Lukasz_D Napisano 28 Listopad 2005 Napisano 28 Listopad 2005 A więc następne moje pytanie :) czy jest możliwość renderowania na "raty" (dziś troche, jutro troche) ?
tweety Napisano 28 Listopad 2005 Napisano 28 Listopad 2005 zmień nazwę tego wątku! [edit] w mentalu nie ma też.
piotrek Napisano 28 Listopad 2005 Napisano 28 Listopad 2005 chodzi o jedną klatkę, czy całą animację?
Marcin Napisano 28 Listopad 2005 Napisano 28 Listopad 2005 jest mozliwosc tylko ze bedzie to troche zagmatwane widizsz , mozesz ustawic cos takiego vray policzy irradiance mape i cos tam co masz w secondary bounces i zapisze do pliku , pozneij ustawisz ze ma czytac juz gotową mape irradiance i np. lightcache z pliku i renderujesz wyrenderujesz kawalek ,zatrzymasz i zapiszesz na drugi dzien mozesz wyrenderowac np. reszte tylko ze w zakladce system w ustawieniach vraya musisz ustawic reverse sequence i renderujesz od tylu pozneij zapiszesz drugą bitmape i poskladasz w PS mozesz takze ustawiac co chcesz renderowac (tzn jakie buckety) a jest to opcja w vray framebuffer i tam gdize przytrzymasz kursor bedzie renderowal sie bucket
Bacry Napisano 28 Listopad 2005 Napisano 28 Listopad 2005 zawsze można włączyć w maxie opcje 'region' przed renderowaniem.
Lukasz_D Napisano 28 Listopad 2005 Autor Napisano 28 Listopad 2005 Nie chciałem juz zakładac nowego tematu a znów mam problem cos musiałem zrobić i przy Arc Rotata ( w dolnym prawym ) jak chce sobie cos ... to przy obracaniu są same krawędzie a tak sie nie da nic robić jak to spowrotem WZIĄĆ ... ??
Lukasz_D Napisano 12 Grudzień 2005 Autor Napisano 12 Grudzień 2005 Jedno pytanko ale moze nie na temat VRay`a, czy takie pluginy jak: ChaosAura, Phoenix for 3DS MAX® ( do maxa 8 ) są dostępne za darmo, jeśli tak to gdzie ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się