Napisano 12 Grudzień 200519 l w sumie taki tam trening. 3740 trojkatow (wg summary info w maxie) modo, max, ps tekstura 1024x1024 http://yon.menel.com/art/helga2.jpg no to mozecie bic ;) edit: --------- siatka: http://www.yon.menel.com/art/helga_wire.png tex: http://www.yon.menel.com/art/helga_tex.jpg
Napisano 12 Grudzień 200519 l Będę pierwszy? Będę pierwszy?.... Taaaaak!! Będę pierwszy!! :D LOL A tak poważnie - bardzo mi się podoba - naprawde profeska! Powalająca tekstura IMO.. Jedynie mogę się przyczepić dziwnego wyglądu odcinka między biustem a szyją na profilu - do tego dziwnie się tam załamuje ten naszyjnik.. Ale poza tym czad! Pozdro!
Napisano 13 Grudzień 200519 l e tam swietne, nie wyglada wogole na tyle poly :) pez szyji/glowy/dloni wyglada nawet niezle, niestety pogiete UV na szyji uboga twarz (tak w konstrukcji siatki jak i textury) oraz dziwne lapki poteguja wrazenie slabosci tego modelu mysle ze nastepne z nastepnymi modelami bedzie ci szlo coraz lepiej bo chyba kumasz o co chodzi w tym! :) pozdrawiam
Napisano 13 Grudzień 200519 l ona jest brzydka!! - co samo w sobie nie jest zarzutem ale powoduje ze odbior modelu jest malo przyjemny :D stopy ma jakies duze takie... wlosy sie jej brzydko zaczynaja - na czole szczegolnie to widac - jak od gara... w ogole jej poza jakas taka dziwna - jakby jakies problemy zdrowotne miala (albo gastryczne :D hyhy ten rzemien w spodniach z boku na pierwszy rzut oka jest spx - ale jak sie mu przyjzec dokladniej to poraszkowy (hyhy - sory por@szek :) - bo niby spodnie naciagniete a sznurek sobie luzno wisi i jeszcze cien rzuca!! - jakby byl naciagniety toby sie prezyl jak struna i przylegal scisle do ciala - nawet by sie w nie wrzynal :D i jeszcze - o ile fajnie masz zarysowany detal na materialach (moze ciut zbyt delikatnie) to jej cialko wyglada jak ostro zapudrowane - nic - zadnych detali - sam kolorek... pozdrawiam ps. w sumie fajnie wyszlo, generalnie na plus - ale tak mi sie pare rzeczy rzucilo w oczy... ps II. wlasnie sobie sucham starego polskiego turbo...ostatni grzesznikow placz... - intro jest po prestu wypas i ten text..."nieeee nieeee ma juz nadzieeeejiiiii, koooonieeec gryyyy :D pozzdor
Napisano 14 Grudzień 200519 l hehe, absolutnie nie bylo moja intencja zeby robic tutaj jakas piekna lale :o mnie na przyklad wnerwia ze kazda kobieta w grze wyglada jak modelka, ale to juz chyba kwestia gustu. z wlosami widze problem. zrobilem blad na samym poczatku i dalem szew na granicy wlosow. potem juz nie chcialem sie mordowac zeby mimo to wyladalo to dobrze. ale nic, po to robie modele treningowe zeby na przyszlosc wiedziec ;) wlosy trzeba 'przymocowac' na uv do twarzy bez zadnych szwow :o z tym rzemieniem sluszna uwaga. wrzynanie sie w cialo wygladaloby jeszcze fajniej niz cienie. na twarzy rzeczywiscie mogloby byc ciut wiecej detali, ale setki dziar tu byc nie powinno. btw tutaj akurat i tak zrobilem 'krok milowy' bo od razu malowalem w kolorze, a nie z jakimis color channelami. Wogole, jesli idzie o tekstury to mialy byc proste. Jak dla mnie, o wiele latwiej jest zrobic cos z setkami detali niz prostego (detale odrywaja wzrok od ogolu). Chcialem sie z tym zmierzyc.
Napisano 14 Grudzień 200519 l spx - a co do modelek w grach - owszem wiekszosc wyglada bajecznie (niestety) - ale twoja, owszem, idzie w druga strone ale moim zdaniem zdecydowanie za daleko... pozdoro
Napisano 14 Grudzień 200519 l btw tutaj akurat i tak zrobilem 'krok milowy' bo od razu malowalem w kolorze, a nie z jakimis color channelami. Nie moge powiedziec aby to bylo dobre posuniecie, szczegolnie ze latwiej jest na layerach pozmieniac kolory IMO.
Napisano 14 Grudzień 200519 l Poraszek: ma sie duzo lepsza kontrole kolorow na skorze. Jak dla mnie, dla tego faktu, warto. aaa. i dzieki wszystkim za komentarze :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto