Skocz do zawartości

Obiekt 3d: APU (update 07.11.2005) potrzebna pomoc!!!!


bugas

Rekomendowane odpowiedzi

Witam !!

 

dopadłem wreście THE APU SET z 3d-palace.com, no i postanowiłem usiaść i spróbowac szcześcia, narazie jestem na takim etapie ze jeszcze korzystam z tutoriali, moze kiedys to sie zmieni.

Co do samego tutoraiala to troche się zawiodłem bo sadziłem ze to bedzie przynajmniej 90% replika tego APU z matrixa ale pomyliłem sie model mocno sie różni od orginału wiec w miare możliwości zmienie zeczy które mnie najbardzie bola w tym modelu, a no i boje sie ze go nie ukończe bo komp mi nie wytrzyma :) no ale razie jest dobrze i wstepne renderki :P

 

narazie mało al jutro powinno byc więcej :

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 74
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Sorka że tak późno piszę ale miałem problemy z kompem dzis powinienem dac kolejnego update'a.

 

MaGuu - moim zdaniem lepiej jest jak są szczegóły niż ich wcale nie ma, a ten mech musi je mieć bo inaczej by nie wyglądał tak jak wygląda

kome - chodzi ci o jakieś konkretne miejsce czy wszędzie (starałem sie dodać wszędzie smooth'a)??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bugas: a czy ja powiedziałem ze mi się nie podoba? Powiedzialem ze jest tam "hardcorowy szczegół" czyli spora ilośc dopieszczonych rzeczy...jak najbardziej mi to odpowiada...tylko ze nic nie mialo by sie tam prawa ruszac ;) Dobrze ze bawisz się takimi szczegółami - ja bym tak nie potrafił - a pracka - ładnie idziesz... keep working :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

małe co nieco zmieniłem pare rzeczy i dodałem kawałek nogi, i zaczynają sie problemy:

 

A moim problemem jest to gdy twoirze kolejną część czyli spline extrude itd. to boczne scianki nie mają edge'sów, i czasami gdy obiekt jest powyginany ta scianka deformuje sie w okropny sposób wiem ze jakoś da arde temu zapobiec bez dodawaniu na bocznej sciance edge'sów ale nie wiem jak, wiecie o co mi loto?? jak nie to jutro zapuszcze scrreny i zobaczycie.....może ktoś wie i moze pomoze co?? ;) (sorka ze gdzie niegdzie nie ma polskich liter ale za duzo gimnatyki zeby były :p),

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie w tym projekcie denwuje to ze mamy do czynienia z maszyna bojowa skladajaca sie elemntow kilkucentymetrowej grubosci hartowanej stali polaczonych elemnetami tak drobnymi ze mona to cacko zwyklymi kombinerkami rozbroic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ale pretensje to nie do mnie tylko do twórców Matrixa, bo to oni wymyslili go.;), może w późniejszych etapach to bedzie wyglądało nieco lepiej ale jak mówie ja go nie wymysliłem i chce w miare moich możliwości zachowac jego orginalny wygląd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja osobiście jestem pewien ze mój komp nie wytrzyma 2 nogi bo juz zamułki nie mocne bardzo mocn ale są, pamietam ze kiedys chyba na cgtalk czytałem ze mozna jakoś renderowac po części to prawda czy zem cos przekręcił.....?? jak tak to na czym to polega??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc tak w dużej częsci rezygnuje z tutoriala bo mnie on denerwuje......zabardzo nie przypomina orginalnego APU.

 

Dodaje całą juz noge lecz bez okablowania , kabelki będa dopiero jak połącze 2 nogi. I moje pytanie co do renderowania części jest nadal aktualne(czy można coś takiego robić).

 

____________________________________________________________________________________________________

[EDIT 01.08.2005] Ej ludziska co tu tak cicho, podoba wiam sie czy nie??,byłbym wdzięczny gdyby ktos wrzucił swoje pare groszy, pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, nózka wygląda naprawdę ponętnie :P, duzo detali i wogule :D

 

życzę powodzenia i obyś wytrwał do końca, bo zapowiada sie bardzo dobrze :D

pozdrawiam

 

[ps. albo mi sie zdaje, albo ten maly tłoczek z tylu stopy nie jest dołączony do tej wyższej częsci]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec tak jutro powinienem wrzucic kolejny update juz połaczone nogi i okablowanie. bo musze jeszcze kabelki dokończyć mówie wam to jest męka robienie tego g***a.

 

Muzzy - masz raceje ale to juz dawno poprawiłem.

Mruczek - spalić sie kto wie, ale napewno nie wyrenderuje go całego, no chyba ze screen'a, a kto wie dziś mnie zadziwił prędkością z jaką wyrenderował obie nogi z "miednica" (jak to dziwnie brzmi "miednica" na robocie :/).

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też teraz robię rózne pojazdy, na uzytek gry, ale zauważyłem, że jak sie przesadzi ze szczegółami to nawet na rendeach 1280/1024 słabo je widać. Poza tym niektóre dźwigienki w tej nodze sa tak słabiutkie i cienkie w skali stopy, że nie miałyby prawa zadziałać i byłyby bardzo podatne na uszkodzenia mechaniczne. i nie pisz mi, ze to bedzie jakiś begahipersuper stop, bo ludzkie oczy patrzą na to z punktu widzenia fizyki, a nie materiałoznastwa i traktują to wszystko jako zwykłą stal. Pomysł na razie fajny. Keep workin'. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nareście zebrało sie roche tego i owego do update'a :) kabina skończona w tym modelu jeste brakuje paru kabelków juz tylko rece i pukawka i model skonczony........ render słaby pare kolejnych wrzuce jutro bo dziś mi sie już nie chce siedzieć i patrzeć na procenty :p

 

01.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oooo dzieki, ale juz popraiwac nie mam zmaiaru bo gdzie nie spojrze to każy wygląda inaczej :P ale poprawie troche grubośc niektórych części, pozdro (wiec inne rendery zapodam jak poprawie czyli jutro bo dziś nie mam czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności