Napisano 3 Grudzień 200519 l budynki do planszy pustynno arabskiej dokładność akuratnie potrzebna;) tex: kolor 512x256, cienie 64x32, dojdzie normal mapa tekstura koloru jedna dla wszystkich I teraz pytanie: da się w maxie obejrzeć normal mapę +cienie+ kolor równocześnie? dx materiale w metal bumpie jest tylko prosty mix 2 tekstur na diffuse, a z kolei na lightmapie można tylko 2 texturki:P
Napisano 3 Grudzień 200519 l nooo - elegancko :D - prosto, schludnie i przyjemnie - tak jak lubie :D co do zapytan - nie mam zielonego pojecia a mooglbys wrzucic jeden taki domek w wiekszym powiekszeniu + siate?? pozdrawiam ps?? do czego to?? izometryk?? fpp??
Napisano 3 Grudzień 200519 l Oooo, to Ty zyjesz :] ladne rzeczy tu pokazujesz, szkoda, ze bez mazow :] a tak serio, to spoko chatki. Normal mapy na domkach? ale sie w tych grach porobilo...
Napisano 3 Grudzień 200519 l no no no gutek gutek bardzo fajne domki, texturka rowniez, fajna siateczka. Ile ma jeden domek 300 poly pewnie mniej. Ciekawe jak bedzie z normal mapa wygladalo wszystko.
Napisano 4 Grudzień 200519 l Autor co wy w pracy siedzieliście w sobote o 23? koledzy skończcie z tym! żyje żyje i mam sie całkiem dobrze kiedy w sobotę o 23 pracuję DLA SIEBIE ;P domki mają 200 - 600 trójkatów a przy takiej rozdzielczości textur, i dlatego że na wszystkie budynki w terenie będzie ich użytych mało to sobie można pozwolić na normal mapy swoja drogą jakbyście robili w ten sposób domki w robocie (tylko polycount i texturki większe ) to animacje byłyby lepsze (a i drzewka i samochody w ten sposób a nie te beznadziejne rpece) pozdrówcie Marunię i Kuleczkę :D
Napisano 4 Grudzień 200519 l Autor kurde, nie wiem. chyba nie, bo w maxie na podglądzie wszystko w porzo jest z normal mapami ale jeśli wiesz coś o takim problemie to sie podziel informacją
Napisano 4 Grudzień 200519 l Zależy od silnika, niektóre supportują mirrorowanie UV (Doom3 chyba supportuje), a inne nie, wówczas będziesz miał normala 'w drugą stronę', czyli wypukłe elementy będą wklęsłe i odwrotnie.
Napisano 4 Grudzień 200519 l całkiem sympatyczne chałupki,polygonik maly, oglónie wyglad miły dla oka co do mirrorowanych normali to dum3 i kłejk4 ma suport ale hl2 zdaje sie juz nie, blodrayne2 tez nie ma, tak jak empeck napisal zalezy od silniora
Napisano 5 Grudzień 200519 l Autor hmm powiedziałbym z typowego arabskiego miasteczka btw. czy ktoś ma jakieś linki do stronek z takimi arabskimi budowlami? co do silnika i normal map to programista pisze coś na ogrze więc to bardziej jego zmartwienie:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto