałem na nią prawie 2 godziny (muszę zminić kompa) i nie chce mi się jej renderować jeszcze raz.

 

pls: piszcie, co jest ok, co wam się nie podoba i co byście zmienili - wszystkie sugestie mile widziane

 

jeśli zdążę, to może jeszcze dziś pokażę wstępną texturkę ważki, jeśli nie to praca ponownie ruszy w sobotę, bo wyjeżdźam na łono natury :D

 

pozdro

Napisano

skoro tematem pracy ma być owad, to może trochę przybliż, żeby raczej ważka była w centrum \"wydarzeń\"

 

ale to tylko sugestia

Napisano

Lech - może tak? to wcześniejszy render z DoF\'em

 

texturki dzisiaj nie będzie - jakoś mi nie wychodzi (wiedziałem, że z tym będą problemy) - może po przyjeździe coś wykombinuje

 

pozdro i piszcie komentarze :D

Napisano

ello po przerwie!

 

przyszedl w końcu czas na mapowanie texturek - wiem, ze dla was (a przynajmniej dla większości) to pewnie pryszcz, ale mi zajęło to dwa dni ....

... najważniejsze, że wiem jak to już robić

 

a na obrazku aktualne wypociny

Napisano

updacik ważki:

pierwsze texturki - może być ?

tekstura skrzydeł jest w troche niskiej rozdzielczości i dlatego tak kiepsko wyszła w renderze

 

i jeszcze jedno....

wiecie jak ustawić parametry final rendera, żeby kanał opacity nie załamywał światła ??

 

z góry thx za odpowiedź

pozdro

Napisano

ja bym dał jakiś jasniejszy kolor na przód i ogon jakiś błękitno czarny i końcówke czarną... i rób te texturki troche większej rozdzielczości

Napisano

zawsze przed wrzuceniem na forum screena kompresuje go w photoshopie - szybciej ładują się obrazki a poza tym nie chce narażać się moderatorom

 

ok. w każdym razie teraz mniej skompresowany renderek

Napisano

Te teksturki na tych skrzydłach nie prezentują sie najlepiej. Weź przykaład z kolegi ( nie wiem jak sie nazywa, ale tez tu robi jedną pracke na forum) , tez ma model jakiejś ważki, skrzydła ma pięknie wymodelowane i wygląda to imponująco.

Pozdrawiam [spadówa]

Napisano

no zeczywiscie, model ok, tylko te teksturki...

 

popracuj nad nimi jeszcze troche (tj. poeksperymentuj z filtrami w photoshopie

nieraz niezle efekty da sie uzyskac (i spokojnie zmniejsz rozdzialke))

i bedzie git:-)

Napisano

Nio nad texturkami moglbys popracowac troszke..ta 2 texturka jest moim zdaniem duzo lepsza od pierwszej.Co do otoczenia to tez bys mogl nad nim popracowac..ten tube co robi za liscia (?) troche jest do kitu..Popracujesz i bedzie git :):)

-pozdrawiam, Barył

Napisano

Witam po przerwie!

 

Ostatnio niestety mój komputer troche podupadł i pracować się na nim nie dało. Naszczęście już jest chyba ok i pozostaje mi doinstalować wszelkie niezbędne programy, więc mam nadzieję że wkrótce pojawią się updaty mojej bitewnej sceny.

hmmm ... mam nadzieję, że jeszcze zdążę poprawić to i owo, i scena będzie wyglądać trochę lepiej.

 

pozdro.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności