Napisano 6 Grudzień 200519 l Jak można kontrolować odbicie otoczenia w metalu przy uzyciu metal(lume)? Jest blur ale nie ma nic do kontroli siły odbicia otoczenia w tym metalu.
Napisano 8 Grudzień 200519 l Autor E pudło on kontroluje ale odbicie świateł od materiału. Reszte odbija tak samo. Jak ustawie na 0,0 to dalej odbija srodowisko.
Napisano 8 Grudzień 200519 l Pokaż jak skonstruowałes dokładnie ten materiał. Nejlepiej podeslij screena z material editora.
Napisano 9 Grudzień 200519 l Autor Mental Material --> w Surface DGS --> w diffuse Metal(lume) i tyle. No i jak tu zmniejszyć siłe odobicia? Ja rozumiem, że może ten shader ma być fizycznie poprawny tylko, że to co widze na renderingu ni jak ma się do odbicia tego co leży mi na biurku, jest za mocne. Refelctivity po zwięszeniu do 1,0 tylko rozjaśnia sam obiekt, który poprostu przejmuje więcej koloru z otoczenia niż samego metalu. Bo na tym to polega i nie wpływa na siłę samego odbicia. Tylko czym kontrolować to odbicie?
Napisano 9 Grudzień 200519 l [edit] oki: Mental Ray->DGS Shine na 6 Glossy Highlights na mocno ciemnoszary.
Napisano 10 Grudzień 200519 l Autor Dzięki... w sumie tymi usaw. dużo nie robiłem. Byłem pewien, że to musi być jakoś pod Metla (lume) kontrolowane, a nie w DGS. Trzeba popróbować.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto