MatPat Napisano 6 Grudzień 2005 Share Napisano 6 Grudzień 2005 Jak można kontrolować odbicie otoczenia w metalu przy uzyciu metal(lume)? Jest blur ale nie ma nic do kontroli siły odbicia otoczenia w tym metalu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozioo Napisano 6 Grudzień 2005 Share Napisano 6 Grudzień 2005 strzelam - parametr reflectivity? ;> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWRSC Napisano 6 Grudzień 2005 Share Napisano 6 Grudzień 2005 kozioo dobrze strzela :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MatPat Napisano 8 Grudzień 2005 Autor Share Napisano 8 Grudzień 2005 E pudło on kontroluje ale odbicie świateł od materiału. Reszte odbija tak samo. Jak ustawie na 0,0 to dalej odbija srodowisko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozioo Napisano 8 Grudzień 2005 Share Napisano 8 Grudzień 2005 Pokaż jak skonstruowałes dokładnie ten materiał. Nejlepiej podeslij screena z material editora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MatPat Napisano 9 Grudzień 2005 Autor Share Napisano 9 Grudzień 2005 Mental Material --> w Surface DGS --> w diffuse Metal(lume) i tyle. No i jak tu zmniejszyć siłe odobicia? Ja rozumiem, że może ten shader ma być fizycznie poprawny tylko, że to co widze na renderingu ni jak ma się do odbicia tego co leży mi na biurku, jest za mocne. Refelctivity po zwięszeniu do 1,0 tylko rozjaśnia sam obiekt, który poprostu przejmuje więcej koloru z otoczenia niż samego metalu. Bo na tym to polega i nie wpływa na siłę samego odbicia. Tylko czym kontrolować to odbicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 9 Grudzień 2005 Share Napisano 9 Grudzień 2005 [edit] oki: Mental Ray->DGS Shine na 6 Glossy Highlights na mocno ciemnoszary. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MatPat Napisano 10 Grudzień 2005 Autor Share Napisano 10 Grudzień 2005 Dzięki... w sumie tymi usaw. dużo nie robiłem. Byłem pewien, że to musi być jakoś pod Metla (lume) kontrolowane, a nie w DGS. Trzeba popróbować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się