dramaturg Napisano 18 Lipiec 2003 Share Napisano 18 Lipiec 2003 Ello !!! też przyłączę się od bitwy .... ... może tym razem mi coś z tego wyjdze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dramaturg Napisano 18 Lipiec 2003 Autor Share Napisano 18 Lipiec 2003 a oto stopień zaawansowania prac nad moim owadem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dramaturg Napisano 18 Lipiec 2003 Autor Share Napisano 18 Lipiec 2003 mały updacik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kub@ Napisano 18 Lipiec 2003 Share Napisano 18 Lipiec 2003 narazie spoko. Życzę powodzenia:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eden-3d Napisano 18 Lipiec 2003 Share Napisano 18 Lipiec 2003 nio zapowiaad sie zajebiscie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dramaturg Napisano 19 Lipiec 2003 Autor Share Napisano 19 Lipiec 2003 malusi updacik .... nogi co prawda jeszcze nie są skończone ale zawsze to coś - nie miałem dziś czasu posiedzieć przy kompie. ps. dzięki za słowa wsparcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kulexy Napisano 19 Lipiec 2003 Share Napisano 19 Lipiec 2003 moim zdaneim troche te nogi za grobe, ale spoko... POWODZENIA!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tau Napisano 20 Lipiec 2003 Share Napisano 20 Lipiec 2003 Narazie modelik wygląda ok. ciekawe jak będzie wyglądł model jak już dopracujesz nogi, Nie mogę sie doczekać kiedy bedą materiały:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dramaturg Napisano 20 Lipiec 2003 Autor Share Napisano 20 Lipiec 2003 ello! dzięki za komenty :) dziś update\'u niestety nie będzie, bo nie mam jakoś czasu ... faktycznie - w tej chwili można powiedzieć, że nogi są poglądowe ;) ale po zrobieniu takich właśnie poglądowych nóżek chciałem zobaczyć jak to będzie razem wyglądać. Tau - powiem tak: lepszy jestem w modelowaniu niż w malowaniu i mapowaniu textur, a jeśli uda mi się skończyć tę ważkę, to będzie moja pierwsza pracka w 3d z texturkami. so, wish me good luck :D pozdro i miłej niedzieli!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dramaturg Napisano 20 Lipiec 2003 Autor Share Napisano 20 Lipiec 2003 hehe ... jednak chwilkę znalazłem więc zamieszczam updacik poprawione nogi (jeszcze nie są perfekcyjne), poprawiona główka owada (też jest tam troche do zrobienia) i skrzydełka (poglądowe) :D pls o komentarze pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
roball Napisano 20 Lipiec 2003 Share Napisano 20 Lipiec 2003 faktycznie nogi sa bardzo dziwne :> jakby na zapalkach chodzila :) glowki jeszcze nie zaczales, prawda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dramaturg Napisano 20 Lipiec 2003 Autor Share Napisano 20 Lipiec 2003 jeśli chodzi o nogi to może wina ujęcia lub tego, że tak sobie zwisają - jak dodam szkielet i jakieś konkretne siedzisko dla ważki to może efekt dziwności zniknie główkę zacząłem, bo już jest ;), ale do detali muszę poszukać zdjęć jej ryjka pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
roball Napisano 20 Lipiec 2003 Share Napisano 20 Lipiec 2003 spoko [piwo] moze ta fotka ci pomoze z ryjkiem: :) powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dramaturg Napisano 21 Lipiec 2003 Autor Share Napisano 21 Lipiec 2003 thx za zdjęcie - troszke mało widać, ale zawsze to już jakaś pomoc - szukałem zdjęć spod mikroskopu elektronowego, ale bezskutecznie :( nie mniej jednak updacik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dramaturg Napisano 21 Lipiec 2003 Autor Share Napisano 21 Lipiec 2003 modelowania ważki nie zostało już wiele, więc powoli będę zabierał się za otoczenie - widzę to następująco: - mały zbiornik wodny - taki fajny duży okrągły pływający liść (na nim będzie siedział mój owad) - w tle jakaś trawka i ewentualnie kwiatki zobaczymy co z tego wyjdzie pozdro lecę na [piwo] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pablo Napisano 21 Lipiec 2003 Share Napisano 21 Lipiec 2003 hmmm to jest chyba glowa wazki... pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oxygenn Napisano 21 Lipiec 2003 Share Napisano 21 Lipiec 2003 no ladnie sie zapowiada... do pablo: skad ty te zdjecia bierzesz?? nie masz moze motylka w takim powiekszeniu?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pablo Napisano 21 Lipiec 2003 Share Napisano 21 Lipiec 2003 Oxygenn...po prostu szukam w google w grafice :))...co do motylka...zobacez co sie da zrobic :) pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dramaturg Napisano 21 Lipiec 2003 Autor Share Napisano 21 Lipiec 2003 Pablo - jesteś nieoceniony :) wielkie dzięki. jak znajdę jutro czas, to poprawie tego pyska :D a poniżej założenie sceny - bardzo uproszczone, ale pokazujące co chciałbym uzyskać oczywiście konieczny będzie DoF dla uzyskania fajnego efektu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
roball Napisano 21 Lipiec 2003 Share Napisano 21 Lipiec 2003 :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kulexy Napisano 22 Lipiec 2003 Share Napisano 22 Lipiec 2003 spoko pomysl... zycze powodzenia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dramaturg Napisano 23 Lipiec 2003 Autor Share Napisano 23 Lipiec 2003 updacik sceny - przybliżony jej wygląd - może nie zachwyca jakością, ale czekałem na nią prawie 2 godziny (muszę zminić kompa) i nie chce mi się jej renderować jeszcze raz. pls: piszcie, co jest ok, co wam się nie podoba i co byście zmienili - wszystkie sugestie mile widziane jeśli zdążę, to może jeszcze dziś pokażę wstępną texturkę ważki, jeśli nie to praca ponownie ruszy w sobotę, bo wyjeżdźam na łono natury :D pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lech Napisano 23 Lipiec 2003 Share Napisano 23 Lipiec 2003 skoro tematem pracy ma być owad, to może trochę przybliż, żeby raczej ważka była w centrum \"wydarzeń\" ale to tylko sugestia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dramaturg Napisano 23 Lipiec 2003 Autor Share Napisano 23 Lipiec 2003 Lech - może tak? to wcześniejszy render z DoF\'em texturki dzisiaj nie będzie - jakoś mi nie wychodzi (wiedziałem, że z tym będą problemy) - może po przyjeździe coś wykombinuje pozdro i piszcie komentarze :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RadX Napisano 23 Lipiec 2003 Share Napisano 23 Lipiec 2003 Ładnie woda ci wyszła. Proponuję wrzucenię jeszczę lilję wodną z listkiem na którym będzia ta ważka siedziała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dramaturg Napisano 29 Lipiec 2003 Autor Share Napisano 29 Lipiec 2003 ello po przerwie! przyszedl w końcu czas na mapowanie texturek - wiem, ze dla was (a przynajmniej dla większości) to pewnie pryszcz, ale mi zajęło to dwa dni .... ... najważniejsze, że wiem jak to już robić a na obrazku aktualne wypociny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zoltansz Napisano 29 Lipiec 2003 Share Napisano 29 Lipiec 2003 Kurcze a ja jeszcze nawet nuzek nie mam wymodelowanych buuuuu. A poza tym to jestem ciakw jak bedzie wygladac z teksturkami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dramaturg Napisano 2 Sierpień 2003 Autor Share Napisano 2 Sierpień 2003 updacik ważki: pierwsze texturki - może być ? tekstura skrzydeł jest w troche niskiej rozdzielczości i dlatego tak kiepsko wyszła w renderze i jeszcze jedno.... wiecie jak ustawić parametry final rendera, żeby kanał opacity nie załamywał światła ?? z góry thx za odpowiedź pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dramaturg Napisano 2 Sierpień 2003 Autor Share Napisano 2 Sierpień 2003 jeszcze jeden updacik - owad w otoczeniu co z tą przeźroczystością ?? przez to skrzydła wyglądają paskudnie :( piszcie co myślicie !! narrra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SCORPI Napisano 2 Sierpień 2003 Share Napisano 2 Sierpień 2003 ja sie nie znam kompleteni na fr ale może daj index refrakcji na 1.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dramaturg Napisano 2 Sierpień 2003 Autor Share Napisano 2 Sierpień 2003 Scorpi!! mówił Ci ktoś, że jesteś geniuszem :) dokładnie o to chodziło - wielkie dzinx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dramaturg Napisano 2 Sierpień 2003 Autor Share Napisano 2 Sierpień 2003 poprawione skrzydla - przeźroczystości są już ok jak kolorki ? mogą być ? czekam na opinie pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SCORPI Napisano 3 Sierpień 2003 Share Napisano 3 Sierpień 2003 ja bym dał jakiś jasniejszy kolor na przód i ogon jakiś błękitno czarny i końcówke czarną... i rób te texturki troche większej rozdzielczości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dramaturg Napisano 3 Sierpień 2003 Autor Share Napisano 3 Sierpień 2003 np.: teksturka odwłoka i tułowia owada ma 3314x568 pikseli, skrzydla 1199x385 - czy to za mało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SCORPI Napisano 3 Sierpień 2003 Share Napisano 3 Sierpień 2003 ee dużo [wow] nie wiem ale sprawia wrażenie jakby było właśnie mało... może to wina kompresji... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dramaturg Napisano 3 Sierpień 2003 Autor Share Napisano 3 Sierpień 2003 zawsze przed wrzuceniem na forum screena kompresuje go w photoshopie - szybciej ładują się obrazki a poza tym nie chce narażać się moderatorom ok. w każdym razie teraz mniej skompresowany renderek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dramaturg Napisano 3 Sierpień 2003 Autor Share Napisano 3 Sierpień 2003 nowe szaty ważki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yano Napisano 4 Sierpień 2003 Share Napisano 4 Sierpień 2003 Te teksturki na tych skrzydłach nie prezentują sie najlepiej. Weź przykaład z kolegi ( nie wiem jak sie nazywa, ale tez tu robi jedną pracke na forum) , tez ma model jakiejś ważki, skrzydła ma pięknie wymodelowane i wygląda to imponująco. Pozdrawiam [spadówa] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawid Napisano 4 Sierpień 2003 Share Napisano 4 Sierpień 2003 kolega nazywa się Dawid i miło mi was poznać! :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RenholdeR Napisano 6 Sierpień 2003 Share Napisano 6 Sierpień 2003 no zeczywiscie, model ok, tylko te teksturki... popracuj nad nimi jeszcze troche (tj. poeksperymentuj z filtrami w photoshopie nieraz niezle efekty da sie uzyskac (i spokojnie zmniejsz rozdzialke)) i bedzie git:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Barył Napisano 6 Sierpień 2003 Share Napisano 6 Sierpień 2003 Nio nad texturkami moglbys popracowac troszke..ta 2 texturka jest moim zdaniem duzo lepsza od pierwszej.Co do otoczenia to tez bys mogl nad nim popracowac..ten tube co robi za liscia (?) troche jest do kitu..Popracujesz i bedzie git :):) -pozdrawiam, Barył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dramaturg Napisano 23 Sierpień 2003 Autor Share Napisano 23 Sierpień 2003 Witam po przerwie! Ostatnio niestety mój komputer troche podupadł i pracować się na nim nie dało. Naszczęście już jest chyba ok i pozostaje mi doinstalować wszelkie niezbędne programy, więc mam nadzieję że wkrótce pojawią się updaty mojej bitewnej sceny. hmmm ... mam nadzieję, że jeszcze zdążę poprawić to i owo, i scena będzie wyglądać trochę lepiej. pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi