MatPat Napisano 6 Grudzień 2005 Napisano 6 Grudzień 2005 Jak można kontrolować odbicie otoczenia w metalu przy uzyciu metal(lume)? Jest blur ale nie ma nic do kontroli siły odbicia otoczenia w tym metalu.
MatPat Napisano 8 Grudzień 2005 Autor Napisano 8 Grudzień 2005 E pudło on kontroluje ale odbicie świateł od materiału. Reszte odbija tak samo. Jak ustawie na 0,0 to dalej odbija srodowisko.
kozioo Napisano 8 Grudzień 2005 Napisano 8 Grudzień 2005 Pokaż jak skonstruowałes dokładnie ten materiał. Nejlepiej podeslij screena z material editora.
MatPat Napisano 9 Grudzień 2005 Autor Napisano 9 Grudzień 2005 Mental Material --> w Surface DGS --> w diffuse Metal(lume) i tyle. No i jak tu zmniejszyć siłe odobicia? Ja rozumiem, że może ten shader ma być fizycznie poprawny tylko, że to co widze na renderingu ni jak ma się do odbicia tego co leży mi na biurku, jest za mocne. Refelctivity po zwięszeniu do 1,0 tylko rozjaśnia sam obiekt, który poprostu przejmuje więcej koloru z otoczenia niż samego metalu. Bo na tym to polega i nie wpływa na siłę samego odbicia. Tylko czym kontrolować to odbicie?
tweety Napisano 9 Grudzień 2005 Napisano 9 Grudzień 2005 [edit] oki: Mental Ray->DGS Shine na 6 Glossy Highlights na mocno ciemnoszary.
MatPat Napisano 10 Grudzień 2005 Autor Napisano 10 Grudzień 2005 Dzięki... w sumie tymi usaw. dużo nie robiłem. Byłem pewien, że to musi być jakoś pod Metla (lume) kontrolowane, a nie w DGS. Trzeba popróbować.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się