gutekfiutek Napisano 3 Grudzień 2005 Napisano 3 Grudzień 2005 budynki do planszy pustynno arabskiej dokładność akuratnie potrzebna;) tex: kolor 512x256, cienie 64x32, dojdzie normal mapa tekstura koloru jedna dla wszystkich I teraz pytanie: da się w maxie obejrzeć normal mapę +cienie+ kolor równocześnie? dx materiale w metal bumpie jest tylko prosty mix 2 tekstur na diffuse, a z kolei na lightmapie można tylko 2 texturki:P
ftorek Napisano 3 Grudzień 2005 Napisano 3 Grudzień 2005 nooo - elegancko :D - prosto, schludnie i przyjemnie - tak jak lubie :D co do zapytan - nie mam zielonego pojecia a mooglbys wrzucic jeden taki domek w wiekszym powiekszeniu + siate?? pozdrawiam ps?? do czego to?? izometryk?? fpp??
Chalek Napisano 3 Grudzień 2005 Napisano 3 Grudzień 2005 Oooo, to Ty zyjesz :] ladne rzeczy tu pokazujesz, szkoda, ze bez mazow :] a tak serio, to spoko chatki. Normal mapy na domkach? ale sie w tych grach porobilo...
domel31 Napisano 3 Grudzień 2005 Napisano 3 Grudzień 2005 no no no gutek gutek bardzo fajne domki, texturka rowniez, fajna siateczka. Ile ma jeden domek 300 poly pewnie mniej. Ciekawe jak bedzie z normal mapa wygladalo wszystko.
gutekfiutek Napisano 4 Grudzień 2005 Autor Napisano 4 Grudzień 2005 co wy w pracy siedzieliście w sobote o 23? koledzy skończcie z tym! żyje żyje i mam sie całkiem dobrze kiedy w sobotę o 23 pracuję DLA SIEBIE ;P domki mają 200 - 600 trójkatów a przy takiej rozdzielczości textur, i dlatego że na wszystkie budynki w terenie będzie ich użytych mało to sobie można pozwolić na normal mapy swoja drogą jakbyście robili w ten sposób domki w robocie (tylko polycount i texturki większe ) to animacje byłyby lepsze (a i drzewka i samochody w ten sposób a nie te beznadziejne rpece) pozdrówcie Marunię i Kuleczkę :D
_michal Napisano 4 Grudzień 2005 Napisano 4 Grudzień 2005 W normalmapach nie przeszkadza że masz mirrorowane ufałki?
gutekfiutek Napisano 4 Grudzień 2005 Autor Napisano 4 Grudzień 2005 kurde, nie wiem. chyba nie, bo w maxie na podglądzie wszystko w porzo jest z normal mapami ale jeśli wiesz coś o takim problemie to sie podziel informacją
_michal Napisano 4 Grudzień 2005 Napisano 4 Grudzień 2005 Zależy od silnika, niektóre supportują mirrorowanie UV (Doom3 chyba supportuje), a inne nie, wówczas będziesz miał normala 'w drugą stronę', czyli wypukłe elementy będą wklęsłe i odwrotnie.
Gość Marioza Napisano 4 Grudzień 2005 Napisano 4 Grudzień 2005 całkiem sympatyczne chałupki,polygonik maly, oglónie wyglad miły dla oka co do mirrorowanych normali to dum3 i kłejk4 ma suport ale hl2 zdaje sie juz nie, blodrayne2 tez nie ma, tak jak empeck napisal zalezy od silniora
gutekfiutek Napisano 5 Grudzień 2005 Autor Napisano 5 Grudzień 2005 hmm powiedziałbym z typowego arabskiego miasteczka btw. czy ktoś ma jakieś linki do stronek z takimi arabskimi budowlami? co do silnika i normal map to programista pisze coś na ogrze więc to bardziej jego zmartwienie:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się