Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

budynki do planszy pustynno arabskiej

dokładność akuratnie potrzebna;)

tex: kolor 512x256, cienie 64x32, dojdzie normal mapa

tekstura koloru jedna dla wszystkich

I teraz pytanie: da się w maxie obejrzeć

normal mapę +cienie+ kolor równocześnie? dx materiale w metal bumpie jest tylko prosty mix 2 tekstur na diffuse, a z kolei na lightmapie można tylko 2 texturki:P

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 2,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nooo - elegancko :D - prosto, schludnie i przyjemnie - tak jak lubie :D

 

co do zapytan - nie mam zielonego pojecia

 

a mooglbys wrzucic jeden taki domek w wiekszym powiekszeniu + siate??

 

pozdrawiam

 

ps?? do czego to?? izometryk?? fpp??

Napisano

Oooo, to Ty zyjesz :] ladne rzeczy tu pokazujesz, szkoda, ze bez mazow :]

 

a tak serio, to spoko chatki. Normal mapy na domkach? ale sie w tych grach porobilo...

Napisano

no no no gutek gutek bardzo fajne domki, texturka rowniez, fajna siateczka. Ile ma jeden domek 300 poly pewnie mniej. Ciekawe jak bedzie z normal mapa wygladalo wszystko.

Napisano
  • Autor

co wy w pracy siedzieliście w sobote o 23?

koledzy skończcie z tym!

żyje żyje i mam sie całkiem dobrze kiedy w sobotę o 23 pracuję DLA SIEBIE ;P

domki mają 200 - 600 trójkatów

a przy takiej rozdzielczości textur, i dlatego że na wszystkie budynki w terenie będzie ich użytych mało to sobie można pozwolić na normal mapy

swoja drogą jakbyście robili w ten sposób domki w robocie (tylko polycount i texturki większe ) to animacje byłyby lepsze (a i drzewka i samochody w ten sposób a nie te beznadziejne rpece)

pozdrówcie Marunię i Kuleczkę :D

Napisano
  • Autor

kurde, nie wiem. chyba nie, bo w maxie na podglądzie wszystko w porzo jest z normal mapami

ale jeśli wiesz coś o takim problemie to sie podziel informacją

Napisano

Zależy od silnika, niektóre supportują mirrorowanie UV (Doom3 chyba supportuje), a inne nie, wówczas będziesz miał normala 'w drugą stronę', czyli wypukłe elementy będą wklęsłe i odwrotnie.

Napisano

całkiem sympatyczne chałupki,polygonik maly, oglónie wyglad miły dla oka co do mirrorowanych normali to dum3 i kłejk4 ma suport ale hl2 zdaje sie juz nie, blodrayne2 tez nie ma, tak jak empeck napisal zalezy od silniora

Napisano
  • Autor

hmm powiedziałbym z typowego arabskiego miasteczka

btw. czy ktoś ma jakieś linki do stronek z takimi arabskimi budowlami?

co do silnika i normal map to programista pisze coś na ogrze więc to bardziej jego zmartwienie:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności