Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jak można kontrolować odbicie otoczenia w metalu przy uzyciu metal(lume)? Jest blur ale nie ma nic do kontroli siły odbicia otoczenia w tym metalu.

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

odbicie3.jpg

Mental Material --> w Surface DGS --> w diffuse Metal(lume) i tyle. No i jak tu zmniejszyć siłe odobicia?

Ja rozumiem, że może ten shader ma być fizycznie poprawny tylko, że to co widze na renderingu ni jak ma się do odbicia tego co leży mi na biurku, jest za mocne. Refelctivity po zwięszeniu do 1,0 tylko rozjaśnia sam obiekt, który poprostu przejmuje więcej koloru z otoczenia niż samego metalu. Bo na tym to polega i nie wpływa na siłę samego odbicia. Tylko czym kontrolować to odbicie?

Napisano

Dzięki... w sumie tymi usaw. dużo nie robiłem. Byłem pewien, że to musi być jakoś pod Metla (lume) kontrolowane, a nie w DGS.

 

Trzeba popróbować.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności