Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Jak można kontrolować odbicie otoczenia w metalu przy uzyciu metal(lume)? Jest blur ale nie ma nic do kontroli siły odbicia otoczenia w tym metalu.

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 791
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

E pudło on kontroluje ale odbicie świateł od materiału. Reszte odbija tak samo. Jak ustawie na 0,0 to dalej odbija srodowisko.

Napisano

Pokaż jak skonstruowałes dokładnie ten materiał. Nejlepiej podeslij screena z material editora.

Napisano
  • Autor

odbicie3.jpg

Mental Material --> w Surface DGS --> w diffuse Metal(lume) i tyle. No i jak tu zmniejszyć siłe odobicia?

Ja rozumiem, że może ten shader ma być fizycznie poprawny tylko, że to co widze na renderingu ni jak ma się do odbicia tego co leży mi na biurku, jest za mocne. Refelctivity po zwięszeniu do 1,0 tylko rozjaśnia sam obiekt, który poprostu przejmuje więcej koloru z otoczenia niż samego metalu. Bo na tym to polega i nie wpływa na siłę samego odbicia. Tylko czym kontrolować to odbicie?

Napisano

[edit]

 

oki:

Mental Ray->DGS

Shine na 6

Glossy Highlights na mocno ciemnoszary.

Napisano
  • Autor

Dzięki... w sumie tymi usaw. dużo nie robiłem. Byłem pewien, że to musi być jakoś pod Metla (lume) kontrolowane, a nie w DGS.

 

Trzeba popróbować.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności