Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

budynki do planszy pustynno arabskiej

dokładność akuratnie potrzebna;)

tex: kolor 512x256, cienie 64x32, dojdzie normal mapa

tekstura koloru jedna dla wszystkich

I teraz pytanie: da się w maxie obejrzeć

normal mapę +cienie+ kolor równocześnie? dx materiale w metal bumpie jest tylko prosty mix 2 tekstur na diffuse, a z kolei na lightmapie można tylko 2 texturki:P

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

nooo - elegancko :D - prosto, schludnie i przyjemnie - tak jak lubie :D

 

co do zapytan - nie mam zielonego pojecia

 

a mooglbys wrzucic jeden taki domek w wiekszym powiekszeniu + siate??

 

pozdrawiam

 

ps?? do czego to?? izometryk?? fpp??

Napisano

Oooo, to Ty zyjesz :] ladne rzeczy tu pokazujesz, szkoda, ze bez mazow :]

 

a tak serio, to spoko chatki. Normal mapy na domkach? ale sie w tych grach porobilo...

Napisano

no no no gutek gutek bardzo fajne domki, texturka rowniez, fajna siateczka. Ile ma jeden domek 300 poly pewnie mniej. Ciekawe jak bedzie z normal mapa wygladalo wszystko.

Napisano

co wy w pracy siedzieliście w sobote o 23?

koledzy skończcie z tym!

żyje żyje i mam sie całkiem dobrze kiedy w sobotę o 23 pracuję DLA SIEBIE ;P

domki mają 200 - 600 trójkatów

a przy takiej rozdzielczości textur, i dlatego że na wszystkie budynki w terenie będzie ich użytych mało to sobie można pozwolić na normal mapy

swoja drogą jakbyście robili w ten sposób domki w robocie (tylko polycount i texturki większe ) to animacje byłyby lepsze (a i drzewka i samochody w ten sposób a nie te beznadziejne rpece)

pozdrówcie Marunię i Kuleczkę :D

Napisano

Zależy od silnika, niektóre supportują mirrorowanie UV (Doom3 chyba supportuje), a inne nie, wówczas będziesz miał normala 'w drugą stronę', czyli wypukłe elementy będą wklęsłe i odwrotnie.

Gość Marioza
Napisano

całkiem sympatyczne chałupki,polygonik maly, oglónie wyglad miły dla oka co do mirrorowanych normali to dum3 i kłejk4 ma suport ale hl2 zdaje sie juz nie, blodrayne2 tez nie ma, tak jak empeck napisal zalezy od silniora

Napisano

hmm powiedziałbym z typowego arabskiego miasteczka

btw. czy ktoś ma jakieś linki do stronek z takimi arabskimi budowlami?

co do silnika i normal map to programista pisze coś na ogrze więc to bardziej jego zmartwienie:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności