Hindus Napisano 14 Grudzień 2005 Napisano 14 Grudzień 2005 LINK : http://rapidshare.de/files/9149341/tutorpack1-4.rar.html Hi - postanowiłem znowu zrobić mały wkład na forum przy okazji tworzenia modeliku do wizki więc jest - 3/4 tutoriale w 1, raczej dla początkujących: 1) sposoby zaznaczania (takie opcje jak loop, ring etc) 2) tworzenie okrągłych otworów bez użycia boolean'a - kiedys padło takie pytanie w wątku wiec jest i tutaj przy okazji. 3) modelowanie pieca elektrycznego part1 + mój sposób na tworzenie rur za pomocą plane'a ;) 4) modelowanie pieca elektrycznego + prosty sposób tworzenia siatki na piecyk przy wykorzystaniu array + weld Całość waży ok 40mb - po rozpakowaniu tutki mogą osiągac ok 900mb łącznie :D więc róbcie miejsce na hdd - rozdziałka filmików ok 1000x900 - format mov Klikasz na link, otwiera sie strona, klikasz na przycisk FREE i czekasz na link ok 45sekund. Pozdrawiam.
Shogun 3D Napisano 14 Grudzień 2005 Napisano 14 Grudzień 2005 Mam mała przepustowośc i nie chce mi się tego zciągać. powiedz tylko, jak zrobiłeś okrągłą dziurkę? Ja robię ją poprzez zaznaczenie kwadratowego poligonu, następnie tesselate x2, po czym likwiduję poligony wewnątrz, zaznaczam pozostałe na obrzeżach vertexy i daję spherify. Po zastosowaniu tej samej operacji na poligonie po drugiej stronie obiektu odtwarzam poly za pomocą create i gotowe. Dziurka że palce lizać. ...Boże, skąd ja mam takie skojarzenia?
Conrad Napisano 14 Grudzień 2005 Napisano 14 Grudzień 2005 aj .. mam malo miejsca na moim hdd eh ta spalona nagrywarka.. Shogun nie wygladales na takiego kto ma takie skojarzenia, aczkolwiek zanim przeczytalem ostatnia linijke na dole sam pomyslalem o tym glebiej "Dziurka że palce lizać."..:D:D Mi osobiscie sie ten grzejniczek nie podoba,jednak doceniam calosc mistrza.
DarCon Napisano 16 Grudzień 2005 Napisano 16 Grudzień 2005 Hindus dzięki serdeczne za tutka,napewno się przyda
nielot007 Napisano 16 Grudzień 2005 Napisano 16 Grudzień 2005 hindus zrob video_tuta jak spakowac tak video zeby tylko tyle zajmowalo a po rozpakowaniu niespodzianaka :D bo ja nie umiec :) tuta jeszcze nie widzialem ale wlsnie go sciagnalem... ok obejzalem 2 pierwsze czesci :D fajnie fajnie napewno "mlodym" sie przyda tylko czemu tyle one waza a jakosc nie za ciekawa :)
Hindus Napisano 16 Grudzień 2005 Autor Napisano 16 Grudzień 2005 nielot moge ci nagrać jak coś :D próbowałes i z ilu mb robi ile po spakowaniu ?
nielot007 Napisano 16 Grudzień 2005 Napisano 16 Grudzień 2005 powiem ze czegos nie kumma bo jak spakowalem twoj plik (z tego tuta) ktory mial 76mb(cos kolo tego) to spakowal ze bylo ponad 4 mb czy li super a z moimi nie chcial musze jeszcze posprawdzac...moze zadziala mi po spakowaniu "obcina" np. z pliku 61mb do 50mb :)
Hindus Napisano 16 Grudzień 2005 Autor Napisano 16 Grudzień 2005 QuickTime Player v7.0.3.25 Zapis do CAMREC czy jak to sie nazywa a potem konwert do mov moze to cos da
Knysha Napisano 17 Grudzień 2005 Napisano 17 Grudzień 2005 Hmm mnie zastanawia, jak ty to spakowales xD?! Dzieki za tutki ;)
MF Napisano 17 Grudzień 2005 Napisano 17 Grudzień 2005 No niby fajnie fajne ;)... Ale mysle ze Xvid jest lepszy, zajmuje mniej wiecej tyle samo, ale juz po rozpakowaniu :P... Hindusku, obejrzalem pobierznie Twoj tutorial i mysle ze jeszcze musisz sie sporo nauczyc ... Otworki mozna zrobic w inny sposob, imho lepszy, rowniez nie uzywajac booleana. Jak robiles ta rure z tylu to nie moge zrozumiec dlaczego budowales splajna z poly :P ... Ale rob rob tutoriale, zawsze ktos sie moze czegos nauczy :) Pozdrawiam
AGmakonts Napisano 17 Grudzień 2005 Napisano 17 Grudzień 2005 male - myśle że hindus chciał bardzoej pokazać różne funkcje nić wymodelować piecyk
MF Napisano 17 Grudzień 2005 Napisano 17 Grudzień 2005 Pewnie jestem zlosliwy, ale co chcial pokazac robiac dziurki ? Jak przesuwac vertexy ;> ?
nielot007 Napisano 17 Grudzień 2005 Napisano 17 Grudzień 2005 zlosliwy moze nie :D hindus nie przejmuj sie wyciagnij wniski i dawaj nastepny tut :D
Hindus Napisano 17 Grudzień 2005 Autor Napisano 17 Grudzień 2005 heh - no toś sie pomądrzył z tym xvidem ;) a jak jest z kompresja :P dobra żarty żartami - kumam male twój głos sprzeciwu wobec tego tutka ale napisałem jasno ze to dla początkujących userów - takich którzy tyle co zainstalwali tydzien temu 3dsmax a nie dla ziomków ktorzy nawalają gąsiennice z zamkniętymi oczyma ;) hmm jesli idzie o tworzenie spline'a za pomocą poly - to dlatego że splainy w 3dsmax moim zdaniem to porażka - nie kazałem Ci tego oglądac - novice to novice no chyba ze sie za takiego uważasz - myśle że nie ;) hmm czy sie zraziłem - nie - poprostu przy modelowaniu nagrałem filmik i wrzuciłem na serwer - może komus pomoże - takie było moje założenie - plik pobrany ok 130razy wiec ktos tam to sciagnął ot co - co do sposobu modelowania - jesli na necie daja videotutej modelowania audi a3 to co pokaża nowego ? przecie też sie rozchodzi o przesówanie vertexów.
MF Napisano 17 Grudzień 2005 Napisano 17 Grudzień 2005 Nie denerwuj sie tak ;) ... Chcialem Tylko podejrzec Twoje techniki, bo wbrew pozorom robiac tutoriale zarowno dla poczatkujacych jak i zaawansowanych prezentuje sie te same "tricki" ;) ... I mi nie wmawiaj, ze jest lepiej uczyc poczatkujacego jak zrobic splaina z poly niz jak narysowac kanciasta linie i uzyc paru filletow ;) ... Efekt taki sam, szybciej... Nie zrozum mnie zle, dobrze ze robisz tutoriale, ale jak powiedzialem, musisz sam troche sie jeszcze nauczyc... Powodzenia przy nastepnych :) Pozdrawiam.
Hindus Napisano 17 Grudzień 2005 Autor Napisano 17 Grudzień 2005 male ale ja sie nie denerwuje - nic do ciebie nie mam - sam zreszta wiesz ze cie lubie - poprostu napisałem co uwazam - a ty napisałes swoje zdanie - czemu mam sie denerwowac :> będe robił do kiedy będzie na nie popyt i ktos będzie tym zainteresowany - ot co - nie staram sie komus narzucic sposobu modelowania bo do celu jest zawsze wiecej niz jedna droga - moze ten sposób komus podejdzie moze go uswiadomi w przekonaniu ze sposob ktorym sie dotychczas posługiwał jest lepszy/gorszy.
sokół Napisano 19 Grudzień 2005 Napisano 19 Grudzień 2005 Świetny pomysł z tym tutorialem. Nie tylko dla początkujących :) sam mam maxa od ok. pół roku. I co? Umiem mało. Nie umiałbym nic, gdyby nie videotutoriale. Gdy od razu po instalacji maxa wszedlem na max3d.pl do tutoriali to myslalem ze sie zalamie. Nie wiedzialem co jest ten spline, box itd. Dzieki takim osobom jak hindus, kazdy moze sie czegos nauczyc. Prosimy o wiecej! :)
Jim mee Napisano 18 Marzec 2006 Napisano 18 Marzec 2006 usłyszałem ze splajny w maxie to porażka... czy mogłbyś to uzasadnić? Linia jest linią i nie dostrzegłem nic czego z nią nie mogłbym zrbić. To że Bollean potrafi doprowadzić mnie i pewnie inych userów do furii w 65% przypadkach używania go to inna kwestia :P
Baldack Napisano 18 Marzec 2006 Napisano 18 Marzec 2006 widze ze ostatnio moda na video tutoriale:) fajnie:)
Hindus Napisano 18 Marzec 2006 Autor Napisano 18 Marzec 2006 Jim mee: usłyszałem ze splajny w maxie to porażka... czy mogłbyś to uzasadnić? Linia jest linią i nie dostrzegłem nic czego z nią nie mogłbym zrbić. To że Bollean potrafi doprowadzić mnie i pewnie inych userów do furii w 65% przypadkach używania go to inna kwestia :P nie - to to samo - splajny w maxie to porażka - i nie chodzi mi tutaj o to czy efekt koncowy jest zadowalajacy tylko o to że w przeciwienstwie do np polygonów autorzy 3dsmax nie pomyslelli aby prace z splajnami troche ułątwic - topornie sie na tym pracuje w maxie. Wiem ze nie mozna miec wszystkiego ale moim zdaniem mogli poprawic pare rzeczy aby dało sie na tym jako tako pracowac - to kwestia przyzwyczajenia ale łatwiej załapac prace na vertexach w poly niz na wierzchołkach czy jak to sie okresla te pkty w splajnach - nie wnikam bo nigdy sie do tej metody nie przekonam jesli idzie o 3dsmax - chyba ze podejma naprawde jakies poczynania w tej sprawie - roznica pomiedzy np rhino a maxem w przypadku np tworzenia krzywej jest kolosalna - wiem ze nie bedziemy porównywac jenego do drugiego bo to nie możliwe i było by głupota ale nawet nawigacja w przypadku splajnow pod maxem to porażnka na całej długosci - idzie sie przyzwyczaiec ale i po co ? takie moje zdanie - co nei znaczy ze jak bedziesz sie ta technika zajmował to nie będziesz robił dobrych prac - i tym i tym sie da - to moje zdanie ze mi to nie podchodzi i tyle. Baldack: widze ze ostatnio moda na video tutoriale:) fajnie:) to stary wątek ale archeologów nigdy nie za wiele :] pozdrawiam.
tpiatek Napisano 18 Marzec 2006 Napisano 18 Marzec 2006 Cześć mam pytanie. W tutku jest jedna nie zrozumiała rzecz dla mnie a mianowicie zaznaczyć trzeba dwie przeciwległe krawędzie i ni stąd ni z owąd pojawia się nowa krawędz w połowie polygonu. To bardzo przydało by mi się ale jak to zrobic co wcisnąć podczas ? Pozdrawiam
Hindus Napisano 18 Marzec 2006 Autor Napisano 18 Marzec 2006 Hej ilowy - nie bardzo pamietam co ja tam robiłem ale z tego co wiem to taki efekt uzyskujesz jak jestes w trybie editable poly, edge (klawisz 2 na klawiaturze) zaznaczasz dwa edge'e i wtedy dajesz cut z panelu po prawej tyle ze ja w customize mam ustawiony skrót dla connect edge (poly) w customize user interface. W pierwszym pocie na samym poczatku gdzie jest link do tutka jest opisane na obrazku przy pkcie trzecim jak to zrobic ;) i wtedy zaznaczam 2 edge i klikam klawisz C i łącze ;)
Muzzy Napisano 2 Grudzień 2008 Napisano 2 Grudzień 2008 (edytowane) [MegaUpload] http://www.megaupload.com/pl/?d=AONLUDJY [sendSpace] http://www.sendspace.pl/file/PZURAu7j/ Edytowane 2 Grudzień 2008 przez Muzzy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się