Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Będę pierwszy? Będę pierwszy?.... Taaaaak!! Będę pierwszy!! :D

LOL

A tak poważnie - bardzo mi się podoba - naprawde profeska! Powalająca tekstura IMO.. Jedynie mogę się przyczepić dziwnego wyglądu odcinka między biustem a szyją na profilu - do tego dziwnie się tam załamuje ten naszyjnik..

Ale poza tym czad!

 

Pozdro!

Napisano

siatka i tekstura dolaczone :)

Napisano

e tam swietne, nie wyglada wogole na tyle poly :)

 

pez szyji/glowy/dloni wyglada nawet niezle, niestety pogiete UV na szyji uboga twarz (tak w konstrukcji siatki jak i textury) oraz dziwne lapki poteguja wrazenie slabosci tego modelu

 

mysle ze nastepne z nastepnymi modelami bedzie ci szlo coraz lepiej bo chyba kumasz o co chodzi w tym! :)

 

pozdrawiam

Napisano

ona jest brzydka!! - co samo w sobie nie jest zarzutem ale powoduje ze odbior modelu jest malo przyjemny :D

 

stopy ma jakies duze takie...

 

wlosy sie jej brzydko zaczynaja - na czole szczegolnie to widac - jak od gara...

 

w ogole jej poza jakas taka dziwna - jakby jakies problemy zdrowotne miala (albo gastryczne :D hyhy

 

ten rzemien w spodniach z boku na pierwszy rzut oka jest spx - ale jak sie mu przyjzec dokladniej to poraszkowy (hyhy - sory por@szek :) - bo niby spodnie naciagniete a sznurek sobie luzno wisi i jeszcze cien rzuca!! - jakby byl naciagniety toby sie prezyl jak struna i przylegal scisle do ciala - nawet by sie w nie wrzynal :D

 

i jeszcze - o ile fajnie masz zarysowany detal na materialach (moze ciut zbyt delikatnie) to jej cialko wyglada jak ostro zapudrowane - nic - zadnych detali - sam kolorek...

 

pozdrawiam

 

ps. w sumie fajnie wyszlo, generalnie na plus - ale tak mi sie pare rzeczy rzucilo w oczy...

 

ps II. wlasnie sobie sucham starego polskiego turbo...ostatni grzesznikow placz... - intro jest po prestu wypas i ten text..."nieeee nieeee ma juz nadzieeeejiiiii, koooonieeec gryyyy :D

 

pozzdor

Napisano

hehe, absolutnie nie bylo moja intencja zeby robic tutaj jakas piekna lale :o mnie na przyklad wnerwia ze kazda kobieta w grze wyglada jak modelka, ale to juz chyba kwestia gustu.

 

z wlosami widze problem. zrobilem blad na samym poczatku i dalem szew na granicy wlosow. potem juz nie chcialem sie mordowac zeby mimo to wyladalo to dobrze. ale nic, po to robie modele treningowe zeby na przyszlosc wiedziec ;) wlosy trzeba 'przymocowac' na uv do twarzy bez zadnych szwow :o

 

z tym rzemieniem sluszna uwaga. wrzynanie sie w cialo wygladaloby jeszcze fajniej niz cienie.

 

na twarzy rzeczywiscie mogloby byc ciut wiecej detali, ale setki dziar tu byc nie powinno. btw tutaj akurat i tak zrobilem 'krok milowy' bo od razu malowalem w kolorze, a nie z jakimis color channelami.

Wogole, jesli idzie o tekstury to mialy byc proste. Jak dla mnie, o wiele latwiej jest zrobic cos z setkami detali niz prostego (detale odrywaja wzrok od ogolu). Chcialem sie z tym zmierzyc.

Napisano

spx - a co do modelek w grach - owszem wiekszosc wyglada bajecznie (niestety) - ale twoja, owszem, idzie w druga strone ale moim zdaniem zdecydowanie za daleko...

 

pozdoro

Napisano
btw tutaj akurat i tak zrobilem 'krok milowy' bo od razu malowalem w kolorze, a nie z jakimis color channelami.

 

Nie moge powiedziec aby to bylo dobre posuniecie, szczegolnie ze latwiej jest na layerach pozmieniac kolory IMO.

Napisano

Poraszek: ma sie duzo lepsza kontrole kolorow na skorze. Jak dla mnie, dla tego faktu, warto.

 

aaa. i dzieki wszystkim za komentarze :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności